Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät käy illalla suihkussa??

Vierailija
29.09.2014 |

En pystyisi kuvittelemaan meneväni sänkyyn olematta suihkunraikas. Päivän paskat siirtyvät suoraan sänkyyn, ei ole kovin miellyttävää. Eikä persettäkään saa täysin puhtaaksi pelkästään pyyhkimällä vaikka paperiin ei enää jää mitään.

Hyi olkoon illalla suihkussa käymättömiä, oksettaa ajatuskin.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus ihmisen, joka pakkomielteisesti pesi asuntonsa ikkunat joka päivä. Koska niihinhän tarttui ulkoa pölyä ja saasteita ja joku hyönteinenkin saattoi lentää ikkunaa päin. Ap:lla taitaa olla vähän sama ilmiö.

Vierailija
22/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:05"]

Tunsin joskus ihmisen, joka pakkomielteisesti pesi asuntonsa ikkunat joka päivä. Koska niihinhän tarttui ulkoa pölyä ja saasteita ja joku hyönteinenkin saattoi lentää ikkunaa päin. Ap:lla taitaa olla vähän sama ilmiö.

[/quote]

En minä siivoa tai puunaa pakonomaisesti, mutta ajatus paskaisena nukkumaan käymisestä on vastenmielisintä ikinä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:02"]

Ihminen hikoilee yöllä yllättävän paljon. Olen joskus huvikseni punninnut itseni illalla ja sitten aamulla niin, etten siinä välissä käy vessassa enkä juo mitään. Aamulla paino on useimmien vähintään puoli kiloa vähemmän kuin illalla, eli yön aikana olen hikoillut puolisen litraa, vaikka en muuten huomaa sitä missään.[/quote]

Käsittääkseni tuo painoero ei tule pelkästään hikoilusta, vaan myös hengityksen mukana haihtuu koko ajan vettä, mikä selittää suuren osan tuosta. 

Vierailija
24/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti noita ulkona eläviä eläimiä. Eivät käy koskaan suihkussa, eivätkä pese hampaitaankaan. Kyllä maailma on likainen. Ajattele että hengittämällä syöt sitä samaa likaa, joka tarttuu ikkunoihin. Hikesi on joskus ollut kehosi sisällä. Eikö tunnu kuvottavalta, että tuo kauhea hiki on ollut jopa ihosi alla? Kehossasi on miljoonia bakteereja, joita et saa koskaan tapettua kuolematta itse. Tuntuu varmaan hirveältä?

Joka päivä ulkona kosketat kengilläsi saastetta, multaa, mädäntyneitä pikkueliöitä, hometta, myrkkyjä jne. Pöly nousee ilmaan ja hengität ja syöt sitä.
Olet huolissasi hiestä, vaikka ehkä ensin olet sivellyt itseesi vaikka mitkä kemikaalit.
Maailma on vaan kaikkea muuta kuin puhdas. Vaikka kuinka kuvittelisit muuta sen suihkusi jälkeen.

Vierailija
25/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 10:53"]Mua oksettaa ajatus märistä hiuksista sängyssä ja koko yön märkä tyyny pään alla. Puoleen selkään asti pitkät, PAKSUT hiukset jotka päiväsaikaankin kuivuvat auki ollessaan useamman tunnin, puhumattakaan litattuna tyynyä vasten. Ja ei, en käytä kuivaajaa kuin ihan pakosta, pahempaa hiusten tappajaa en tiedäkkään kuin se ja päänahan kuivattajaa. Eli aamulla suihkuun, mutta enpä mä kyllä päivän mittaan niiin hirveästi paskaannukkaan, teen siistiä konttorityötä. [/quote] Käythän siinä yleisissä vessoissa ja työpaikalla.. ? Jo se on riittävän yäk että pestä pitää illalla

[/quote]

Siis ihan näin lyhythiuksisena jäin ihmettelemään tätä logiikkaa?? Pyyhitäänkö niillä hiuksilla vessanpönttö, seinät tai lattia?? Miten ne likaantuu esim. yhdellä vessareissulla?

[/quote]

Enhän minä hiuksien pesusta ole erityisesti puhunut, vaan yleisesti suihkussa käymisestä.
Perse/jalat paskaisena julkisista pöntöistä omaan sänkyyn hyiii. Kuka hullu pesee hiukset joka päivä muutenkaan?

Vierailija
26/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää että jotkut käy suihkussa kerran viikossa! :O parempi käydä joka päivä, ihan sama onko se ilta- vai aamusuihku.

Vierailija
27/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät jostain ulkona elävistä eläimistä! Maailma on täynnä ihmisiä, jotka pääsevät todella harvoin (jos koskaan!) mihinkään iltasuihkuun. Vettäkin olisi hyvä säästää. Maailmassa on vaikka mitä ongelmia ja joku täällä tylsistyneenä kirjoittelee jostain iltasuihkuista. Kamoon! Vähän perspektiiviä. Nyt hymyä naamaan ja ilo irti tästä päivästä!

Vierailija
28/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka käy suihkussa aamuisin on ihan yhtä puhdas kuin ihminen joka käy suihkussa iltaisin. Aamusuihkuttelija on puhtaimmillaan aamupäivällä ja likaisimmillaan yöllä, iltasuihkuttelija taas on puhtaimmillaan yöllä ja likaisimmillaan iltapäivällä. Kumpi kuulostaa järkevämmältä?

Vierailija
29/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin iltaisin käyn suihkussa, pylly haisee pahalta päivän päätteeksi. Ei mun lakanoihin yhh

Vierailija
30/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen miksi jotkut käyvät suihkussa KAKSI kertaa vuorokaudessa, joka aamu ja joka ilta? Kuka vittu on niin likainen että pitää käydä suihkussa KAKSI kertaa päivässä???

Vierailija
31/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta itsensä puunaamista. Käyn suihkussa tai saunassa yleensä 3x viikossa, iltaisin käytän lisäksi bideetä. Enkä haise pahalle

Vierailija
32/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn aamuisin, joskus iltaisin. Big deal? Enemmän pidän aamusuihkuista, sillä haluan olla raikas lähtiessäni ulos. Iltaisin käyn suihkussa vain, kun on sauna päällä. En myöskään halua mennä hiukset märkänä nukkumaan, joten aamut ovat siinäkin mielessä parempia.

Ja hui! En edes käy suihkussa joka päivä! Minulle riittää kainalo- ja kasvopesu varsin hyvin. Suihkuun sitten, kun hiukset sitä vaativat, eli n. joka 3pvä.

Vierailija
33/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään lukenut ihmeissäni tällä palstalla tyypeistä, jotka kehuvat rasvaavansa vartalonsa suihkun jälkeen jollakin vartalovoiteella. Olen ihmetellyt, että mikä ihosairaus heillä on, kun ei terve iho mitään kokovartalorasvausta kaipaa.

No nyt selvisi, taitavat olla näitä, jotka lotraavat suihkussa kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
35/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla, koska olen mieluiten puhtaimmillani päivällä, kun olen esim. töissä. Ällöttävältä tuntuu sen sijaan ajatus, että töiden jälkeen menisin vaikkapa syömään ja shoppailemaan ja olisin tuolloin paskaisimmillani vuorokauteen. Ihmisistä kyllä haistaa toisinaan, ettei aamusuihkussa käyty, vaikka muuten olisivatkin perushygieenisiä. En siis tietenkään voi väittää että kaikista, mutta itselleni jo riittääkin, että joistain.

Vierailija
36/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista työtä ap tekee, kun on iltaisin niin paskainen hänen omaa termiä käyttääkseni? En keksi muuta kuin lantalassa kieriskelyn enkä ymmärrä, miksi sitä pitäisi tehdä.

Ap ei varmaankaan pyörtymättä voi edes kuvitella tilannetta joskus 50-luvulla maalla, jossa lämmitettiin sauna normaalisti kerran tai kaksi viikossa, paitsi raskaiden peltotöiden aikaan jopa joka arki-ilta. Talvella pahimmilla pakkasilla riitti kerta viikossa. Ja hengissä siitäkin selvittiin. Aromit saattoivat olla vinkeämmät kuin nykyään, mutta ei sitä huomannut, koska siihen oli tottunut. Eikäpä niitä suihkuja ollut kaupunkiasunnoissakaan, hyvä jos ahdas vessa eteisen nurkassa tai rappukäytävässä. Joten eivät kaupunkilaisetkaan niin hienostuneelta tuoksahtaneet kuin nyt.

Vierailija
37/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden käytössä/kulutuksessa saattaa tapahtua jonkinasteista muutosta ehkä siinä vaiheessa kun asumismuodon vaihdoksen myötä vesilaskutus vaihtuu kuukausittaisesta kiinteästä vesimaksusta/hlö kokonaan kuutioperusteiseksi lisättynä jätevesilaskulla.

Vierailija
39/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä kakkossivun ongelmaa saada kuntoon??!?

Vierailija
40/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:25"]

miettikää että jotkut käy suihkussa kerran viikossa! :O parempi käydä joka päivä, ihan sama onko se ilta- vai aamusuihku.

[/quote]

Miten päättelit, että on parempi käydä päivittäin suihkussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme