Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut -naiseen

Vierailija
29.09.2014 |

Olen ihmetellyt tätä tunnetta nyt jonkin aikaa. Ruoka ei oikein maistu, vatsanpohjaa kutittaa, sydän hakkaa. Sitten tajusin, olen ihastunut -naiseen. Naiseen, ensimmäisen kerran elämässäni.

Olen ihan tavallinen noin 35-vuotias työssäkäyvä perheenäiti, onnellisesti naimisissa. Mieheni kanssa meillä on takana yhteisiä vuosia noin 15. Kaikki on hyvin, pikkulapsiaika alkaa olla ohi ja meillä on taas keskenämme oikein mukavaa. Mies saa vieläkin sukat pyörimään jaloissa, läheisyyttä ja seksiä on.

Olen aina ajatellut, että pitkässä suhteessa niitä ihastumisia saattaa tulla. Muutamaan kertaan olen ehkä lievästi ollut ihastunut johonkin toiseen mieheen, mutta aika nopeasti tuo tunne on mennyt ohi.

Tämä on kuitenkin ihan erilaista, syvempää. Näen tätä naista harrastuksen parissa. Vatsanpohjaa nipistää, kun vain ajattelinkin häntä. En melkein kestä, kun vielä on monta yötä siihen, kun näen hänet seuraavan kerran. Viimeksi treeneissä halasimme onnistuneen suorituksen jälkeen ja pääni meni siitä ihan pyörälle. Kädet hikoavat, kun vain olenkin hänen lähellään.

Tämä nainen on naimisissa, ihan niin kuin minäkin. Hän on vain harrastuskaveri, emme näe vapaa-ajalla. Hänessä on kuitenkin jotain selittämätöntä, joka vetää minua käsittämättömästi puoleensa. Olen ihan levoton, ajatukset harhailevat.

Tämä tunne on käsittämättömän ihana ja hirveä yhtäaikaa. Mitään en tietenkään tälle asialle tee, enkä edes tiedä, haluaisinkokaan tehdä. Ehkä tämä tästä laantuu, niin kuin ihastuksilla on tapana. Ei tällä kirjoituksellani mitään pointtia tainnut olla, kunhan piti se jonnekin saada sanottua. Sitä, että nämä tunteet kohdistuvat naiseen, olen vain tässä viime päivinä pyöritellyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt viime aikoina lukenut vähän useampiakin tällaisia aloituksia. Eli kai se on aika yleistä että tuntee ihastuksen tunnetta kumpaankin sukupuoleen. Kai ne menee ohi jos ei sitten halua aktiivisesti asioille tehdä jotain.

Vierailija
2/2 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla vaan ei menekään ohi.

Ihan sekaisin samassa joukkueessa pelaavasta naisesta, joka on lesbo. hienointa on, että hän pitää minua heterona perheenäitinä kun taas minä olen yhtäkkiä totaalisen sekaisin kun vain näen häntä-olen sekaisin vaikka en näekään. En kestä. Kotona ei mene hyvin, vaikka sama tilanne muuten kuin aloittajalla. Hellyyttä ei ole ollut vuosiin, ollaan kuin kaverit. Tämä ei ole ensimmäinen nainen, kehen ihastun, mutta olen aivan sekaisin. Mitään muuta en halua kuin hänet, mutta en ikinä voi saada. Lesbo ei halua vanhaa perheenäitiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä