Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
661/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:28"]Mun kosinta meni noin :D ei tosin ollut syntymäpäivä vaan ihan normi päivä. Itkun silmiä päästäni, kun en halunnut erota ja sitten mies tuli muka hakemaan kamojaan ja kosi :') se oli todellakin elämäni paras yllätys. [/quote] alapeukuttajat. Onko noin vaikea käsittää, että joku olis oikeesti voinut kokea tuon positiivisesti? :D tosin meidän erosta ei mennyt kahta päivää. Kaikki tapahtui samana päivänä

[/quote]

Täytyy olla tosi tossu, jos kokee tollaisen positiivisesti. Kukin toki tyylillään.
[/quote] tossu :'D välillä näinkin päin. Yleensä miestäni sanotaan tossuksi, kun asettaa minut etusijalle kaikessa.

Vierailija
662/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:57"]Tässä varoittava esimerkki tosielämästä: Mieheni seurusteli ennen minua ihan kivan Annen kanssa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen asumaan, kunhan Anne saisi töitä lähempää mieheni kotia (välimatkaa oli vaivaiset 70 km eli ei kamalasti). Anne alkoi kuitenkin epäillä jotain, ja ehdotti poikaystävälleen, että pitäisivät suhteessa tauon, ihan vain kuukauden mittaisen, mutta olisivat sen aikaa erossa ja miettisivät, missä mennään jne. Poikaystävälle se oli shokki: oli tarkoitus muuttaa yhteen asumaan, oli tarkoitus perustaa perhe ja nyt toinen sanoi, että pidetään tauko ja katsotaan. Minä kohtasin miehen 2 vko kuluttua erosta ihan vain töiden merkeissä. Jouduimme tapaamaan vielä kahdesti ja siinä kahvittelujenkin ohessa tuli juteltua kaikenlaista yksinolosta ja toiveista ja elämästä. Minä olin vapaa ja mieskin tajusi, että hän voi nyt tehdä samoja asioita kuin muutkin vapaat miehet. Eli hän kutsui minut kanssaan elokuviin ja syömään kaveripohjalta. Kun Anne parin viikon kuluttua ilmoitti, että nyt hän palaa, oli mies tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei usko koe-eroihin eikä miettimisaikoihin. Joko ollaan tai ei olla, välimuotoa ei ole. Tästä on nyt 15 vuotta, minä ja mies olemme naimisissa, Anne edelleen sinkku. [/quote] minusta miehesi ei ollut rakastunut eikä tiennyt mitään rakkaudesta, koska, jos olisi ollut tosissaan Annen kanssa ei olisi halunnut sinulta mitään. Vähintään kuukauden olisi ollut omissa oloissaan ja miettinyt kaipaako Annea tosissaan. No ei kaivannut, koska uusi kelpasi heti.

[/quote]

Ihan ulkopuolisena: jos joku tarvitsee kuukauden miettimistauon suhteelle, ei rakkaus ole kovin vahvalla pohjalla. Jos rakastaa oikeasti, osaa päättää ollaanko vai eikö olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin typerä idea. Mitä pidempään olen täällä palstalla, niin sitä enemmissä määrin epäilen aloituksia provoiksi ja tässä kohdassa niin käy. En voi uskoa, että olisit oikeasti noin tyhmä.

Mutta siinä tapauksessa, että oletkin tosissasi, niin älä tee sitä. Seuraamukset voivat olla karmaisevat. Jos teillä menee hyvin, niin sitä varmemmin tuossa käy huonosti. 

Ero ja sydämen särkyminen on aina suuri kriisi ja ihmiset tekevät silloin epätoivoisia ja itsetuhoisia tekoja. Etsivät lohtuseksiä, lähtevät äkkimatkalle, leikkaavat pitkän tukkansa, ottavat loparit töistä, tai äärimmäisessä epätoivossa heittävät henkensä. Joten mieti oikeasti, erittäin huono idea. Ehkä paskin pitkään aikaan.

Vierailija
664/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:10"]Helvetin typerä idea. Mitä pidempään olen täällä palstalla, niin sitä enemmissä määrin epäilen aloituksia provoiksi ja tässä kohdassa niin käy. En voi uskoa, että olisit oikeasti noin tyhmä.

Mutta siinä tapauksessa, että oletkin tosissasi, niin älä tee sitä. Seuraamukset voivat olla karmaisevat. Jos teillä menee hyvin, niin sitä varmemmin tuossa käy huonosti. 

Ero ja sydämen särkyminen on aina suuri kriisi ja ihmiset tekevät silloin epätoivoisia ja itsetuhoisia tekoja. Etsivät lohtuseksiä, lähtevät äkkimatkalle, leikkaavat pitkän tukkansa, ottavat loparit töistä, tai äärimmäisessä epätoivossa heittävät henkensä. Joten mieti oikeasti, erittäin huono idea. Ehkä paskin pitkään aikaan.
[/quote] jännä juttu :o en ole ikinä noita juttuja erotessa tehnyt :D eli en yleistäisi

Vierailija
665/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:57"]Tässä varoittava esimerkki tosielämästä: Mieheni seurusteli ennen minua ihan kivan Annen kanssa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen asumaan, kunhan Anne saisi töitä lähempää mieheni kotia (välimatkaa oli vaivaiset 70 km eli ei kamalasti). Anne alkoi kuitenkin epäillä jotain, ja ehdotti poikaystävälleen, että pitäisivät suhteessa tauon, ihan vain kuukauden mittaisen, mutta olisivat sen aikaa erossa ja miettisivät, missä mennään jne. Poikaystävälle se oli shokki: oli tarkoitus muuttaa yhteen asumaan, oli tarkoitus perustaa perhe ja nyt toinen sanoi, että pidetään tauko ja katsotaan. Minä kohtasin miehen 2 vko kuluttua erosta ihan vain töiden merkeissä. Jouduimme tapaamaan vielä kahdesti ja siinä kahvittelujenkin ohessa tuli juteltua kaikenlaista yksinolosta ja toiveista ja elämästä. Minä olin vapaa ja mieskin tajusi, että hän voi nyt tehdä samoja asioita kuin muutkin vapaat miehet. Eli hän kutsui minut kanssaan elokuviin ja syömään kaveripohjalta. Kun Anne parin viikon kuluttua ilmoitti, että nyt hän palaa, oli mies tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei usko koe-eroihin eikä miettimisaikoihin. Joko ollaan tai ei olla, välimuotoa ei ole. Tästä on nyt 15 vuotta, minä ja mies olemme naimisissa, Anne edelleen sinkku. [/quote] minusta miehesi ei ollut rakastunut eikä tiennyt mitään rakkaudesta, koska, jos olisi ollut tosissaan Annen kanssa ei olisi halunnut sinulta mitään. Vähintään kuukauden olisi ollut omissa oloissaan ja miettinyt kaipaako Annea tosissaan. No ei kaivannut, koska uusi kelpasi heti.

[/quote]

Ihan ulkopuolisena: jos joku tarvitsee kuukauden miettimistauon suhteelle, ei rakkaus ole kovin vahvalla pohjalla. Jos rakastaa oikeasti, osaa päättää ollaanko vai eikö olla.
[/quote] no ei olekkaan ja, jos mies ottaa kahdessa viikossa jo uuden niin ei ollut hänenkään puolelta.

Vierailija
666/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:29"]Luovutan. Ap:n kovaan kalloon ei mene näemmä mikään. Miksi ylipäänsä kysyt keskustelupalstalla koko jutusta, jos olet jo päätöksen tehnyt ja koko juttu on mielestäsi täysin timanttinen ja myös pomminvarma? [/quote] Olen sanonut että viestit ovat antaneet ajattelemisen aihetta ja uutta näkökulmaa. Tämä voi johtaa siihen että mieleni vielä muuttuu, mikään ei ole siis varmaa vielä.

[/quote]

tääl on ainakin 550 ihmistä sitä mieltä että sun ideas on ihan saatanan huono ja sä vielä mietit, että mitä tekis... 

Vierailija
667/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, satutko tietämään, että parisuhteita ja ihmisiä on kovin erilaisia? Minä ja mieheni oltiin vuosi erillämme, kokeiltiin toisia, mutta todettiin, että kuulutaankin toisillemme ja nyt on oltu viisi vuotta onnellisesti yhdessä. Meille breikki oli todella tarpeellinen. Sen jälkeen oma kumppani on tuntunut pienissä kriiseissäkin aina paremmalta kuin ehkä joku jota en vielä edes tunne.

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:09"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
668/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:57"]Tässä varoittava esimerkki tosielämästä: Mieheni seurusteli ennen minua ihan kivan Annen kanssa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen asumaan, kunhan Anne saisi töitä lähempää mieheni kotia (välimatkaa oli vaivaiset 70 km eli ei kamalasti). Anne alkoi kuitenkin epäillä jotain, ja ehdotti poikaystävälleen, että pitäisivät suhteessa tauon, ihan vain kuukauden mittaisen, mutta olisivat sen aikaa erossa ja miettisivät, missä mennään jne. Poikaystävälle se oli shokki: oli tarkoitus muuttaa yhteen asumaan, oli tarkoitus perustaa perhe ja nyt toinen sanoi, että pidetään tauko ja katsotaan. Minä kohtasin miehen 2 vko kuluttua erosta ihan vain töiden merkeissä. Jouduimme tapaamaan vielä kahdesti ja siinä kahvittelujenkin ohessa tuli juteltua kaikenlaista yksinolosta ja toiveista ja elämästä. Minä olin vapaa ja mieskin tajusi, että hän voi nyt tehdä samoja asioita kuin muutkin vapaat miehet. Eli hän kutsui minut kanssaan elokuviin ja syömään kaveripohjalta. Kun Anne parin viikon kuluttua ilmoitti, että nyt hän palaa, oli mies tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei usko koe-eroihin eikä miettimisaikoihin. Joko ollaan tai ei olla, välimuotoa ei ole. Tästä on nyt 15 vuotta, minä ja mies olemme naimisissa, Anne edelleen sinkku. [/quote] minusta miehesi ei ollut rakastunut eikä tiennyt mitään rakkaudesta, koska, jos olisi ollut tosissaan Annen kanssa ei olisi halunnut sinulta mitään. Vähintään kuukauden olisi ollut omissa oloissaan ja miettinyt kaipaako Annea tosissaan. No ei kaivannut, koska uusi kelpasi heti. [/quote] Ihan ulkopuolisena: jos joku tarvitsee kuukauden miettimistauon suhteelle, ei rakkaus ole kovin vahvalla pohjalla. Jos rakastaa oikeasti, osaa päättää ollaanko vai eikö olla. [/quote] no ei olekkaan ja, jos mies ottaa kahdessa viikossa jo uuden niin ei ollut hänenkään puolelta.

[/quote]

En ole koskaan tajunnut tätä viktoriaanishenkistä ajatusta suhteen "suruajasta". Uusi suhde on hyvä aloittaa, kun sopiva ihminen tulee kohdalle, oli suhteen päättymisestä päivä tai vuosi. Mennyt on mennyttä, ja tuollaiset "tauot" ovat suhteen sitoutuneemman osapuolen kiusaamista.

Vierailija
669/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan antaa ymmärtää, että olet oikea taivaan lahja naisellesi, ei niin päin että arvostaisit naistasi. Eli päätät jättää reppanan, joka on jotenkin sua alempana ja joutuu miettimään, kelpaako sulle vai ei.

Itse en noilla spekseillä olis kovin innokkaasti ottamassa sua takaisin. Halveksisin pikemminkin.

Vierailija
670/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain lievempää kuin totaalinen jättäminen

Vierailija
671/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat selvästi itsekin sen, koska aloituksessa siitä kysyt, että tällainen voisi hyvinkin olla liian julma pila, että se voisi hyvinkin olla koko parisuhteesi loppu. Kyse on minusta vain yhdestä asiasta: onko parisuhteesi tulevaisuus tällaisen riskin arvoinen? Kumpi sinulle on tärkeämpää, saada leikkiä tulella vai varmistaa parisuhteesi jatkuminen onnellisena? Oletko valmis siihen, että pikku pilasi särkee naisesi luottamuksen sinuun pitkäksikin ajaksi? Oletko valmis myös siihen, että suhteesi päättyy kokonaan tämän pikku pilasi vuoksi?

Vain sinä tiedät, kuinka paljon naisystäväsi sinulle merkitsee ja kuinka isoja riskejä olet pilailumielessä valmis ottamaan. Itse en edes harkitsisi leikkiväni venäläistä rulettia suhteeni tulevaisuudella tällä tavoin. Minulle parisuhde on tärkeämpää kuin tulella leikkiminen.

Vierailija
672/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tee se! Mitäpä tätä enempää jauhamaan. Olet jo päättänyt, etkä mieltäsi muuta. Ihan hyvä vaan, ettei tuollaiset pösilöt pääse koskaan naimisiin eikä varsinkaan lisääntymään. 

Vierailija
673/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:10"]Helvetin typerä idea. Mitä pidempään olen täällä palstalla, niin sitä enemmissä määrin epäilen aloituksia provoiksi ja tässä kohdassa niin käy. En voi uskoa, että olisit oikeasti noin tyhmä. Mutta siinä tapauksessa, että oletkin tosissasi, niin älä tee sitä. Seuraamukset voivat olla karmaisevat. Jos teillä menee hyvin, niin sitä varmemmin tuossa käy huonosti.  Ero ja sydämen särkyminen on aina suuri kriisi ja ihmiset tekevät silloin epätoivoisia ja itsetuhoisia tekoja. Etsivät lohtuseksiä, lähtevät äkkimatkalle, leikkaavat pitkän tukkansa, ottavat loparit töistä, tai äärimmäisessä epätoivossa heittävät henkensä. Joten mieti oikeasti, erittäin huono idea. Ehkä paskin pitkään aikaan. [/quote] jännä juttu :o en ole ikinä noita juttuja erotessa tehnyt :D eli en yleistäisi

[/quote]

Ethän ole kenenkään kanssa ollutkaan, ikäsi on 13-16 v ja kikkelisi pieni ja nihkeä, ei sitä kehtaa tytöille esitellä.
[/quote] muuten hyvä, mutta olen nainen ja aikuinen ja viimeisimmästä erostani on 3vuotta

Vierailija
674/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan sitten kuulla jatkoa tälle tarinalle, jos tämän aikeesi toteutat! Se on julmaa, että ensin avataan tällainen mehukas tarinaketju ja sitten jätetään stoori sikseen.

Vierailija
675/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:31"]

Itse kyllä nauraisin eäuskoisena hyvin räkäsesti jos mies pari päivää eron jälkeen tulisi kosioreissulle. Ajatus olisi lähinnä että eipä mies kauaa yksin pärjännytkään ja heti palasi häntä koipien välissä takasin, nauttisin siitä että nyt mies saa nenilleen ja jää tosiaankin yksin, miettikööt nyt tunteitaan. Toteaisin miehelle että en todellakaan usko tätä etukäteen suunnitelluksi hauskaksi vitsiksi vaan kokoson koko jutun selittelynä ja sellaisena ett mies seilaa eikä ole lainkaan varma tunteistaan, mies vaikuttaisi silmissäni tempauksen jälkeen hyvin epävakaalta ja epäluotettavalta. En tosiaankaan suostuisi kihloihin miehen kanssa, joka omissa silmissäni eka jättää ja sitten tulee ruikuttaen kukat kourassa takasin hetikohta selitellen että "tää oli vaan vitsi, en mä oikeesti...."

En kertakaikkiaan kykenisi uuskomaan eron jälkeen hommaa vitsiksi vaan mies olisi silmissäni täysi pelle, joka ei tiedä lainkaan mitä haluaa.

[/quote]

Bingo! JUst näin olen ajatellut ketjua lukiessani, että ottaisin miehen yhtäkkisen kosinnan paniikkitoimintana, että alkoikin mennä pupu pöksyyn, kun ei pärjääkään yksin, joten äkkiä kyhäämään jotain tarinaa vitsistä jne. ja kosimaan muka yllätyksenä. Pitäisin tällaista miestä niin nolona pellenä, että kaikki halut ja arvostus ja kunnioitus katoaisi kuin tulitikku veteen sihahtaessaan.

Vierailija
676/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sinut jätetään sanoen, että "otetaan miettimisaikaa" ja takanasi on yhteistä suhdetta takana jo lähes 10 vuotta (lukiosta asti), niin oikeastiko jäät odottamaan, että toinen tulee uusiin ajatuksiin ja palaa? Vai sittenkin tajuat, että jos toinen haluaa olla erossa, niin kyseessä voisi olla vaikka toinen mies (kuten olikin)?

Minun ja miehen varsinainen suhde alkoi vasta kuukausia myöhemmin, kaveripohjalla ja työtuttuina mentiin pitkään. En siis kelvannut ihan heti :-)

Vierailija
677/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjusta siivottu viestejä, vai miksi tässä ei huudeta provoa jo ykkössivulla. Koko juttu on täysin älytön ja viimeistään siinä vaiheessa kun kaikki kaveritkin ovat sitä mieltä, että valejättäminen on loistoidis, paljastuu provoksi. Silmä käteen nyt...

Vierailija
678/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa se jo lukee: liian julma pila.

Vierailija
679/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin antaa huomenna potkut parille alaiselleni. Varmasti ilahtuvat parin päivän päästä kun laitan viestin että se oli vain hassu vitsi :) Sitten voidaan nauraa yhdessä ja jatkaa duunia!

Vierailija
680/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit julma. Jättäminen rikkoo oikeasti palan toisesta. Sitä ei korjata millään sormuksella.

Sen sijaan voisit sanoa, että otatte parin päivän miettimisajan. Olette edelleen yhdessä ja samat pelisäännöt kuin ennen. Näinä parina päivänä molemmat kirjoittaa mitä haluatte tulevaisuudelta. Siis molemmat. Jos natsaa niin mikäs parempaa kun kihlautua. Toki ikävä jos toinen haluaa 7 lasta ja toinen piuhat poikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi