Kertokaahan naiset kuuluuko miehen ostaa naiselle käsilaukku?
Kommentit (90)
Kuolisin nauruun jos mies tois 16 yhteisen vuoden jälkeen mulle laukun. Eikä vaikka reppua tai rinkkaa 😂
Ei ainakaan, jos ei varmasti tiedä tarkalleen minkä käsilaukun nainen haluaa. Oma mieheni ei ainakaan osaisi valita oikeanlaista, joten korkeintaan voisi maksaa itse valitsemani laukun jos ehdottomasti haluaisi.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ne naiset, jotka ovat "high maintenance" ja vaativat/odottavat tuollaista, ovat yleensä matalapalkka-alalla (kampaaja, kosmetologi, asiakaspalvelu) mikä onkin nurinkurista, koska heidän oma tulotasonsa on äärimmäisen kaukana siitä tulotasosta, mitä he mieheltä odottavat.
Laatunainen ostaa omat laukkunsa.
Laatunaiset saavat kyllä laukkuja lahjaksi. Se, ettei sellaisia saa ja pakko ostaa itse ne, ei ole mikään merkki laatunaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Ne naiset, jotka ovat "high maintenance" ja vaativat/odottavat tuollaista, ovat yleensä matalapalkka-alalla (kampaaja, kosmetologi, asiakaspalvelu) mikä onkin nurinkurista, koska heidän oma tulotasonsa on äärimmäisen kaukana siitä tulotasosta, mitä he mieheltä odottavat.
Laatunainen ostaa omat laukkunsa.
Laatunaiset saavat kyllä laukkuja lahjaksi. Se, ettei sellaisia saa ja pakko ostaa itse ne, ei ole mikään merkki laatunaisesta.
Sehän onkin jokin meriitti olla miesten lahjottavissa olevana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄ?
Miksi ihmeessä mies ostaisi naiselle käsilaukun? Mistä se mies voi tietää minkälaisesta käsilaukusta se nainen tykkää?
Autolla "kruisailee" vain 18v. jonnet amisviikset väpättäen... joo ei...
Yllätyksenä tai synttärilahjaksi M yli 30
Anna suoraan luottokortti
Voit ostaa laukkusi itse M yli 30
Mitä oikeastaan teet sugarbabyn luona?
En harrasta sugar babeja ja olet todella väärässä olettaessasi niin! Tyttöystäväni on yli 30. M yli 30
Vierailija kirjoitti:
Kuolisin nauruun jos mies tois 16 yhteisen vuoden jälkeen mulle laukun. Eikä vaikka reppua tai rinkkaa 😂
Ei kaikki naiset käytä merkkikäsilaukkuja mutta jos olisin miehesi ja nauraisit saadessasi mieleisen repun tai rinkan, suuttuisin todella! Osoittaisit käytökselläsi ettet arvosta miestäsi etkä lahjaa. M yli 30
Vierailija kirjoitti:
Lahjaksi jotain naisen mielenkiintoihin liittyvää. Itse ihmettelisin, jos saisin jonkun kalliin käsilaukun lahjaksi. Mieluummin kirja, maalaustarvikkeita tai retki syömään ja antiikkikauppaan tmv.
Niin, mutta Ap:n nainen saattaa hyvinkin olla huuli pyöreänä, jos saa maalaustarvikkeita ja retken antiikkikauppaan. Ehkä hän nimenomaan haaveilee käsilaukusta. Minäkin sain mieheltäni synttärilahjaksi Chanelin laukun, kun seurustelimme.
Käsilaukusta tulee väistämättä mieleen Hyacinth Bukee. Pakko mennä youtubeen katsomaan joku pätkä.
Vierailija kirjoitti:
HÄ?
Miksi ihmeessä mies ostaisi naiselle käsilaukun? Mistä se mies voi tietää minkälaisesta käsilaukusta se nainen tykkää?
HÄ?!
Aion ostaa rakkaalleni käsilaukun josta tiedän hänen pitävän. Mies tietää mistä rakkaansa pitää. Lahja on synttärilahja. Amis en ole ja amiksetkin tekevät arvokasta työtä. Autolla kruisailu on osa romanttisia treffejä joilla ajellaan kaikessa rauhassa ja katsellaan maisemia. M yli 30
Olin Stockmannilla tutkimassa Coachin laukkuja. Perussuomi-jantteri tuli siihen käsipuolessaan nuori ja siro aasialainen tyttöystävä, joka innostuneena alkoi sovitella Coachin laukkuja käsivarrelleen.
Mies opasti tyttistään, että kutsh - ou nou, tis is not kutsi, tis is sam tsiip kopi. Jatkoivat siitä sitten etsimään kutsia, laukkuja, vöitä tai hajuvesia, mistä sen tietää.
En käytä käsilaukkua, joten sinne jäisi kaapinperukoille vaikka olisi mikä 5000€ bägi. Harmittaisi oikeastaan, koska mielummin olisin ottanut tuolla summalla vaikka pihakeinun.
Synttärilahjaksi tms. käsilaukku on kiva idea, mutta ei se ole mikään sellainen asia joka miehen "kuuluu" ostaa.
Sama juttu auton kanssa. On kiva idea pyytää ajelulle, mutta ei se ole mikään vaatimus sille että olisi tarpeeksi hyvä mies.
Enpä oo koskaan tämmösistä vaatimuksista kuullut
Ei tarvitse ostaa. Ostin juuri kirpputorilta käsilaukun 6 eurolla.
Mun mies osti mulle kumpparit lahjaksi. Lähinnä oli sellainen lahja jonka itse olisi halunnut. Eikä siinä, ihan laatukumpparit ovat :D Näinhän se on, että usein miehet ovat käytännönläheisempiä lahjoissaan
Kyllä mun mies osti mulle laukun kun synnytin sille lapsen. Olin siis etukäteen halunnut ko laukkua jo pitkään, en vain ollut ostanut. Sisälle oli laittanut mulle ja vauvalle mätsäävät paidat, herkkuja ja uuden kindlen. Tykkäsin.
Ajelulle mut saa viedä vaan jos se tarkoittaa seikkailua luonnossa tai hyvää ruokaa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄ?
HÄ?!
Aion ostaa rakkaalleni käsilaukun josta tiedän hänen pitävän. Mies tietää mistä rakkaansa pitää. Lahja on synttärilahja. Amis en ole ja amiksetkin tekevät arvokasta työtä. Autolla kruisailu on osa romanttisia treffejä joilla ajellaan kaikessa rauhassa ja katsellaan maisemia. M yli 30
Kuulostat ainakin amikselta. Jätä nyt jo se kruisailuajatus, ei naisia oikeasti kiinnosta. Vie nainen ostoksille niin että sä maksat etkä vingu tylsistymistä ja kovaa penkkiä. Sitten viet syömään ja loppuillan annat olla rauhassa, etkä yritä mitään seksihierontoja.
Minkä miehen? Missä tilanteissa ja kuka on tämä nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄ?
Yllätyksenä tai synttärilahjaksi M yli 30
Kysymys kuului:"kuuluuko miehen ostaa"?
Ei yllätyksiä tai synttärilahjoja kuulu ostaa,jos ei halua. Lahjan voi ostaa jos haluaa, mutta eisen tarvii olla laukku tai kruisailua autolla.
En kyllä haluasi että minun mies menisi minulle laukun ostamaan. Ei se tiedä minkälaisista minä tykkään.
Otas iisisti. Sehän Karkkilan uhrikin luotti sokeasti uuteen tuttavuuteen.
Mä en lähtisi tuntemattoman matkaan. Vähintään kaverille pitää ilmoittaa autonrekkari. Tää on mennyt tähän tuolla liikkuvien hämäräheikkien takia.