Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Olen edelleen sitä mieltä, että Corppi on Costello Hautamäki. Palkittu Vuoden tamperelaisena. Sen lisäksi Popeda on palkittu.
Sorppi viimeistään on Kasmir, ei epäilystäkään.
Corppi pääsee laulussa aika ylös. Kenen ääni yltää siihen.
Oon koittanu antaa mahollisuuden teidän kaikkien ehotuksille corppiin. Nyt Kasmirin kuulonen. Tosi pettymys jos on... Joteni toivoin että ois joku muu. Tai että olis muita kuin laulaja artisteja noi esiintyjät, nii siksi peukutin Hotakaista yms jotain vähemmän mediaseksikästä hahmoa, yllättäjää.... Joo siinäpä se.
Supersankari ja Bilepanda enää epäselvä?
Vierailija kirjoitti:
Corppi pääsee laulussa aika ylös. Kenen ääni yltää siihen.
Kasmir on aika kuuluisa falsetistaan.
Miten Hattara on vielä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Oon koittanu antaa mahollisuuden teidän kaikkien ehotuksille corppiin. Nyt Kasmirin kuulonen. Tosi pettymys jos on... Joteni toivoin että ois joku muu. Tai että olis muita kuin laulaja artisteja noi esiintyjät, nii siksi peukutin Hotakaista yms jotain vähemmän mediaseksikästä hahmoa, yllättäjää.... Joo siinäpä se.
Supersankari on taatusti Martina Aitolehti. Hänen ääni tulee selvästi biisien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda selviää viimeistään tänään. Supersankari on Martina.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että Corppi on Costello Hautamäki. Palkittu Vuoden tamperelaisena. Sen lisäksi Popeda on palkittu.
Pakko kääntää kelkka. Kävin lukemassa Kasmirista ja kyllä Corppi taitaa olla Kasmir.
Jos tänä vuonna on mukana sekä Martina että Esko niin se on tämän ohjelman pohjanoteeraus.
jos joku ei nyt arvaa parikaksi niin on heikko paneeli
Vierailija kirjoitti:
Sara Parikka
Kuka hän on?
Hattara Maria Veitola :D
Vesala kuitenkin?
Hattara on Sara Parikka. Ja tippuu tänään.
Korppi on Kasmir.
On kertonut pelaaja-castissa pelaavansa Magic the gathering korteilla. Häneltä löytyy myös korttien mukaan nimetty biisi. Emma on saanut mm vuoden biisistä ja vuoden tulokkaana 2015