Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäily kyvystä hoitaa ja käsitellä eläintä?

Vierailija
28.09.2014 |

Mitä mieltä olette, kertooko tämä ihmisten epäilystä minua ja eläimenkäsittelykykyäni kohtaan:

Minulla on kissa ja eräs ihminen joka on töissä paikassa jossa olin asiakkaana, kiukustui minulle kun toinen kissani kuoli johonkin sairauteen. Nuorempi kissa kuitenkin on elossa ja voi hyvin. No, nyt tuon tyypin kanssa samassa työpaikassa mutta eri yksiköissä töissä olevat ja myös hänen työpaikkansa yhteistyökumppanit, on ruvenneet minua kyyläämään. Kesällä olin kissan kanssa ulkona ja naapurin muksu ihan tuttuun tapaan tuli silittämään kissaa eikä siinä ollut ongelmia, ei ole aiemminkaan ollut. Ja toisen asunnon parvekkeella oli sen työpaikan työntekijä kaverinsa kanssa istumassa(asuu samassa talossa mutta eri rapussa), kyyläsi todella tarkkaan ja sen oloisena että vahtii minua.

No, sen jälkeen vein sitten yhteen paikkaan kissan käymään ja halusin näyttää sen erään ryhmän jäsenille. Niin eräs sen työpaikan työntekijän yhteistyökumppani rupes multa tenttaamaan, että onko se kissa tottunut olemaan minun kanssa taloni ulkopuolella.

Minua suututtaa tuollaiset idiootit mitkä puuttuu toisten asioihin. HEI HALOO se on MINUN kissa, ei teidän!!!! Olen aikuinen ihminen ja itse tuosta kissastani vastuussa. Seuraavan kerran kun tuolleen aletaan puuttua niin minä teen rikosilmoituksen siitä, että minua vainotaan. Tuo on ihan selkeää minuun kohdistuvaa vainoamista ja toivon että tuo vainoaminen ja minuun kohdistuva julma henkinen väkivalta lopetetaan. Jos ei se jo lopu niin minä teen rikosilmoituksen. Ja tiedättekös mitä: Minun kissa vihaa teitä sydämensä pohjasta ja se vaistosi että on inhottavia ihmisiä paikalla ja sen takia alkoi murisemaan.

Jos neuvoja kaipaan osaan itse niitä kysyä eikä minua tarvitse vahtimaan ruveta. Miksi minua pitää vahtia kun kuitenkin osaan itse huolehtia itsestäni ja eläimestäni ja sen lisäksi oon lapsiakin hoitanut ja avustanut yksin liikuntavammaisia ja sokeita ihmisiä ja on mennyt hyvin. Jos oon jollekin ehkä laitellu joskus liikaa viestejä niin miten liiallinen viestien yms lähettely liittyy eläimiin? miten se liittyy lapsiin? vammaisiin? kykyyn tehdä itsenäisiä päätöksiä? kykyyn suoriutua esim työtehtävistä?

Mietin muuttamista jossain vaiheessa toiselle paikkakunnalle, jossa minua ei tunneta eikä näin ollen vahdita. Miltä teistäkin tuntus jos teitä joku vahtis kuin kävelevää katastrofia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, me elettäisiin ihan onnellisina omaa elämäämme, jos jättäisit meidät rauhaan kaikenlaisilta vainoharhaisilta vihaviesteiltäsi. Jätä toiset rauhaan, jos haluat että sinut jätetään rauhaan. "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte teille tehtävän."

Vierailija
42/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:36"]

Kuule, me elettäisiin ihan onnellisina omaa elämäämme, jos jättäisit meidät rauhaan kaikenlaisilta vainoharhaisilta vihaviesteiltäsi. Jätä toiset rauhaan, jos haluat että sinut jätetään rauhaan. "Tehkää toisille niin kuin haluaisitte teille tehtävän."

[/quote]

Johtuuko tuo että joka vuosi minuun kohdistuva kyttääminen ja stalkkaus tuntuu lisääntyvän koska itsekin olen stalkkaillut ihmisiä eli kytännyt niitä ja ne kostaa mulle sen stalkkaamalla minua tai jos ei niinkään niin he epäilee mielenterveyteni tilaa, ei niinkään diagnoosieni perusteella vaan käytökseni perusteella? jos oon ollu itse useita ihmisiä kerralla stalkannut multistalkkeri niin sillon herää epäily myös siitä onko mulla muuta elämää kuin stalkkaus ja jos on, niin huolehdinko muusta elämästäni asianmukaisesti vai jääkö kaikki muu stalkkauksen varjoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei sinun kannata ainakaan uusia kissoja ottaa tai muitakaan eläimiä. Hoida se nykyinen kissa nyt asiallisesti loppuun asti ja vie heti eläinlääkäriin jos tulee jotain ongelmaa. Jos kissan käytös muuttuu huomattavasti niin silloin pitäisi varata eläinlääkäriaika, taksit kyllä kulkevat jos ei muuta kyytiä saa. Rahaa kannattaa alkaa heti säästämään mahdollisia eläinlääkärikuluja varten. Sinulla on ilmeisesti ollut useita kissoja lyhyen ajan sisään ja ne vaihtuneet jostain syystä, se kuulostaa pahalta. Kissan tai muunkaan eläimen pito ei ole velvollisuus, joten ehkä uusia ei kannata hankkia kun tästä nykyisestä aika jättää.

Kissoille tulee varsinkin vanhemmiten sairauksia ja sille ei voi mitään, mutta eläinlääkäriin ne on silti vietävä, se ei saa olla rahasta kiinni. Laadukas ruoka ja hoito voivat vähentää sairastelun riskiä. Vaikka omistaja ei aiheuta kissalle sairauksia niin hän on silti velvollinen hoitamaan niitä. Harmittaa jos olette tienneet jo kissaa löytöeläinkodista hakiessa että se on sairas, mutta sitä ei ole viety silti eläinlääkäriin :( Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta nyt ala ainakin säästämään nykyistä kissaa varten ja muista rokotukset, madotukset ja laadukas ruoka.

Kissat harvemmin tykkäävät valjaissa liikkua kovin kaukana kotoa. Käykää vain siinä kotipihassa ja etenette kissan tahtiin. Kissa voi säikähtää pahastikin jos sen vie outojen ihmisten keskelle yhtäkkiä.