Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi jättänyt sinut kauniimman/nuoremman/hoikemman naisen takia

988888
28.08.2021 |

Minua ei ole. Itse tosin aion hakea avioeroa muista syistä. Mutta jos sinut on, miten kestit, mitä sitten tapahtui?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti viisi vuotta sitten 25 vuotta nuoremman naisen vuoksi. Koville otti ja ottaa vieläkin. Mutta kun katson peiliin niin ymmärtäähän tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut minulle 5 vuoden välein 30 vuotiaasta lähtien, olen jo tottunut.

Vierailija
4/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt näin ja rankkaahan jätetyksi tuleminen aina on, mutta loppujen lopuksi hyvä vain että suhde tuollaiseen pinnalliseen kumppaniin päättyisi ja voisin löytää itselleni fiksumman miehen.

Vierailija
5/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mieheni jätti itseään 2 vuotta nuoremman ja hoikemman vaimonsa minun, 14 vuotta vanhemman ja tuhdimman, vuoksi.

Vierailija
6/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kyllä nuoremmalta näytä, ei kauniimmaltakaan, eipä oikein hoikemmaltakaan, oikeastaan aika samalta kuin minä (yllätyksetön naismaku). Mutta yksi etu tuolla kyllä on puolellaan, nimittäin asuu tosi kaukana. Tämä on kyllä oikein hyvä, koska eksäni ei oikein nykyisin halua s*ksiä. Tätä minä en pystynyt tarjoamaan.

Vierailija
7/7 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miestäni 21 vuotta nuorempi, hän vaihtoi oman ikäiseensä (ja lihavampaan). Jälkikäteen ymmärrän hyvin. Nykyisin minullakin oman ikäinen kumppani ja huomattavasti parempi ja tasapainoisempi suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä