Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen poistattamaan ehk..kapselin. mies ei suostu keskustella

Vierailija
28.09.2014 |

siitä että minkä ehkäisyn otan. Siis minulla on kapseli ehkäisemässä, lapsia on mutta ottaisin lisää vastaan jos voisi. Mieheni sanoi että riittää lapset ja laitoin kapselin.
Nyt se on kulunut ja menen ottamaan pois. En ota uutta sillä se ei ollut kovin hyvä.
Kysyin mieheltäni että mitäs nyt, minkäs ehkäisyn ottaisin? Hän vain murisee ja ähkii.
Onko reilua jos en pyydä mitään uutta ehkäisyä poistossa. Kun mies haluaa sekstata
sanon että en ehkäise, voit ottaa laatikosta kortsun. Onko ok?
Minä kun haluaisin vielä lapsen että minua ei haittaa jos ei kortsua laita.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:44"]

Ap:n ja hänen miehensä tulisi jotenkin saada tämä asia sovittua mahdollisimman aikuismaisesti. Ap:lla ei tietenkään ole mitään velvollisuutta hoitaa ehkäisyä, vaan mieskin voi tehdä sen. Ongelmallisen ja ap:n kannalta vähän moraalittoman tilanteesta tekee heidän eriävä mielipiteensä mahdollisista lisälapsista. Jos mies kerrankin erehtyy innostuksissaan ilman kumia pelehtimään, eikä ap asiaa tietenkään vastustele (hänhän haluaa lapsia), voivat seurakset olla eliniän pituiset ja ap:n miehen toiveen vastaiset. Tässä tilanteessa hänellä on siis jatkuva houkutus "paremmasta" seksistä ilman kumia, mutta puolison raskautumisen riskillä.  Toisaalta hänellä on vaihtoehto luopua lapsentekokyvystään lopullisesti (suosittelen tätä hänelle lämpimästi, jos on varma siitä että lapsiluku on täynnä); vaihtoehto joka saattaa monille miehille vaatia hieman sulattelua. 

[/quote]

Siis mitä ihmeen sulattelemista miehelle on vasektomiassa, jos ei lapsia halua? Mä en helvetti soikoon tajua tätä miesten loputonta paapomista näissä asioissa, kun nainen kantaa 99% kaikesta vastuusta lasten synnyttämiseen ja ehkäisyyn liittyen.

Onneksi mun mies on Mies, joka ihan itse päätti missä kohtaa haluaa pistää piuhat poikki, ja teki sen myös. Eikä se todellakaan tehnyt muuta kuin paransi meidän seksielämää entisestään, kun ei kenenkään tarvitse pelätä raskautta, tai pelata kortsujen kanssa, mulle kun ei hormoonit sovi.

Vierailija
22/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:44"]

Ap:n ja hänen miehensä tulisi jotenkin saada tämä asia sovittua mahdollisimman aikuismaisesti. Ap:lla ei tietenkään ole mitään velvollisuutta hoitaa ehkäisyä, vaan mieskin voi tehdä sen. Ongelmallisen ja ap:n kannalta vähän moraalittoman tilanteesta tekee heidän eriävä mielipiteensä mahdollisista lisälapsista. Jos mies kerrankin erehtyy innostuksissaan ilman kumia pelehtimään, eikä ap asiaa tietenkään vastustele (hänhän haluaa lapsia), voivat seurakset olla eliniän pituiset ja ap:n miehen toiveen vastaiset. Tässä tilanteessa hänellä on siis jatkuva houkutus "paremmasta" seksistä ilman kumia, mutta puolison raskautumisen riskillä.  Toisaalta hänellä on vaihtoehto luopua lapsentekokyvystään lopullisesti (suosittelen tätä hänelle lämpimästi, jos on varma siitä että lapsiluku on täynnä); vaihtoehto joka saattaa monille miehille vaatia hieman sulattelua. 

[/quote]

Siis mitä ihmeen sulattelemista miehelle on vasektomiassa, jos ei lapsia halua? Mä en helvetti soikoon tajua tätä miesten loputonta paapomista näissä asioissa, kun nainen kantaa 99% kaikesta vastuusta lasten synnyttämiseen ja ehkäisyyn liittyen.

Onneksi mun mies on Mies, joka ihan itse päätti missä kohtaa haluaa pistää piuhat poikki, ja teki sen myös. Eikä se todellakaan tehnyt muuta kuin paransi meidän seksielämää entisestään, kun ei kenenkään tarvitse pelätä raskautta, tai pelata kortsujen kanssa, mulle kun ei hormoonit sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:19"]

Femakot taas kuohitsemassa miehiä  ;)

[/quote]

Tiedätkös poika, mitä kuohitseminen on? Ei, se ei ole sitä, että nainen ei käytä hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
24/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio enää dumpata hormoneja kehooni riskien ja sivuvaikutusten takia, ei ne mitään nallekarkkeja ole vaikka jotkut idiootit niin luuleekin. Lapsia on kolme, joten mies hoiti nyt osuutensa yhteisestä ehkäisystä ja kävi vasektomiassa. No 15 vuotta söin pillereitä että jos joku kitisee femakoista kuohitsemassa niin hohhoijaa miten lapsellinen ja ennakkoluuloinen on tietämätön ihminen. Ap teet oikein, sun ei tarvitse käyttää hormonaalista ehkäisyä ja leikkiä terveydellä etenkään kun on lapsia huolehdittavana.

Vierailija
25/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
26/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:48"]

No sitten mies ei pelehdi ilman kumia! Kai mieskin nyt sen verran itsensä hillitsee???

[/quote]

Luultavasti hillitseekin. On kuitenkin epäedullinen asetelma miehen kannalta käyttää ehkäisynä kumeja, jos hän nauttii enemmän ilman kumia panemisesta ja nainen haluaa lapsia. Houkutuksen ollessa jatkuva todennäköisyys sille antaumiseen kasvaa. Oletetaan, että mies hillitsee itsensä vaikapa 99.8% seksikerroista. 300 panon jälkeen mies pannut paljaalla melkein 50% todennäköisyydellä. Vähän sama juttu kuin yrittäisi laihduttaa karkkipussi olkkarin pöydällä; itsensä voi hillitä, mutta tehokkaampaa on poistaa repsahtamisen mahdollisuus.

Vierailija
27/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
28/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:32"]

No sitten mies ei pelehdi ilman kumia! Kai mieskin nyt sen verran itsensä hillitsee???

[/quote]

Luultavasti hillitseekin. On kuitenkin epäedullinen asetelma miehen kannalta käyttää ehkäisynä kumeja, jos hän nauttii enemmän ilman kumia panemisesta ja nainen haluaa lapsia. Houkutuksen ollessa jatkuva todennäköisyys sille antaumiseen kasvaa. Oletetaan, että mies hillitsee itsensä vaikapa 99.8% seksikerroista. 300 panon jälkeen mies pannut paljaalla melkein 50% todennäköisyydellä. Vähän sama juttu kuin yrittäisi laihduttaa karkkipussi olkkarin pöydällä; itsensä voi hillitä, mutta tehokkaampaa on poistaa repsahtamisen mahdollisuus.

[/quote]

Sittenhän mies voi hankkia vasektomian. Miksi ehkäisy kuuluu vain naiselle?

Vierailija
29/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:10"]

[/quote]

Niin, emmehän tiedä haluaako ap:n mies vielä lapsia. Tiedämme ainoastaan sen, että hän ei niitä enää ap:n kanssa halua ;) En tiedä kuka tässä nyt miehiä on edes "paaponut", mutta ei sinun viestillesi kyllä tuo mitään lisäarvoa nuo persereiästä repäistyt prosenttilukusi.

Vierailija
30/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Sittenhän mies voi hankkia vasektomian. Miksi ehkäisy kuuluu vain naiselle?

[/quote]

Miksi väität, että ehkäisy kuuluu vain naiselle?

Vierailija
31/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että mieheni voi tehdä vasektomian mutta hän ei halua. Sanoo että minun pitää steriloida itseni. En halua vielä. Ehkä joskus? Jos vaikka yhden lapsen vielä saisin.

Ap

Vierailija
32/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:14"]

Olen sanonut että mieheni voi tehdä vasektomian mutta hän ei halua. Sanoo että minun pitää steriloida itseni. En halua vielä. Ehkä joskus? Jos vaikka yhden lapsen vielä saisin.

Ap

[/quote]

Mitä mies sanoo perusteluksi sille että vaatii sinua menemään toimenpiteeseen?

- ei uskalla

- haluaa säilyttää mahdollisuuden saada lapsia sittenkin vielä jonkun muun kanssa

En oikein ymmärrä miksi sen joka haluaisi lisää lapsia tulisi käydä sterilisaatiossa

Vierailija
33/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:14"]Olen sanonut että mieheni voi tehdä vasektomian mutta hän ei halua. Sanoo että minun pitää steriloida itseni. En halua vielä. Ehkä joskus? Jos vaikka yhden lapsen vielä saisin.

Ap
[/quote]

Miksi mies ei halua? Onko perustellut jotenkin?

Vierailija
34/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:14"]

Ap

[/quote]

Jos miehesi tekee vasektomian, niin kenen kanssa sä sen muksun ajattelit vielä pyöräyttää?

Vierailija
35/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:47"]

Perhesuunnittelu on yhteinen asia. Mies ei tahdo lasta, sinä et tahdo ehkäistä ja aiheesta ei voi keskustella, niin mitä seuraavaksi? Olette ilman seksiä. Hitto miten lapsellisia ihmisiä.

[/quote]

Näin miehenä itse kyllä rullaisin kumin päälle ja kovaa ajoa...

Vierailija
36/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

jos nainen syö pillereitä ja siitä huolimatta tulee raskaaksi niin syytetään naista petturuudesta. Jos mies tarttuu houkutuksiin ja panee ilman kortsua niin silloinkinko syy on naisen ? Eikö kortsu nimenomaan anna miehelle vallan huolehtia ettei vauvaa tule (tai vasektomia). Näin ehkäisy ei jää vauvakuumeisen naisen vastuulle.

En ihan ymmärrä tämän kirjoittajan logiikkaa jolla naisen pitäisi hoitaa ehkäisy (apua kirjoitti ettei hormonaalinen ehkäisy ollut ongelmaton hänellä). Ap haluaa lapsen, hormonaalisiin ehkäisyn kanssa ongelmia(ei todellakaan ole vaaratonta naisen terveydelle) mutta miestä ei saisi velvoittaa huolehtimaan ehkäisystä. En suoraan sanoen ymmärrä!

Vierailija
37/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perustellut, hänen kaluunsa ei kuulemma kosketa.

Jos mieheni ei halua olla ilman kumia niin se on ok, sitten ei vain tule enempää lapsia.

Ap

Vierailija
38/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

jos nainen syö pillereitä ja siitä huolimatta tulee raskaaksi niin syytetään naista petturuudesta. Jos mies tarttuu houkutuksiin ja panee ilman kortsua niin silloinkinko syy on naisen ? Eikö kortsu nimenomaan anna miehelle vallan huolehtia ettei vauvaa tule (tai vasektomia). Näin ehkäisy ei jää vauvakuumeisen naisen vastuulle.

En ihan ymmärrä tämän kirjoittajan logiikkaa jolla naisen pitäisi hoitaa ehkäisy (apua kirjoitti ettei hormonaalinen ehkäisy ollut ongelmaton hänellä). Ap haluaa lapsen, hormonaalisiin ehkäisyn kanssa ongelmia(ei todellakaan ole vaaratonta naisen terveydelle) mutta miestä ei saisi velvoittaa huolehtimaan ehkäisystä. En suoraan sanoen ymmärrä!

[/quote]

En sanonut, että naisen tulisi hoitaa ehkäisy, vaan että kumin varassa paneminen tilanteessa, jossa nainen haluaa jälkikasvua ja mies nauttii seksistä ilman kumia, on miehen kannalta huono tilanne. Siinä käy ennen pitkää niin, että ilman kumia nussitaan, ja uusi elämä joko saa alkunsa tai ei. En sanonut mitään siitä kenen syytä tämä on, koska mielestäni tällaisessa tilanteessa sormen osoittelu on lapsellista. Jos ap:n mies lukisi näitä viestejä, sanoisin hänelle, että huolehdi ehkäisystä!!

Miehen "vasektomiakammoon" saattaa vaikuttaa myös se, että hänen puolisonsa haluaisi vielä lapsen. Kun hän käy nipsaisemassa piuhansa poikki, hän ei enää voi lapsia saada vaikka haluaisi. Tästä saattaa seurata se, että hänen puolisonsa halu vielä yhteen kakaraan kasvaa niin suureksi, että ukko siinä vierellä vaihtuu sellaiseen, joka sen voi vielä alulle panna.

Vierailija
39/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/50 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme