Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Jani Sievinen on tehnyt yli kuusi vuotta opettajan sijaisuuksia. Viime vuonna hän sai Vihdin kunnalta pidemmän pestin luokasta toiseen kiertävänä resurssiopettajana.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/88ecf375-7f74-4db8-98a5-562ec9…
Jani oli hyvä Kettu, ja olisi saanut jatkaa pidempäänkin ohjelmassa. Pisti bileet pystyyn, hyvä esitys.
Vierailija kirjoitti:
Leppis on Jenni Pääskysaari
Eipä taida olla Jenni, joka on melkoisen pulska verrattuna leppikseen,joka on perin hoikka!
Pandasta tuli mieleen Kasimir, wiskari, Villegalle ja tuisku. Koska ei voi olla kaikkia näitä niin Ernest Lawson
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppis on Jenni Pääskysaari
Eipä taida olla Jenni, joka on melkoisen pulska verrattuna leppikseen,joka on perin hoikka!
Tämä! Eikö jengi osaa katsoa vartalonmallia? xd
Vierailija kirjoitti:
Leppäkerttu kuulosti ihan Martina Aitolehdeltä. Elekielikin oli sama.
Ja se pedanttisuus siivouksessa ja järjestyksenpidossa. Olen lukenut vuosien varrella tästä. Hän on tosi tarkka, että kaikki on tiptop. Martina on leppis, olen varma!
Bilepanda vois olla Duudsonien Jukka tai Aku Hirviniemi. Hattara Sara Parikka ja Leppäkerttu Martina Aitolehti.
Jos leppäkerttu on Martina, hänen olisi kannattanut laulaa matalampaa ja suomeksi, se olisi ollut hyvä idea. Martina osaa laulaa, mutta musiikki, mitä hän teki oli tusinadiskohumppaa. Tuo leppäkertun ääni on erittäin miellyttävä.
Ensin ajattelin, että Panda on Ville Galle, mutta ei kai hän nyt omia vaatteitaan tai hyvin oman tyylisiään laittaisi päälle housuiksi. Joten ei.
Vierailija kirjoitti:
No ennemmin elekieli muistutti Ina Mikkolaa kuin Marttiinaa...
Tää viesti piti yhdistää tuohon Leppis arveluun?
Leppis on joku tosi kapea uumainen voi unohtaa kaikki Siepit sun muut..
Veikkaan jotain "ei naista"
Onko Linda Lampenius jo ollut Masked Singersissä, en nyt muista. Tuo kuvaus tarkkuudesta ja ladymaisuudesta sopisi. Ja ääni.
Mua vähän huvittaa nuo Jennin arvailut. Ei yhtään katso vartaloa... siellä arvailtiin supernannya ym.
Vierailija kirjoitti:
Onko Linda Lampenius jo ollut Masked Singersissä, en nyt muista. Tuo kuvaus tarkkuudesta ja ladymaisuudesta sopisi. Ja ääni.
Oli jo viime kaudella mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppäkerttu kuulosti ihan Martina Aitolehdeltä. Elekielikin oli sama.
Ja se pedanttisuus siivouksessa ja järjestyksenpidossa. Olen lukenut vuosien varrella tästä. Hän on tosi tarkka, että kaikki on tiptop. Martina on leppis, olen varma!
Sanna
Miten kukaan ei takertunut Sievisen kohdalla niihin arvokisamitaleihin. Yritin miettiä kuka urheilija, mutta en kuitenkaan arvannut Sievistä.
Kiva kun tällä kaudella on mukana enemmän hahmoja kuin aiemmilla. Taitaa mennä niin, että nyt 4 ensimmäistä jaksoa on aina neljä hahmoa, ja kun 4 on pudonnut niin tulee 6 + 6 hahmon ryhmät erillisille kerroille.
Hattara voisi kyllä äänen perusteella olla Sara Parikka, vaikka mielestäni hänellä on aika hentoinen ja tyttömäinen ääni, johon ei välttämättä saa noin paljon voimaa. En ole kovin useasti kuullut hänen laulavan, pari kertaa vain Salkkareissa. Vihjeet eivät tosin täysin täsmää, eikä Parikasta tule mieleen tuollainen pinkistä ja "hattaraisista" asioista pitävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tällä kaudella on mukana enemmän hahmoja kuin aiemmilla. Taitaa mennä niin, että nyt 4 ensimmäistä jaksoa on aina neljä hahmoa, ja kun 4 on pudonnut niin tulee 6 + 6 hahmon ryhmät erillisille kerroille.
Hattara voisi kyllä äänen perusteella olla Sara Parikka, vaikka mielestäni hänellä on aika hentoinen ja tyttömäinen ääni, johon ei välttämättä saa noin paljon voimaa. En ole kovin useasti kuullut hänen laulavan, pari kertaa vain Salkkareissa. Vihjeet eivät tosin täysin täsmää, eikä Parikasta tule mieleen tuollainen pinkistä ja "hattaraisista" asioista pitävä ihminen.
Siis mä kans mietin tätä Parikkaa! Hassua että joku muukin, kuvittelin sen olevan tuulesta temmattu ehdotus..
Bilepanda voisi olla joko Ali Jahangiri tai Arttu Wiskari ja vaikka murkku ei ole vielä esiintynytkään vaan mainosklipissä, mulle tulee vahva fiilis, että on Petra Olli elekieli ja reidet.
Mullekin tuli jouluvihjeestä heti mieleen Sara Sieppi.