Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kuukupppia?

Vierailija
29.09.2014 |

Käytätkö kuukuppia?

Peukku ylös, kyllä.
Peukku alas, en.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ja se on ollut paras hankintani koskaan. Menkat ovat ihan kauhean vaivalloiset ilman kuukuppia, en koskaan enää käytä siteitä tai tanpponeita.

Vierailija
2/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en,mut pitäis hankkia semmonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ja oli ihan loistava, mutta nykyään kuukautiset ovat hormonikierukan takia jääneet käytännössä kokonaan pois.

Vierailija
4/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pari ekaa päivää käytän tosin maksitamponin + maksisiteen yhdistelmää, koska niinä päivinä vuoto on niin valtavaa että kuppi voi hulahtaa täyteen tunnissakin, ja täyden kupin tyhjennys on sottaista ja ikävää, ja toisaalta kun kuppi vuotaa yli, sitä hulahtelee tosi inhottavasti (pahimmillaan koko kuppi on irronnut ja kaikki vuoto kaatunut housuun) kun taas tamponista vaan alkaa hiljalleen valua narua pitkin kun imukyky loppuu.

Niukempina vuotopäivinä kuppi on kyllä mukava :)

Vierailija
5/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuukautiset 37 vuotta. Kuukupin löysin vasta vuosi sitten. Olisin säästynyt paljolta rahanmenolta ja vaivalta, jos kuppi-idean löytäminen ei olisi ollut ihan sattuman varassa.

Ei ole helpompaa, siistimpää ja turvallisempaa kapinetta tällä elämänalueella!

Vierailija
6/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:34"]

Minulla on ollut kuukautiset 37 vuotta. Kuukupin löysin vasta vuosi sitten. Olisin säästynyt paljolta rahanmenolta ja vaivalta, jos kuppi-idean löytäminen ei olisi ollut ihan sattuman varassa.

[/quote] kuinka vanha oot ;o?

Vierailija
7/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joo, mulla on kaksi. Elämä helpottui entisestään, kun ostin isomman kupin lisäksi vielä pienemmän kupin, jota käytän menkkapäivinä 4.-7. Pieni kuppi on NIIN kätevä ja miellyttävä, että sen ainut huono puoli on se että se meinaa unohtua vallan kokonaan. Isomman kanssa on enemmän vaivaa, mutta se riittää minulle kuitenkin hyvin menkkojen ensimmäisille päiville, työpäivän aikana tosin tarvitsee kerran tyhjätä päivinä 1. ja 2. Ensin meinasi palaa hermot aivan täysin koko kuppiin, kun olin lukenut siitä hehkutusta ja sitten sen käyttö olikin hirveän hankalaa. Melkein heitin roskiin koko vehkeen ja käytin taas pitkään tamponeja, kunnes joskus paremmalla kärsivällisyydellä otin kupin käyttöön uudelleen ja opin oikeasti käyttämään sitä. Myös uskonnonomainen kuukuppikunta-paatos on vähän creepy ilmiö, se myös aiheutti vastarintaa silloin aluksi. Nyt olen kyllä iloinen että opettelin.

Vierailija
8/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:34"]

[/quote] kuinka vanha oot ;o?

[/quote]

50. Ja yhtä säännöllinen kuin aina ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän