Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Yksisarvinen oli tänään Jonna Geagea, ehkä jopa vuorottelevat Erinin kanssa? Nylon beat voitti tv-kisan, josta nousivat kuuluisuuteen, vuonna 1995.
Sen verran olen aikoinani kuunnellut Arja Korisevaa, että melkein voisin vannoa hänen olevan yksisarvinen.
Yl-lä-riiiii että oikea arvaus tuli kuin tulikin...
Vierailija kirjoitti:
Murkku eli HP putoaa.
Mistä tiesit?
Yksisarvinen on Anne Aitolehti, Martiinan äiti.
Hattara, voisko olla leipuri Kinuskikissa🐈😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Corppi on Costello Hautamäki Popedasta.
Delfiini = Tampere
Haudankaivuu = Hautamäki
Corppi = CostelloHämeenlinnalainen Finlandia Instruments on valmistanut vuodesta 2013 Costellon nimikkokitaraa Costellobirdiä eli lintu.
Tästä olen ihan varma ja koen ylpeyttä että olin ensimmäinen, joka tämän tajusi. :D
Yksisarvinen on HEli Palsanmäki takaosassa Aki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murkku eli HP putoaa.
Mistä tiesit?
No enhän mä tiennyt, se oli tuuria. Kamalin esitys ja kamalin hahmo tällä kertaa, joten siksi arvelin niin käyvän.
Yksisarvinen on tubettaja Iida Pasanen
Iljettävän näköistä tatuoitu tyyppi, kuin lisko. Tollasestahan näkee painajaisia.
HP olisi komea mies, ellei olisi noita karmeita tatuointeja.
Nanna Karalahti on yksisarvinen.
käykää kuunteleen yksisarvisen "let me entertain you"
se ei kyllä mitenkään kuulostanut korisevalta
Vierailija kirjoitti:
Nanna Karalahti on yksisarvinen.
Yksisarvinen on ammattilaulaja, sellainen joka oikeasti laulaa työkseen ja on esiintynyt todella todella paljon.
Kieltämättä Sara Parikka on vähän liiankin tunnistettava Hattara. Panelistit eivät osaa selkeästi veikata.
Mieskarkki viittaa kumppaniinsa Mikko Parikkaan, jonka kanssa on ollut jo pitkään yhdessä ja naimisissa. Heillä on kolme tytärtä, johon biisi "Tytöt" selkeästi sopivat. Sara myöskin tuli julkisuuteen Salkkareista ja oli niin ikään 16-vuotias aloittaessaan näyttelijän työt lukiolaisena. Osaa laulaa ja on laulanut telkkarissa aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Corppi on Costello Hautamäki Popedasta.
Delfiini = Tampere
Haudankaivuu = Hautamäki
Corppi = CostelloHämeenlinnalainen Finlandia Instruments on valmistanut vuodesta 2013 Costellon nimikkokitaraa Costellobirdiä eli lintu.
Tästä olen ihan varma ja koen ylpeyttä että olin ensimmäinen, joka tämän tajusi. :D
Costello on 190 cm pitkä, ei voi olla Corppi.
Tietysti HP putosi ja yllättäen Janne tiesi.
Tiesin ja arvasin et oikea nimi annettu Jannelle.