Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt työpaikkani, kun kaikki aikani menee näiden hahmojen selvittelyyn. Vihdoinkin alkaa avautumaan asiat. Mutta se on kuulkaas sellainen juttu, että en paljasta teille muille mitä olen saannut selville. Että lällälääää, ette saa tietää miten fiksu ihminen olen. Hahaa.
Mutta sen verran voin paljastaa, että Ranskan presidentti Emmanuel amcronen ei ole mikään hahmo, vaikka hän on tullut esille monessa viestissä. Myöskään Saara Aallon manageri-puoliso Meri Aalto ei ole mukana tänä vuonna. Huhuu... ehkä paljastin liikaa teille. Mutta jonkun verran voin auttaa teitä! Melanie Trumpistakin on huhuttu.... mutta en paljasta, onko hän mukana.! Voi olla että onkin ;)
Niin tyhmä en sentään ole, että paljastaisin, mitä olen saanut selville. Että lälllä-lää vaan teille ! Taitaa muuten porukkaa pikkasen ärsyttää, kun minulla on tiedossa loppujen hahmojen nimet. Hajotkaa! :D
... Semmoisen vihjeen voin kuitenkin antaa, että loput hahmot ovat julkisuudesta tuttuja. Tai sitten eivät ole. Ei saa kato paljastaa liikaa ;) ... Pian arvaatte mitä olen oivaltanut. Juu-kyllä menetin työpaikkani, mutta mitä väliä! Minä nimittäin tiedän loppujen Masked Singerin hahmojen henkilöllisyydet :D
Voi vitsit miten nautin tästä tilanteesta. Voisin kyllä antaa jonkun pikku vihjeen... Okei. Annan pienen vihjeen. Se Melanie Trump on mukana.... tai sitten ei ole. hahaa. En kerro teille. Seuratkaa Melanien IG:tä ehkä sieltä löytyy joku vihje. Ehkä se Ranskan Presidenttikin on sittenkin mukana. En paljasta! Lällälää
Mitä teet sitten, kun Masked Singer loppuu? Ja kaikki maskit riisuttu? Taidat kuule itse hajota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä se johtuu että hiljattain julkaistussa Erik Vikmanin & Antti Tuiskun musavideossa "Huonoja Ideoita"on lähes identtinen Bilepandan Opa Opa esitykseen? neonvalot ja Tuisku vanhan auton ratissa
voiko olla sattumaa? tai musavideo kuvattu ennen Opa Opa esitystä ja siinä on vinkki.
No eikö toi ois jo aika ilmiselvää. Ei ole Tuisku panda.
eli puhdasta sattumaa että näin käy juuri sen hahmon kohdalla joka voisi Tuisku olla? niin kai sitten
Vierailija kirjoitti:
Panda on Renny Harlin.
Renny 190 ei voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä se johtuu että hiljattain julkaistussa Erik Vikmanin & Antti Tuiskun musavideossa "Huonoja Ideoita"on lähes identtinen Bilepandan Opa Opa esitykseen? neonvalot ja Tuisku vanhan auton ratissa
voiko olla sattumaa? tai musavideo kuvattu ennen Opa Opa esitystä ja siinä on vinkki.
eli puhdasta sattumaa että näin käy juuri sen hahmon kohdalla joka voisi Tuisku olla? niin kai sitten
Taidat itse olla huuli pyöreänä kun panda ei ole Tuisku. Ei kuulosta millekään samalle edes biiseissä. Jo on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla huuli pyöreänä kun panda ei ole Tuisku. Ei kuulosta millekään samalle edes biiseissä. Jo on säälittävää.
suurin yksittäinen johtolanka että bilepanda on laulaja löytyy heti ensimmäisestä esityksestä, kohdassa 1:45 hän käyttää vibratoa. Tuiskulta kuulostaa 1:54
supersankari=veronika verho
pilepanda=pekka haavisto
yksisarvinen=elina kottonen ja sami sykkö
corppi=teemu selänne
Vierailija kirjoitti:
pilepanda=pekka haavisto
corppi=teemu selänne
Juu juu ja lehmät lentää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
supersankari = kiira korpi
mennyt naimisiin James Bond leffan kartanossa
suoraan toisesta ulottuvuudesta (new york) luoksenne liukuu (taitoluistelija liukuu), nopea ja notkea
linjat eivät ole suoria (taitoluistelijat pyörii ja kiertelee)
jos laatikoita pitää siirtää, paras pakata nopeasti (kilpailuvietti)
ihmisitä leuat loksahtaa kun näkevät hänet, saa osakseen huomiota (sopii Kiira Korpeen)
tavannut presidenttejä (linnan juhlissa)
hollywood tähtiä (no en epäile ollenkaan)
avoin kirja jota lukea (kiira elämänkerta)
on kritisoinut rajusti taitoluistelupiireissä tapahtuvaa kiusaamista vastaan
on luultu new yorkissa malliksi (no en epäile ollenkaan)
Kiiran ex-mies viettänyt lapsuuden Porvoossa joten varmasti Kiira ollut Porvoossa, huom erosivat kuvausten jälkeen.
Ullanlinna
https://www.seiska.fi/Uutiset/No-nyt-on-Kiira-Korvella-ilmeet-Riekkui-j…
Seiskan paparazzi bongasi Kiiran sunnuntaina (23.9.) julkkistenkin suosimasta Cafe Succés -kahvilasta Helsingin Ullanlinnasta. Hän selosti ystävättärelleen jotakin todella kiivaasti.
Olisi hienoa, jos Supersankari paljastuu Kiiraksi, nimittäin on mukavaa, jos joku ei lauluäänestään tunnettu onkin noin hyvä laulaja. Vihjeet sopivat myös erittäin hyvin Kiiraan. Äänen ja liikehdinnän perustella sanoisin, että kyseessä on Anna-Maija Tuokko. Ne vihjeet sopivat myös häneen.
kyllä vihjeilläkin on rooli, en kyllä saa mitenkään niitä sopimaan Tuokkoon. Kiiraan osuu napakymppiin, jopa James Bondin merkitys linkittyy häneen. Tästä ei mielestäni ole enää epäilystäkään.
Vihjeethän sopivat tosi hyvin Anna-Maija Tuokkoon. Tänne on linkattu artikkeleja, joista ne voi tarkistaa. James Bond ja Nyki linkittyvät myös häneen. Mutta siis erittäin hyvin ne sopii myös Kiiraan. Lauluääni on vaan niin selvästi Anna-Maija Tuokon.
miten ne sopii? julkisesti vastustanut kiusaamista? trikoissa pomppiminen? luultu malliksi? suut loksahtaa hänet nähtyään?
Sä voit etsiä ne artikkelit, jos noin kiinnostaa. Anna-Maija on pitkä ja hoikka, hän on osallistunut New Yorkissa vaikka mihin. Niin ja on pomppinut trikoissa, koska harrastaa mm. tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antiltahan Panda juuri kuulostaa.
Bilepandan vihjeet täsmäävät moneen henkilöön, mutta eniten Antti Tuiskuun.
En muista Kiiran koskaan kertoneen julkisuudessa, että hän olisi musikaalinen ja osaisi laulaa? Supersankari on nimittäin selvästi laulanut aiemminkin, tekniikka on hallussa. Jännä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään veikkaukset eivät ole säälittäviä, paitsi ehkä sen, joka spämmää Ranskan presidentistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kuulen Bilepandan äänessä Antti Tuiskua. Varsinkin ekassa ja tässä viimekertaisessa esityksessä.
bilepanda laulaa välillä tosi korkealta johon ei moni mies pysty.
Ja Antti Tuisku ei pysty, tolleen miten panda vetää.
Mutta Mäkkäri tai Rantala pystyy vai?
Vierailija kirjoitti:
En muista Kiiran koskaan kertoneen julkisuudessa, että hän olisi musikaalinen ja osaisi laulaa? Supersankari on nimittäin selvästi laulanut aiemminkin, tekniikka on hallussa. Jännä nähdä.
eikö maskin takana ohjelmassa tuottaja aiemmin sanonut että mukana tulee olemaan hedbergin kaltainen yllättäjä? ainakin näin muistelisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö maskin takana ohjelmassa tuottaja aiemmin sanonut että mukana tulee olemaan hedbergin kaltainen yllättäjä? ainakin näin muistelisin
Tuottaja ehkä yllättyi Hedbergin laulutaidosta, mutta yleisö ei. Ainakaan eivät he, jotka ovat Samin keikoilla käyneet. Kiira olisi oikeasti yllätys, koska hän ei ole koskaan laulanut julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pilepanda=pekka haavisto
corppi=teemu selänne
Juu juu ja lehmät lentää!
Eilen illalla ne lensivät kovasti täällä.
supersankari on SARA LA FOUNTAIN,maailman kaunein nainen.
Ja Antti Tuisku ei pysty, tolleen miten panda vetää.