Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Bilepandalta on kyllä ollut virkistävä keksintö vetää ihan muita kuin enkku/suomibiisejä :) Ville Haapasalo tuli mullekin mieleen tuosta koillisesta saaresta, mutta enpä tiedä... Hän taitaa olla pulskempi setä kuin pandapuvussa ilvehtijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bilepanda on kyllä täysi mysteeri edelleenkin, ei kenelläkään näytä olevan mitään hajua vieläkään. Nää biisit on sellasia ettei tiedä onko se laulaja vai mikä. Ääni on tuttu mutta kukahan lie?
Ville Haapasalo
mutta miten vihjeet sopii? Ja mielestäni haapasalo on raamikkaampi kuin panda jota on nosteltuki.
itse oon miettinyt että ehkä se on makwan amirkhani, kun niin ketterältä näyttää lavalla.
Ihmisten edessä. Yksisarvinen on Jenni Vartiainen!
Yksisarvinen on Jonna Geagea. Vuonna 1995 Nylon Beat voitti Kiitorata-ohjelman, josta heidän uransa lähti nousuun.
Veitola väitti viime jaksossa, että bilepanda olisi ollut hänen tuomaroimassa tähdet tähdet ohjelmassa. Olisiko se Olli Herman? Hän on tehnyt kansainvälistä uraa, hän on Kuopiosta ja hänellä on pitkät vaaleat hiukset, jotka vilahtivat pandalla maskin takaa ohjelmassa.
Koriseva vois hyvinkin olla, tosin Taavitsainen oli aika hyvä arvaus myös. Toisaalta Jannica B laulaa "olo tyhmä niinkuin ysiviis" kappaleessaan Hulluksi Onnesta. Nää on vaikeita tänä vuonna!
Ihmeen huonosti tunnistivat etsivät HP: n, joka nyt on ollut eka vedosta saakka selkee tapaus.
Tämän päivän vedosta tajusin myös vihdoin yksisarvisenkin henkilöllisyyden. Ei ole läheskään aiemmin veikkaamani Laura Voutilaisen tasoinen laulaja, eikä äännä englantiakaan niin hyvin. Yksisarvinen on Jonna Geagea. Maailmanmestaruus vuonna 1995 Nylon Beat voitti sen Kiitorata - kilpailun ja nousi siitä suosioon.
Bilepanda on kyllä hämmentävä hahmo. Mikko Penttilänä häntä olen pitänyt, mutta tänään kuulin äänessään Jukka Poikaa?
Hattara on ollut eka jaksosta saakka selvä Sara Parikka.
Corppi on toinen mystinen tapaus. Jasper Pääkkönen on edelleen veikkaukseni, mutta joo... Kasmirin stuntti asuntoautojen yli ja Costellokin joitain vihjeitä täyttäisi( tykkää vedestä, kun suppailee ja delffiini on Tamperetta) En vaan oikein vielä kummankaan ääntä saa sopimaan Corpin äänen ja ei kai kumpikaan ole lapsuuttaan kulisseissa viettänyt? Täytyy vetäytyä kuulostelemaan uudemman kerran. Tänään Corppi kyllä muutti ääntään tosi paljon taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvisella joku maailmamestaruus 1993 ja Martina Aitolehden kuva vihjeenÄ+ ?
Sari Essayah voitti kilpakävelyn maailmanmestaruuden vuonna 1993.
Ei Yksisarvisella ole maailmanmestaruutta, vaan hän on voittanut "jotain" maailmanmestaruusvuonna eli todennäköisesti puhutaan vuodesta 1995, 2011 tai 2019.
Mutta sillä oli päällään sellainen vaate, jossa luki -93. Videolla näkyy -
Dino Eini.
Corppi niin selkeä, Kari Hotakainen, on ajanut myös päin toista autoa, ollut vakavassa onnettomuudessa.
Juoksuhaudantie, yksi vihje.
Ja hennolla käden liikkeellä kertoo haluavansa olla rauhassa, kun kirjoittaa.
Ykaisarvinen Kike Elomaa, ääni riitti.
Hattara sara
Bea Toivonen voitti Miss Suomen tittelin talviolympialaisvuonna 2014.
Siis mä oon ihan jumissa ton panda kanssa. Romania, korea, Kreikka. Siis mulla ei oo hajuakaan kuka tää on. Mut joku joka taitaa kielen. Ei välttämättä ei syntyperäinen suomalainen. Toivon et tää voittaa koko kauden
Oon yrittänyt saada päähän, kuka tää Yksisarvinen on. Ei oo kyllä Jonna Geagean ääni, eikä todellakaan Kike Elomaan. Eikä Jenni Vartiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bilepanda on kyllä täysi mysteeri edelleenkin, ei kenelläkään näytä olevan mitään hajua vieläkään. Nää biisit on sellasia ettei tiedä onko se laulaja vai mikä. Ääni on tuttu mutta kukahan lie?
Ville Haapasalo
mutta miten vihjeet sopii? Ja mielestäni haapasalo on raamikkaampi kuin panda jota on nosteltuki.
itse oon miettinyt että ehkä se on makwan amirkhani, kun niin ketterältä näyttää lavalla.
Makwan se ei taatusti ole. Ääni eikä koko täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Murkku on melko varmasti HP Parviainen.
Onnittelut mammalle joka oli ensimmäisenä parhaiten perillä murkun oikeasta henkilöllisyydestä. Onnea, onnea
Niin, ja jatkan, että ei myöskään Arja Korisevan tai Marita Taavitsaisen ääni. Mutta kuulostaa tosi tutulta.
Hanna Sumari aloitti tv-uransa vuonna 1993. Ehkä joku muu tapahtuma sijoittuu maailmanmestaruusvuodelle. Luulen että pää-peräpää on siskokset Hanna ja Sikke Sumari.
HP on symppis. Maria näytti maskin poiston jälkeen kerrankin aidosti hämmästyneeltä!
Ei Yksisarvisella ole maailmanmestaruutta, vaan hän on voittanut "jotain" maailmanmestaruusvuonna eli todennäköisesti puhutaan vuodesta 1995, 2011 tai 2019.