Menee hermo Saarioisten mainoksiin!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:57"]Hei, sattuisko joku tietämään, kuka on äänenä chorizo-mainoksessa? Itse veikkaisin Heli Sutelaa eli Kumman Kaa -sarjan Annea. Toisaalta vähän on sellanen fiilis, et vois olla myös se Richterin asteikko -juontaja eli Kristiina Komulainen. Mitä mieltä?
[/quote] Ei ainakaan kukaan noista.
[/quote]
Olisko Lotta Backlund?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:27"]
Se trivago mainos on kans yks...saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamari
[/quote]Se on. En ole kuullut kenenkään kehuvan sitä, en miesten enkä naisten. Jos on kuviteltu et se on miehistä jotenkin seksikäs mainos niin ei ainakaan minun tuntemien mielestä.
Musta ne on ihania! Lapset ovat aitoa ja tulen niistä hyvälle tuulelle.
Oletteko nyt vähän tosikkoja?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:43"]
Aivan varmasti on Heli Sutela niissä Saaroisten mainoksissa.
[/quote]
Kyllä. Artikuloikin aivan samalla tavalla suun takaosasta.
Niin nousee... Erityisesti se, jossa mimmi pilkkaa, kun lapset eivät osaa sanoa chorizoa. Ainoa vaan, että mimmi itse sanoo sen väärin, soinnillisella ässällä...
Ette ole ainoita, ne on hirveitä. Tosin kamalia ne oli silloinkin kun oli sitä "Äitien tekemää ruokaa".
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:27"]Niin nousee... Erityisesti se, jossa mimmi pilkkaa, kun lapset eivät osaa sanoa chorizoa. Ainoa vaan, että mimmi itse sanoo sen väärin, soinnillisella ässällä...
[/quote]
Todellakin!
Tai muistatteko sen missä "hölläiltiin", oliohan joku perunalastumainos, raivostuttava! Ja se kamala "Pizzaperjantai", mikä nyt olikaan ensimmäinen pakastepizzamerkki täällä kaupoissa joskus 90-luvun alussa. Mut ärsyttävä mainos oli 2000-luvun puolivälissä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:35"]
"Tannan on dolmiopaiva" ja telkkari meinaa lentää ketukkoon.
[/quote]
Mä kuulen sen aina että tannaan on tuomiopäivä :D
Hei, sattuisko joku tietämään, kuka on äänenä chorizo-mainoksessa? Itse veikkaisin Heli Sutelaa eli Kumman Kaa -sarjan Annea. Toisaalta vähän on sellanen fiilis, et vois olla myös se Richterin asteikko -juontaja eli Kristiina Komulainen. Mitä mieltä?
Jotenkin tuntuu, että nykyään on trendinä tehdä niin maan veemäisiä mainoksia, että varmasti jää mieleen. Täyttä shittiä kyllä sellainen ajattelelumalli, että kaikki julkisuus on hyvästä. Sekin, että ihmiset vetää ittensä henkisesti hirteen jokaisesta kiehnäävästä Trivago-muikkelista ja oksettavasta Nicke Vitaepro Lignelin paskamainoksesta.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:42"]https://m.youtube.com/#/watch?v=_x4Ty0tpSpQ
Tämä on hauska :)
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:42"]https://m.youtube.com/#/watch?v=_x4Ty0tpSpQ
Tämä on hauska :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 17:59"]
Jotenkin tuntuu, että nykyään on trendinä tehdä niin maan veemäisiä mainoksia, että varmasti jää mieleen. Täyttä shittiä kyllä sellainen ajattelelumalli, että kaikki julkisuus on hyvästä. Sekin, että ihmiset vetää ittensä henkisesti hirteen jokaisesta kiehnäävästä Trivago-muikkelista ja oksettavasta Nicke Vitaepro Lignelin paskamainoksesta.
[/quote]Ei kai se riitä et mainos jää mieleen jos seuraus on et kyseisiä tuitteita en varmasti tule ostamaan :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 18:27"]
Ei lisättävää.
[/quote]
se on Valion mainos, ei Saarioisen