Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäily kyvystä hoitaa ja käsitellä eläintä?

Vierailija
28.09.2014 |

Mitä mieltä olette, kertooko tämä ihmisten epäilystä minua ja eläimenkäsittelykykyäni kohtaan:

Minulla on kissa ja eräs ihminen joka on töissä paikassa jossa olin asiakkaana, kiukustui minulle kun toinen kissani kuoli johonkin sairauteen. Nuorempi kissa kuitenkin on elossa ja voi hyvin. No, nyt tuon tyypin kanssa samassa työpaikassa mutta eri yksiköissä töissä olevat ja myös hänen työpaikkansa yhteistyökumppanit, on ruvenneet minua kyyläämään. Kesällä olin kissan kanssa ulkona ja naapurin muksu ihan tuttuun tapaan tuli silittämään kissaa eikä siinä ollut ongelmia, ei ole aiemminkaan ollut. Ja toisen asunnon parvekkeella oli sen työpaikan työntekijä kaverinsa kanssa istumassa(asuu samassa talossa mutta eri rapussa), kyyläsi todella tarkkaan ja sen oloisena että vahtii minua.

No, sen jälkeen vein sitten yhteen paikkaan kissan käymään ja halusin näyttää sen erään ryhmän jäsenille. Niin eräs sen työpaikan työntekijän yhteistyökumppani rupes multa tenttaamaan, että onko se kissa tottunut olemaan minun kanssa taloni ulkopuolella.

Minua suututtaa tuollaiset idiootit mitkä puuttuu toisten asioihin. HEI HALOO se on MINUN kissa, ei teidän!!!! Olen aikuinen ihminen ja itse tuosta kissastani vastuussa. Seuraavan kerran kun tuolleen aletaan puuttua niin minä teen rikosilmoituksen siitä, että minua vainotaan. Tuo on ihan selkeää minuun kohdistuvaa vainoamista ja toivon että tuo vainoaminen ja minuun kohdistuva julma henkinen väkivalta lopetetaan. Jos ei se jo lopu niin minä teen rikosilmoituksen. Ja tiedättekös mitä: Minun kissa vihaa teitä sydämensä pohjasta ja se vaistosi että on inhottavia ihmisiä paikalla ja sen takia alkoi murisemaan.

Jos neuvoja kaipaan osaan itse niitä kysyä eikä minua tarvitse vahtimaan ruveta. Miksi minua pitää vahtia kun kuitenkin osaan itse huolehtia itsestäni ja eläimestäni ja sen lisäksi oon lapsiakin hoitanut ja avustanut yksin liikuntavammaisia ja sokeita ihmisiä ja on mennyt hyvin. Jos oon jollekin ehkä laitellu joskus liikaa viestejä niin miten liiallinen viestien yms lähettely liittyy eläimiin? miten se liittyy lapsiin? vammaisiin? kykyyn tehdä itsenäisiä päätöksiä? kykyyn suoriutua esim työtehtävistä?

Mietin muuttamista jossain vaiheessa toiselle paikkakunnalle, jossa minua ei tunneta eikä näin ollen vahdita. Miltä teistäkin tuntus jos teitä joku vahtis kuin kävelevää katastrofia?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:11"]

En parhaalla tahdollanikaan löydä mitään vainoa tai kyttäämistä kuvauksestasi. Luulen että itse tulkitset täysin viattomat asiat nyt vainoamiseksi.

Monet ihmiset kissan nähdessään tykkäävät katsella sitä. Itse katselen parvekkeelta mielelläni pihalla käyskentelevää naapurini kissaa. Se on niin suloinen otus, että oksat pois :) Naapurisi saattoi katsella partsiltaan sinua ja kissaasi samasta syystä: hän ihaili sinun kaunista kissaasi.

Monet kissat ovat niin kiinnittyneitä omaan kotiinsa, että pelkäävät kotinsa ulkopuolella omistajansakin seurassa. Se, että sinulta kysytään onko kissasi tottunut kulkemaan kanssasi kodin ulkopuolella, on täysin normaali kysymys, ei todellakaan mitään vainoa, kyttäämistä tai tivaamista. Kuka tahansa kissoista mitään tietävä voisi aivan hyvin kysyä sellaista. Itseltänikin on monesti kysytty noin kun liikun jossain kissojeni kanssa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Se on normaali kysymys, josta on usein virinnyt mukava keskustelutuokio kissoista kysyjän kanssa.

Ihmettelen syvästi, miksi vedät noin kauheasti herneen nenään ihmisten normaaleista reaktioista kissaa kohtaan. Mitä hirveää siinä on, jos ihmiset ovat niin kiinnostuneita kissastasi, että tykkäävät katsella sitä ja kyselevät sen tavoista sinulta?

[/quote]

Niinhän se on. Anteeksi. minua on kiusattu lapsesta asti tosi rankasti nimenomaan niin, että koulussa muut oppilaat haukkuivat tyhmäksi, vauvaksi ja avuttomaksi, eivät huolineet minua leikkeihin mukaan ja tahallaan tekivät minulle kaikenlaista jäynää ja joskus fyysisestikin pahoinpitelivät minua. ja minulle jäi siitä traumat. tiedän että aikuiset ei silleen kiusaa, mutta se on jotenkin jäänyt minun tajuntaan että minua vainotaan ja vihataan. on tullut kammo ihmisiä kohtaan minulle.

Vierailija
22/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin epävakaalta (viitaten aikaisempiinkin kirjoituksiisi), että hyvä että vahditaan.

Vierailija
24/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhteisövainoamisen uhri.

Käy katsomassa seuraava linkki, kaikki viittaa tähän:

http://indietarget.blogspot.fi/2014/09/mita-on-gang-stalking-eli.html

Vainon on voinut aloittaa poliittinen eliitti, mikäli olet astunut sen varpaille jotenkin tai vaarantanut jonkun poliittista asemaa.

Vierailija
25/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko aamulääkkeet?

Vierailija
26/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:38"]

Vaikutat niin epävakaalta (viitaten aikaisempiinkin kirjoituksiisi), että hyvä että vahditaan.

[/quote]

Se riippuu että missä vahditaan. Minua ei kukaan vahdi kun kuljen YKSIN vaan aina kun on kissa mukana niin silloin. Paras keino välttyä tältä on opettaa kissa täysin sisäkissaksi ja jättää se kotiin vaan. Kukaan ei ole kotiini tullut siitä kyselemään eikä kaupoissa tarkkaile että ostanko sille kissanruokaa yms.

t. ap

Vierailija
27/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kissalleni riski niin olisin omatoimisesti myynyt sen enkä minä sen kanssa ulkona kuljeskelisi. kiitos vaan vinkistä, stalkkerit, minä teenkin kissastani sisäkissan ja sen vieminen yhtään mihinkään loppuu nyt. saa olla sisäkissana ja korkeintaan kotipihassa hihnassa mutta ei muualla. jos joskus muuallakin käytän niin vasta sitten joskus kun asun toisella paikkakunnalla jossa minua ei tunneta. Jos minua pitää vahtia niin minua vahtii ihan omaiset ja läheiset ja minun kanssa sillä hetkellä yhteistyötä tekevät ammattilaiset, ei ulkopuoliset. Eiköhän minun äitikin olis huomannu jos valvontaa tartten ja olis hän kissarakkaana ihmisenä tullut minulta kissan hakemaan pois jos en kissaa osaa hoitaa.

Vierailija
28/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:55"]

Luin otsikon

Epäily kyvystä hoitaa ja käsitellä elintä?[/quote]

siis onko sinun pointtisi tuossa joku sukupuolielimiin liittyvä ja perustuuko kaikki tämä mielestäsi siihen että epäillään jotakin mikä liittyy sukupuolielimiin? Hah, kiitti vaan !!!!! :( on taas paskoja ihmisiä maailma täynnä.

Vierailija
30/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei se kissa osaa nauttia ulkona kuljettamisesta kovinkaan paljon, kun on saalistava eläin ja haluaisi siellä ulkona mennä ihan omia menojaan, eikä olla hihnan päässä. Joten ihan hyvin voit tehdä kissastasi pelkän sisäkissan. Suosittelen sinulle sitä ratkaisua.

Vierailija
31/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:54"]

Jos olisin kissalleni riski niin olisin omatoimisesti myynyt sen enkä minä sen kanssa ulkona kuljeskelisi. kiitos vaan vinkistä, stalkkerit, minä teenkin kissastani sisäkissan ja sen vieminen yhtään mihinkään loppuu nyt. saa olla sisäkissana ja korkeintaan kotipihassa hihnassa mutta ei muualla. jos joskus muuallakin käytän niin vasta sitten joskus kun asun toisella paikkakunnalla jossa minua ei tunneta. Jos minua pitää vahtia niin minua vahtii ihan omaiset ja läheiset ja minun kanssa sillä hetkellä yhteistyötä tekevät ammattilaiset, ei ulkopuoliset. Eiköhän minun äitikin olis huomannu jos valvontaa tartten ja olis hän kissarakkaana ihmisenä tullut minulta kissan hakemaan pois jos en kissaa osaa hoitaa.

[/quote]

mistäs tuli alapeukku? Siitäkö, että minä OLEN riski kissoille, olen riski koirille, vauvoille, lapsille, ruualle, tavaroille, lehmille, hevosille, kasveille, lääkäreille, hoitajille, kehitysvammasille, mt-potilaille, vanhuksille, sokeille, ym yms yms KAIKELLE?

EIKÖHÄN SE JOKA ON RISKI KAIKELLE OLE LAITOKSESSA JA EIKÖHÄN NIITÄ OLE SUURI ENEMMISTÖ MITKÄ JOTAKIN LAITOKSEEN KANNATTAA? Mulla kun on virallisiakin tahoja jotka minuun luottaa ja jotka ei yhtään pidä minua vastuuttomana ja ovat täysin huolettomia ja rentoja kun kerron kissastani, kun kerron vauva-asioista ja vaikka mitä.

Vierailija
32/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisssasi kuoli "johonkin sairauteen"? Veitkö sen lääkäriin? Jos veit, niin mikset tiedä tarkemmin mihin sairauteen? Jos et vienyt, niin vastuullisuuttasi on todellakin syytä epäillä.

Niin kuin kyllä on muutenkin, kun on juttujasi riittävän kauan lukenut.

Vierailija
33/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:07"]

Kuule ei se kissa osaa nauttia ulkona kuljettamisesta kovinkaan paljon, kun on saalistava eläin ja haluaisi siellä ulkona mennä ihan omia menojaan, eikä olla hihnan päässä. Joten ihan hyvin voit tehdä kissastasi pelkän sisäkissan. Suosittelen sinulle sitä ratkaisua.

[/quote]

Kiitos. Tämä oli hyvä idea. Säilyy ainakin minun rauhani olla kissan kanssa ilman tuijottavbia ihmisiä. Sisällä kun oon kisun kanssa, kukaan ei minua kyttää millään tavalla. Ulos menen yksin ilman kissaa ja ihan rauhassa oon saanu olla kun oon kulkenu yksinäni ja parempi sen olla sisällä niin ei hyökkää kukkahattutädit kimppuun.

Vierailija
34/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Kiitos. Tämä oli hyvä idea. Säilyy ainakin minun rauhani olla kissan kanssa ilman tuijottavbia ihmisiä. Sisällä kun oon kisun kanssa, kukaan ei minua kyttää millään tavalla. Ulos menen yksin ilman kissaa ja ihan rauhassa oon saanu olla kun oon kulkenu yksinäni ja parempi sen olla sisällä niin ei hyökkää kukkahattutädit kimppuun.

[/quote]

Joo tee niin, ehkä on paras ratkaisu tosiaan tämä. Loppujen lopuksi ei siinä kukaan menetä paljoakaan, eikä sinunkaan tarvitse hermostua kenestäkään, eikä kissakaan varmaan niitä kävelyttämisiä tule kaipaamaan. Sisällä sitten leikität sitä ja pidät hyvää huolta.

Vierailija
35/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahtimista tarvitaan niin minun mielenterveyteni ei kestä monia vahtijoita vaan tarvitsen ihan selkeästi YHDEN hyvän tukihenkilön jonka tehtävänä on vahtia ja muut eivät asiaan puutu. Silloin säilyy kaikkien rauha ja mielenterveys. Minä menen sekaisin jos kaikki mahdolliset ihmiset vahtii minua. Silloin pysyn jotenkin kasassa jos yksi vahtii mutta muut käyttäytyvät ihan normaalisti ja ovat kuin eivät olisi tietävinään ongelmastani eivätkä anna tietämisen näkyä käytöksestä. muuten tulee minulle uhattu olo ja koen olevani vainottu ja henkisesti puristuksissa enkä kestä sitä ja menetän itseni hillinnän ja menen ihan sekaisin. Olen yrittänyt etsiä tukihenkilöä mutta ei ole löytynyt.

Vierailija
36/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet, että kaikki ihmiset vahtivat sinua, olet jo sekaisin.

Miksi ihmiset eivät saisi nähdä sinua sellaisena kuin olet, vaan pitäisi olla kuin ei tietäisi ongelmistasi, vaikka ongelmasi koko ajan haittaavat toimintaasi niiden ihmisten kanssa?

Vierailija
37/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:17"]

Jos luulet, että kaikki ihmiset vahtivat sinua, olet jo sekaisin.

Miksi ihmiset eivät saisi nähdä sinua sellaisena kuin olet, vaan pitäisi olla kuin ei tietäisi ongelmistasi, vaikka ongelmasi koko ajan haittaavat toimintaasi niiden ihmisten kanssa?

[/quote]

tutut ihmiset saavat minut nähdä sellaisena kuin olen ja auttaa ja neuvoa minua. sen hyväksyn. mutta en halua että ilman minun lupaa kerrotaan vieraille ihmisille minun ongelmista ja levitellään asioita diagnoosistani ympäriinsä. miksi ventovieraat ihmiset eivät voi pitää huolta omista asioistaan?

Vierailija
38/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi luottaa kaikkiin ihmisiin ja miksi ventovieraat ihmiset ovat minusta kiinnostuneita?

Vierailija
39/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen olevani yhteisövainoamisen uhri. jos joku tarvitsee apua ja valvontaa niin sellaisella on oma joko avustaja, ohjaaja, hoitaja tai läheinen auttamassa. ei sitä ventovieraat valvo eikä ventovieraitten pidäkään valvoa. en minä ainakaan kestä jos ventovieraat valvoo. ihan normaalisti voi minun kanssa olla eikä sen että minä olen paikalla pidä velvoittaa ketään hoitamaan ja valvomaan minua. ei minusta tarvitse välittää eikä minuun kiinnittää huomiota JOS ei tunne minua. voi olla omissa oloissaan ja elää omaa elämäänsä eikä sekaantua minuun mitenkään.

Vierailija
40/43 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä pahalla tuijota. Jospa ne haluaa vaan olla ystäviä mutta eivät tiedä muuta keinoa siihen kuin katsella. Ihmiset ovat uteliaita.