Oletko huomannut saman asian tässä bloggaajassa?
1. Postataan normaalisti.
2. Otetaan lukijoita hätkähdyttäviä ittee alentavia kuvia.
3. "Haha, mitäs se sua liikuttaa, jos mä haluan persettäni paljastella?" on vastaus, jos joku asiallisesti kysyy yllämainituista kuvista.
4. Lukijat ei enää noteeraa kohdan 2. kuvia ja kohdan 3. kuvia.
5. Bloggaaja avautuu jostain, alottaa sanoilla "oli tosi vaikea kirjottaa tästä" tms.
6. "Kiitos, mulla on maailman parhaat lukijat <3" on vastaus, kun lukijat säälivät bloggaajaa kohdan 5. tiimoilta.
7. Bloggaaja jatkaa aiheesta monessa postauksessa.
8. Lopulta ei saa enää huomiota avautumisellaan.
9. Lopettaa postailun, bloggaa vain yhteistöistä.
10. Palataan kohtaan 1.
Tunnistatko bloggaajan?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:05"]1. Postataan normaalisti.
2. Otetaan lukijoita hätkähdyttäviä ittee alentavia kuvia.
3. "Haha, mitäs se sua liikuttaa, jos mä haluan persettäni paljastella?" on vastaus, jos joku asiallisesti kysyy yllämainituista kuvista.
4. Lukijat ei enää noteeraa kohdan 2. kuvia ja kohdan 3. kuvia.
5. Bloggaaja avautuu jostain, alottaa sanoilla "oli tosi vaikea kirjottaa tästä" tms.
6. "Kiitos, mulla on maailman parhaat lukijat <3" on vastaus, kun lukijat säälivät bloggaajaa kohdan 5. tiimoilta.
7. Bloggaaja jatkaa aiheesta monessa postauksessa.
8. Lopulta ei saa enää huomiota avautumisellaan.
9. Lopettaa postailun, bloggaa vain yhteistöistä.
10. Palataan kohtaan 1.
Tunnistatko bloggaajan?
[/quote]
Kohdan 3. vastauskommentteja*
Tää on niin totta!! Ennollut ajatellut, mut nyt kun sanoit niin... tulee mieleen ainakin lääkkeet ja syömättömyys ja kaverittomuua
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 14:20"]MFF?
[/quote]
Joo, ex MFF siis nykyinen LM! Kiva nähä, et muutkin huomanneet. :D
Olisi kiva saada tästä keskustelua aikaa , tai ainakin kuulla ihmisten mielipiteitä.
Mä en tiedä naurattaako vai suruttaako enemmän kyseisen neidin puolesta.
Kuka alapeukuttaa? Joku sama sankari istuu tietokoneella kännykkä kädes ja tykittää? :D
Selvää on, että Laura kysees. Selvää on myös se, että tosiaan toimii näin, kun niin moni asian huomannut.
Heh, olisi hauska nähdä, mitä Laura sanoisi, jos aloitusviestin numeroketjun kopioisi hänelle... :) Kehtaisiko AP?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:53"]Saisko blogin osotteen?
[/quote]
Löytyy ihan nuo lyhenteet googlaamalla.
En kyllä kehtaisi, ihan vain koska oon joskus L:lle kommentoinut asiallisesti blogin muutoksesta, mutta ei julkaissut sitä.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 15:38"]Kuka alapeukuttaa? Joku sama sankari istuu tietokoneella kännykkä kädes ja tykittää? :D
Selvää on, että Laura kysees. Selvää on myös se, että tosiaan toimii näin, kun niin moni asian huomannut.
[/quote] Niin tai sit joku on vaa eri mieltä mailman täydellisimmän alpttajan kans!!
Tää on muutes aivan tottta :DD