Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan naiset kuuluuko miehen ostaa naiselle käsilaukku?

Vierailija
28.08.2021 |

Ja pyytää kruisailemaan autolla? M yli 30

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÄ?

Miksi ihmeessä mies ostaisi naiselle käsilaukun? Mistä se mies voi tietää minkälaisesta käsilaukusta se nainen tykkää?

Autolla "kruisailee" vain 18v. jonnet amisviikset väpättäen... joo ei...

HÄ?!

Aion ostaa rakkaalleni käsilaukun josta tiedän hänen pitävän. Mies tietää mistä rakkaansa pitää. Lahja on synttärilahja. Amis en ole ja amiksetkin tekevät arvokasta työtä. Autolla kruisailu on osa romanttisia treffejä joilla ajellaan kaikessa rauhassa ja katsellaan maisemia. M yli 30

Kuulostaa kivalta.

Olen saanut mieheltä lahjaksi parikin laukkua, tosin varmisti että ovat mieluiset.

Laadukkaat ja ajattomat nahkalaukut ovatkin olleet käytössä vuosikausia.

Autolla ajeltiin treffeillä seurusteluaikoina paljon ja kivaa oli.

Vieläkin on kivaa lähteä jonnekin autolla, siinä on sitä jotakin. Pakataan auto ja tie vie.

Kaikki tosin tyylillään, mutta aloittajan kommentti, jota lainasin toi mieleen mukavia muistoja.

Ja jos sillä nyt on mitään väliä, olemme mieheni kanssa molemmat korkeakoulutettuja ja yhdessä olleet jo parikymmentä vuotta.

Vierailija
82/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka nainen vaatii lahjoja ja huomiota vaikka he eivät niitä tarvitse/ansaitse

No älä hyvä mies anna! Kas näin helppoa se ongelmanratkaisu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen  ei "kuulu" ostaa naiselle käsilaukkua. Eri asia sitten, jos nainen  haaveilee jostain tietystä laukusta ja mies haluaa hankkia sen vaikkapa synttärilahjaksi. Meillä tapahtunut juuri näin.

Tuota kruisailuhommaa en nyt ymmärrä ....

Vierailija
84/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olenkin sinkku. Liian monta kertaa olen kuullut huudon "minä olen nainen minun kuuluu saada huomiota ja lahjoja ansaitsematta"

Vierailija
85/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olenkin sinkku. Liian monta kertaa olen kuullut huudon "minä olen nainen minun kuuluu saada huomiota ja lahjoja ansaitsematta"

No niin, asiathan ovat sitten reilassa.

Vierailija
86/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies usein ihmettelee , miksi kannan isoakin käsilaukkua mukanani. No, kuitenkin hän usein pyytää: sopisiko nämä paperit tai maskit tai aurinkolasit laukkuuni, jos taskuihinsa ei sovi.

Vierailija
87/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisille hutsuille kyllä. Nykyaikaiselle kouluttautuneelle ja fiksulle naisille miehen lahjukset ovat loukkaus. Hän pärjää omillaan.

Vierailija
88/90 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisille hutsuille kyllä. Nykyaikaiselle kouluttautuneelle ja fiksulle naisille miehen lahjukset ovat loukkaus. Hän pärjää omillaan.

Ovatko sinulle kaikki lahjat ja muu toiselle tehty loukkaus vain siksi että ne saisi tehtyä ja hankittua itsekin? 😂

Vierailija
89/90 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jokainen aikuinen ja kunnon mies ostaa naiselleen aidon käsilaukun lahjaksi. Niin vain kuuluu tehdä.

Vierailija
90/90 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ostaa laukkuja. Nainen tehköön ylitöitä jos ei saa itse ostettua laukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi