Miksi jotkut eivät käy illalla suihkussa??
En pystyisi kuvittelemaan meneväni sänkyyn olematta suihkunraikas. Päivän paskat siirtyvät suoraan sänkyyn, ei ole kovin miellyttävää. Eikä persettäkään saa täysin puhtaaksi pelkästään pyyhkimällä vaikka paperiin ei enää jää mitään.
Hyi olkoon illalla suihkussa käymättömiä, oksettaa ajatuskin.
Kommentit (69)
Käykää suihkussa aamulla ja illalla vitun siat...
Minua sen sijaan "oksettaa" mennä puhtaana suihkusta joka tapauksessa "paskaisiin" lakanoihin nukkumaan. Oletan, että ap ei kuitenkaan vaihda lakanoita joka päivä. Ihmisestä irtoaa ihoa ja esim. hikeä lakanoihin. Tuplaten, jos on kumppani. Samoin on tutkittu, että alasti nukkuvien lakanoista löytyy enemmän suolistobakteereja.
Oikeasti kumpikaan tapa ei minua okseta, sillä en ole itse "paskainen" juuri koskaan. Sen sijaan ymmärrän, että ihmisten hien-, rasvan- ym. eritys on erilaista, ja mieltymykset toisenlaisia. Minä käyn suihkussa aamulla, koska se virkistää mukavasti päivään, ja koska hiukseni (varsinkin otsatukka) rasvoittuu yön aikana, kuten myös kasvot.
Harrastaako teistä kukaan aamuisin tai pari kertaa viikossa suihkussa kävijä minkäänlaatuista liikuntaa iltaisin? Itse kun kunnolla hikoilee useampana iltana työpäivän jälkeen, ei voisi kuvitellakkaan menevänsä nukkumaan ilman iltasuihkua. Ja kun työpäivä alkaa klo 8 aamulenkkeily ei käy kyllä mielessäkään.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:05"]
Tunsin joskus ihmisen, joka pakkomielteisesti pesi asuntonsa ikkunat joka päivä. Koska niihinhän tarttui ulkoa pölyä ja saasteita ja joku hyönteinenkin saattoi lentää ikkunaa päin. Ap:lla taitaa olla vähän sama ilmiö.
[/quote]
En minä siivoa tai puunaa pakonomaisesti, mutta ajatus paskaisena nukkumaan käymisestä on vastenmielisintä ikinä.
Ap
[/quote]
Ootko jossain paskavatkaamolla duunissa? Vai onko sulla tuhrimisongelma? Miksi olet illalla paskainen? Kyllä mäkin tuossa tilanteessa kävisin joka ilta suihkussa - en välttämättä edes odottaisi iltaan...
Minä käyn suihkussa vain kerran viikossa. Aamuisin pesen kainalot ja kasvot. Alapään voi pestä pöntöllä aina kun tarvis. Hiukset pesen joka toinen päivä.
Miksi ihmeessä pitäisi koko kehon iho kuivattaa? Jos joka päivä käy suihkussa niin siinähän häviää ne ihon omat suojaavat öljyt ja sitten alkaa tarvitsemaan niitä kaikenmaailman voiteita kuivan ihon hoitoon.
Mä käyn joka ilta ihosuihkussa. Hiukset pesen vain 3x viikossa
Käyn iltaisin suihkussa (joskus aamullakin) koska käytän hiuksissa hoito/muotoilutuotteita ja en halua niitä saada tyynylleni jota sitten hinkkaan naamaan. Lisäksi yleensä urheilen iltaisin, niin senkin takia pakko käydä suihkussa.
Joo kyllä alapää persuksineen pestään aina iltaisin, seksiä ei heru muutoin koskaan!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:04"]
Miksi ihmeessä pitäisi koko kehon iho kuivattaa? Jos joka päivä käy suihkussa niin siinähän häviää ne ihon omat suojaavat öljyt ja sitten alkaa tarvitsemaan niitä kaikenmaailman voiteita kuivan ihon hoitoon.
[/quote]
Näinpä. Itse olen kasvojeni kohdalla huomannut päinvastaisen ilmiön: Minulla on rasvoittuva iho ja ollut myös akneongelmaa. Jos pesen usein järeillä aineilla, iho kyllä ensin kuivuu mutta alkaa sitten pukata entistä enemmän rasvaa ja finnejä. Parempi on pestä harvemmin ja miedommilla aineilla.
Mutta yhtä kaikki johtopäätös on sama: useimmissa tapauksissa usein toistuva peseminen ei tee iholle hyvää. (Tietysti on myös niitä tapauksia, joissa on vain pestävä, syystä tai toisesta.)
Suihkussa aamuisin ja puhtaat vaatteet päälle, niin voi aloittaa päivänsä raikkaana. Kyllä minä ainakin hikoilen öisin vaikka en haisevuuteen asti. Illalla pesen erikseen kasvot ja alapään.
Minä käyn suihkussa kun itseäni huvittaa oli sitten ilta,aamu tai päivä. En jaksa ajatella että pilaisin jonkun toisen päivän sillä että en rankan päivän jälkeen ole jaksanut illalla mennä suihkuun..meillä kunnon nuo illat lasten nukuttamisia varten
Minä käytän alushousuja ja yöpukua nukkuessani, ei siirry mitkään kakat lakanoihin. En myöskään kärsi pidätyskyvyttömyydestä tms.
Lakanat vaihdan pari kertaa kuussa. Hyvin pysyvät nukkumiskelpoisina sen pari viikkoa.
Sen sijaan aamuisin minun on pakko käydä suihkussa, koska muuten olo olisi tunkkainen, ja tukka sojottaisi kaikkiin ilmansuuntiin. Kahdesti päivässä en mielelläni käy suihkussam koska iho on muutenkin todella kuiva.
näin minä, ap touhutkoon mitä haluaa. Ei tule minua nuuhkimaan ja yökkimään, luojan kiitos!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:51"] Minä en hikoile yöllä ja aamuisin on raikas olo. Yöllä ei tule paskottuakaan saati missään itseään liattua. Miten se voi olla yök? Ap [/quote] Aivan saletisti muuten hikoat! [/quote] En hikoa haisevaksi ainakaan
[/quote]
Yöllä hikoaa saman verran kuin päivällä. En itsekään hikoile päivällä haisevaksi, niin miksi kävisin suihkussa.
Minä käyn aamulla. Juurikin tuon aikasemmin mainitun ällön märän tukan takia. Ja ei, perseeni ei haise, sillä osaan käyttää siihen tarkoitettua pesuvälinettä tarpeillani käytyäni.
Yök hikipilluna nukkumaan no thanks
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:23"]
Enhän minä hiuksien pesusta ole erityisesti puhunut, vaan yleisesti suihkussa käymisestä.
Perse/jalat paskaisena julkisista pöntöistä omaan sänkyyn hyiii. Kuka hullu pesee hiukset joka päivä muutenkaan?
[/quote]
Sä teet nyt jotain väärin. Ei niitä persettä ja jalkoja ole tarkoitus siellä pöntössä uittaa, hyvä ihminen!