Poika ihan rikki. Tyttöystävä pettänyt.
Ensimmäinen sydänsuru ja hirveää tuota on katsoa. Ei suostunut menemään eilen kouluun ollenkaan ja en ole nähnyt pojan syövän pariin päivään mitään. Kokee olevansa liian läski vaikka oikeasti hänessä ei ole yhtään ylimääräistä.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Tee pojan lemppari ruokaa? Tai tilaa kotiin jotain kivaa syömistä. Ehkei kuitenkaan pizzaa tms. jos lihominen huolettaa.
Onkohan se tyttö sanonut jotain pojan vartalosta.. kamalaa jos niin on.
Voihan se olla niinkin että poika vertaa itseään siihen poikaan kenen kanssa tyttö häntä petti. Jos on vaikka todella lihaksikas tms?
Mua harmittaa, että moni yrittää lakaista nuorten sydänsurut maton alle. Ei niissä ole mitään vähäteltävää. Nuoret, niin tytöt kuin pojatkin, ovat tuntevia ihmisiä. He osaavat rakastaa ja heihin sattuu rajusti, kun pahoja asioita tapahtuu.
Niin siinä käy, kun ei pidä tarpeeksi kuria.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää siitä lasu!
Niin. Tyttöhän ei saa päättää siitä kenen kanssa seurustelee. Tyttö on omaisuutta ja jos uskaltaa yrittää päättää omasta elämästään niin kostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teinien suhteet ole edes vakavia. Turhaan itkee.
joo, tämä tietysti ainoa oikea totuus.
minä olen ollut samassa suhteessa 13 vuotiaasta, täytän pian 20. 🙂
Ehtii se vielä pettää sinua.
kerro pojallesi, että tytön temppu kertoo paljon enemmän hänestä ihmisenä kuin pojastasi. petetyssä ei tarvitse olla mitään vikaa, silti sitä tehdään.
❤️
Itse nuorena samassa tilanteessa kostin tytölle näyttämällä, ettei koko pettäminen merkinnyt minulle mitään. Siitäkös suuttui ja lopulta olin itse se pahempi syyllinen.
Aika rankka heitto tuo "viidessä päivässä unohtuu". Minua poikaystävä petti, kun olin parikymppinen. Sen jälkeen en ole seurustellut. Kokemukseni siitä, että miehiin ei ole luottamista on kaiverrettu minuun niin syvälle, että uudestaan en ole yrittänyt. Ja kun sivusta seuraa ystävien suhteita, niin oikeassa olen ollut. Vain yhden liitto on pysynyt kasassa. Olen nyt viisikymppinen ja tyytyväinen yksinelooni.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisistä naperoista kyse, jos ovat vielä koulussa? :O
15-vuotias on. Ysillä siis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus näitä Suomen nyhveröitä. Suomalainen teinityttö ei ole itkemisen arvoinen.
Jännästi ovat vain kaiken ikäisten miesten mielissä.
Kysy haluaako puhua. Käydä vaikka kuraattorilla kun ei todnäk vanhempien kanssa näistä halua puhua.
Laita tekemään jotain kotitöitä joissa saa tuntea itsensä äijäksi ja voit samalla jutella kevyitä, suuntaa kohti tulevaisuutta.
Mutta älä salli päiväkausien märehtimistä koska silloin hän itsekin luulee itseään arvottomaksi. Elämässä on muitakin rooleja kuin "poikaystävä" , ja se on tärkeää muistaa ettei huku sydänsuruun.
Keksit jotain kivaa tekemistä perheen kanssa, jotta suru unohtuu. Menkää vaikka huvipuistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet teini vielä ainakin 5 vuotta kun aivosi kehittyvät fyysisesti.
Miksi parisuhteen päättymistä itketään? Parempi olla yksin, jos ei osaa olla uhriutumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä olen ollut samassa suhteessa 13 vuotiaasta, täytän pian 20. 🙂Ehtii se vielä pettää sinua.
tottakai ehtii, mutta suhteemme on kuitenkin vakava. et voi sitä kieltää. olen ollut kauemmin tässä suhteessa, kuin vanhempani koskaan olivat yhdessä. ikä ei kerro vakavuudesta aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää siitä lasu!
Niin. Tyttöhän ei saa päättää siitä kenen kanssa seurustelee. Tyttö on omaisuutta ja jos uskaltaa yrittää päättää omasta elämästään niin kostetaan.
Ei nyt kyse ollut siitä, vaan ette levitteli lettua toiselle eroamatta edellisestä.....
Ja ilmeisesti vielä aika pienestä lapsesta kyse jos ovat koululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus näitä Suomen nyhveröitä. Suomalainen teinityttö ei ole itkemisen arvoinen.
Jännästi ovat vain kaiken ikäisten miesten mielissä.
Toki, jos oma lapsi on teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pojan lemppari ruokaa? Tai tilaa kotiin jotain kivaa syömistä. Ehkei kuitenkaan pizzaa tms. jos lihominen huolettaa.
Onkohan se tyttö sanonut jotain pojan vartalosta.. kamalaa jos niin on.
Voihan se olla niinkin että poika vertaa itseään siihen poikaan kenen kanssa tyttö häntä petti. Jos on vaikka todella lihaksikas tms?
Voi olla näinkin. Mutta oli mitenpäin vaan, huoli on suuri. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika rankka heitto tuo "viidessä päivässä unohtuu". Minua poikaystävä petti, kun olin parikymppinen. Sen jälkeen en ole seurustellut. Kokemukseni siitä, että miehiin ei ole luottamista on kaiverrettu minuun niin syvälle, että uudestaan en ole yrittänyt. Ja kun sivusta seuraa ystävien suhteita, niin oikeassa olen ollut. Vain yhden liitto on pysynyt kasassa. Olen nyt viisikymppinen ja tyytyväinen yksinelooni.
Etkö ole siis paritellutkaan 20v jälkeen?