Kertokaahan naiset kuuluuko miehen ostaa naiselle käsilaukku?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Joka nainen vaatii lahjoja ja huomiota vaikka he eivät niitä tarvitse/ansaitse
No älä hyvä mies anna! Kas näin helppoa se ongelmanratkaisu on.
Miehen ei "kuulu" ostaa naiselle käsilaukkua. Eri asia sitten, jos nainen haaveilee jostain tietystä laukusta ja mies haluaa hankkia sen vaikkapa synttärilahjaksi. Meillä tapahtunut juuri näin.
Tuota kruisailuhommaa en nyt ymmärrä ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia olenkin sinkku. Liian monta kertaa olen kuullut huudon "minä olen nainen minun kuuluu saada huomiota ja lahjoja ansaitsematta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia olenkin sinkku. Liian monta kertaa olen kuullut huudon "minä olen nainen minun kuuluu saada huomiota ja lahjoja ansaitsematta"
No niin, asiathan ovat sitten reilassa.
Mies usein ihmettelee , miksi kannan isoakin käsilaukkua mukanani. No, kuitenkin hän usein pyytää: sopisiko nämä paperit tai maskit tai aurinkolasit laukkuuni, jos taskuihinsa ei sovi.
Maksullisille hutsuille kyllä. Nykyaikaiselle kouluttautuneelle ja fiksulle naisille miehen lahjukset ovat loukkaus. Hän pärjää omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisille hutsuille kyllä. Nykyaikaiselle kouluttautuneelle ja fiksulle naisille miehen lahjukset ovat loukkaus. Hän pärjää omillaan.
Ovatko sinulle kaikki lahjat ja muu toiselle tehty loukkaus vain siksi että ne saisi tehtyä ja hankittua itsekin? 😂
Tietenkin jokainen aikuinen ja kunnon mies ostaa naiselleen aidon käsilaukun lahjaksi. Niin vain kuuluu tehdä.
Ei kuulu ostaa laukkuja. Nainen tehköön ylitöitä jos ei saa itse ostettua laukkua.
Kuulostaa kivalta.
Olen saanut mieheltä lahjaksi parikin laukkua, tosin varmisti että ovat mieluiset.
Laadukkaat ja ajattomat nahkalaukut ovatkin olleet käytössä vuosikausia.
Autolla ajeltiin treffeillä seurusteluaikoina paljon ja kivaa oli.
Vieläkin on kivaa lähteä jonnekin autolla, siinä on sitä jotakin. Pakataan auto ja tie vie.
Kaikki tosin tyylillään, mutta aloittajan kommentti, jota lainasin toi mieleen mukavia muistoja.
Ja jos sillä nyt on mitään väliä, olemme mieheni kanssa molemmat korkeakoulutettuja ja yhdessä olleet jo parikymmentä vuotta.