Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät käy illalla suihkussa??

Vierailija
29.09.2014 |

En pystyisi kuvittelemaan meneväni sänkyyn olematta suihkunraikas. Päivän paskat siirtyvät suoraan sänkyyn, ei ole kovin miellyttävää. Eikä persettäkään saa täysin puhtaaksi pelkästään pyyhkimällä vaikka paperiin ei enää jää mitään.

Hyi olkoon illalla suihkussa käymättömiä, oksettaa ajatuskin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en käy illalla suihkussa ellen ole päivällä hionnut. Suihkun korvaa pyyhkiminen märällä karkeahkossa pesulapulla. Vessassa on bidee-suihku, joten alaosaston puhtaus hoituu sillä. Koska hikoilen usein yöllä, käyn suihkussa aamulla.

Vierailija
62/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan villi, saatan käydä suihkussa aamulla tai illalla, tai jopa keskellä päivää, jos olen päässyt treeneihin päiväsaikaan. Hurjaa, eikö totta! Lakanat vaihdan parin viikon välein enkä nuku alasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MIES EI KÄY ILLALLA SUIHKUSSA NUKKUKOOT LATTIALLA

Vierailija
64/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kävisin? Aamulla kuitenkin on käytävä suihkussa.
Kyllä mä iltapesulla käyn, ihan puhtaalla perseellä käyn nukkumaan.

Vierailija
65/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni kuivuu,varsinkin talvisin.Illalla pesen kasvot,teen alapesut.Kosteuspyyhkeellä kainalot ja varpaat.Ihovoide ja nukkumaan.3-4 krt viikossa suihkuun/saunaan samalla pesen hiukset.

Vierailija
66/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suihkussa käydään ennen nukkuun menoa! Jalat ja pillukin on hionnu päivällä, kuinka joku voi mennä semmosena nukkuun puhtaisiin lakanoihin.

Vierailija
67/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:51"]Minä en hikoile yöllä ja aamuisin on raikas olo. Yöllä ei tule paskottuakaan saati missään itseään liattua. Miten se voi olla yök?

Ap
[/quote]Kaikki hikoilee jossain määrin yöllä, toiset vaan enemmän ja toiset vähemmän.

Vierailija
68/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:50"]

Mä en viitsi käydä. Käyn aamuisin. Hikoilen joka tapauksessa yöllä joten pitää käydä aamulla suihkusssa vaikkka kävisi illallakin. Ja 2 kertaa vuorokaudessa suihkuttaminen kuivattaa ihoa jo turhan paljon.

[/quote]

Sama, mutta saunassa tykkään käydä illalla. Sitten on pakko kainalot huuhtaista aamullakin. 

Vierailija
69/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, navetassako sä oot töissä, kun oot päivän jälkeen niin kamalan paskainen (ja luulet muidenkin olevan)? :D Kyllä minäkin kävisin illalla suihkussa, jos olisin navetassa tai sikalassa töissä. 

Eritteletkö mulle vielä, että mitä paskaa on vaikkapa käsivarsissani ja säärissäni tai vaikka selässäni, kun olen päivän siistissä sisätyössä, enkä välttämättä edes ole ulkona ollenkaan? (Niinä päivinä kun en urheile) Mitä paskaa puhtaasta työpaikasta tarttuu ihooni puhtaiden vaatteiden läpi?  

Joten vedä henkeä: en ole paskainen mennessäni nukkumaan. Laitan yöpuvun päälle ja nukun makeasti. :) Voisit vähän ehkä rationaalisesti tarkkailla tuota kammoasi ja miettiä, kuinka todenperäinen tuo paska-käsityksesi on ;) Ja niin: en käy välttämättä edes aamulla suihkussa. Kainalot tosin pesen aina aamulla ennen dödön laittoa, teen sen vaikka suihkussa olisin illalla käynytkin. Ihminen hikoilee yöllä paljon, vaikkei se siltä tunnukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän