Löytyykö kotitalonne Google Mapsistä?
Syy, jos ei löydy? Asutko korvessa? Koti ei näy kadulle? Muu syy?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:53"]
[/quote]
Löytyy. Jos voitetaan Lotossa, ei löydy (asunto katsottuna jo). Molemmat asunnot löytyvät Helsingistä.
Ei löydy, talo on niin uusi ettei sitä ole vielä kun google on paikan kuvannut. Lisäksi googlen auto ei ole mennyt ihan tänne talojemme luo asti muutenkaan, eli aika huonosti se näkyisi muutenkin.
Löytyy. Ensin ei löytynyt, mutta sittemmin ovat näköjään päivittäneet sivujaan.
Ap tarkoittaa varmaankin Google Streetviewia. Kai ne talot nyt kartasta löytyvät vähän syrjemmässäkin.
Talo on pihatien päässä, joten ei näy Streetview'ssa. Ilmakuvissa toki näkyy, muttei kovin läheltä.
Ei näy. Kotini ei tosiaan näy kadulle.
Juu, tarkotin Streetview-palvelua.
Oma talo löytyy. Ilmakuvasta näkyy jopa auto ja pihan auringonvarjo. Ilmakuvasta näkyy myös selvästi se, mitä naapurit ovat omilla pihoillaan tehneet. Sisustusmielessä siis. Jokaisella rivitalopiha sellainen, ettei muualta kuin asunnoista näe sinne. Kiitos Googlen olen saanut kivoja pihaideoita..
Kartalla näkyy jopa Oikotiellä! Mutta streeviewissä ei näy, koska tätä katua ei googlen autot ajaneet, etäisyyttä keskustaan vaivaiset 2 km eikä metsää lähelläkään.
Kaiken lisäksi näyn ITSE Google Mapsissa, ja tarkoitan juuri sitä enkä Streetviewta. Maatilamme pihapiiri näkyy keväisen aamupäivän auringossa niin hyvin, että vaaleaa sorapihaa vasten on helppo erottaa 2 ihmishahmoa varjoineen, eivätkä ne voi olla muut kuin mies ja minä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:05"]
Ei löydy, talo on niin uusi ettei sitä ole vielä kun google on paikan kuvannut.
[/quote]
Näin myös meillä. Ja hyvä niin. Anoppilassa taas näkyy anoppikin siinä pihalla töröttämässä, naama toki sutattuna, mutta silti. Musta tuo on jo vähän liikaa.
Korvessa ja löytyi, sain viimeinkin tietää mikä kadun nimi kun alue on kaavoitettu. 20 vuoteen en ole käynyt.
Näkyy. Maalla asutaan ja itse en onneksi ole kuvassa mutta toinen koira "hymyilee" iloisesti portilla :)
En olisi itse huomannut mut yks ystävä kertoi.
Bing mapsista löytää jopa street viewia enemmän paljastavat tarkat ilmakuvat monista todella syrjäisistäkin paikoista. Yleenssä ei kaikista suunnista, mutta pyörittämällä saattaa yllättäen tulla tarkka versio.
Ei näy, ei olla edes korvessa mutta pieni syrjäinen taajama missä ei ole kaikkia teitä ilmeisesti kuvattu.
Löytyy niin Googlen street view'stä kuin bing mapsistakin. Kaupungin lähiö, joten kartoitettu on tämä kerrostalo. Hauskaa sinänsä, että parkkipaikalla näkyy vielä vanha automme, jota ei enää kahteen ja puoleen vuoteen ole meillä ollut.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:53"]
[/quote]
Löytyy. Jos voitetaan Lotossa, ei löydy (asunto katsottuna jo). Molemmat asunnot löytyvät Helsingistä.