Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
581/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop ylös.

Vierailija
582/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tässä ketjussa nimimerkki "Ensihoitajan avovaimo" (tms.) kävi kommentoimassa, että oli saanut ketjusta vinkin kaveriltaan. Ei oikein käy yhteen tarinan loppuosan kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:05"]

Aiemmin tässä ketjussa nimimerkki "Ensihoitajan avovaimo" (tms.) kävi kommentoimassa, että oli saanut ketjusta vinkin kaveriltaan. Ei oikein käy yhteen tarinan loppuosan kanssa...

[/quote]

No, jospa se oli eri ensihoitajan avovaimo...? Tämä ap:n tyttöystävä tuskin oli avovaimo jos vielä oli omat kämpätkin.

Vierailija
584/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nainen on pihalla?

Vierailija
585/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Tästä lähtien aina, kun suutun mun miehelle jostain, totean vaan, että "tää on sitä onnen tunteen maksimointia, sitten kun sovitaan ni sun pitää olla tosi onnellinen, että annoin anteeksi ja et menettänykkää mua!"

Vierailija
586/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:05"]

[/quote]

No, jospa se oli eri ensihoitajan avovaimo...? Tämä ap:n tyttöystävä tuskin oli avovaimo jos vielä oli omat kämpätkin.
[/quote]

No olisipa aikamoinen sattuma, jos jonkun ensihoitajan avovaimoa (jolla on synttärit tulossa) olisi varoitettu, että tämän miehellä saattaisi olla typerä maailman typerin kosimissuunnitelma, mutta ap olisikin eri ensihoitaja. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta ei kai ap ollut kertonut ammattiaan ennen kuin tämä "Ensihoitajan avovaimo" kävi kommentoimassa ketjuun?

Vierailija
587/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi ap?

Vierailija
588/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Naiseni perui kahvittelun kaverinsa kanssa kun halusi kuulemma olla omissa oloissaan. Tänään uusi yritys erilaisella suunnitelmalla, menemme isolla porukalla yllättäen hänen kotinsa (ja onhan se minunkin kotini) oven taakse.

Vierailija
589/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
590/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:15"]

Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Naiseni perui kahvittelun kaverinsa kanssa kun halusi kuulemma olla omissa oloissaan. Tänään uusi yritys erilaisella suunnitelmalla, menemme isolla porukalla yllättäen hänen kotinsa (ja onhan se minunkin kotini) oven taakse.

[/quote]
Ihan oikein sulle, että tämä "loistava" suunnitelma ei mennytkään kuten meinasit. Mutta oliko kiva pilata naisen syntymäpäivä? Kuulostaa siltä, että se on viettänyt sen yksin kotona itkeskellen.

Vierailija
591/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys mikä typerys. Hyvä vaan naisen kannalta, että pääsi eroon tuosta miehestä.

Vähän sama kuin sanoisi miehelle, että he mä petin sua kolmen parhaan ystäväsi kanssa eilen, ei kai haittaa. Ja ei kai sekään, että paninmuutamaa naapuriamme viime viikolla. Sitten viikon kuluttua sanoisi, että jekutin vaan, ollaanksa taas kavereita.

Vierailija
592/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:05"] Aiemmin tässä ketjussa nimimerkki "Ensihoitajan avovaimo" (tms.) kävi kommentoimassa, että oli saanut ketjusta vinkin kaveriltaan. Ei oikein käy yhteen tarinan loppuosan kanssa... [/quote]

No, jospa se oli eri ensihoitajan avovaimo...? Tämä ap:n tyttöystävä tuskin oli avovaimo jos vielä oli omat kämpätkin. [/quote] No olisipa aikamoinen sattuma, jos jonkun ensihoitajan avovaimoa (jolla on synttärit tulossa) olisi varoitettu, että tämän miehellä saattaisi olla typerä maailman typerin kosimissuunnitelma, mutta ap olisikin eri ensihoitaja. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta ei kai ap ollut kertonut ammattiaan ennen kuin tämä "Ensihoitajan avovaimo" kävi kommentoimassa ketjuun?

[/quote]

Muistaakseni ap kertoi ammatistaan ennen ensihoitajan avovaimon ilmestymistä. Ja mahtuu kai tähän maahan joku muukin ensihoitaja, jonka avovaimolla on synttärit näin lokakuun alussa. Itse asiassa huomattavasti epätodennäköisempää olisi (jos tarina siis on totta) että juuri ap:n avovaimo olisi saapunut kommentoimaan.

Vierailija
593/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
ahahahha

Vierailija
594/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:15"]Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan. Naiseni perui kahvittelun kaverinsa kanssa kun halusi kuulemma olla omissa oloissaan. Tänään uusi yritys erilaisella suunnitelmalla, menemme isolla porukalla yllättäen hänen kotinsa (ja onhan se minunkin kotini) oven taakse.
[/quote]

Toivottavasti lukko on vaihdettu.

Vierailija
595/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan nainen edes kotona

Vierailija
596/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoititko tahallasi väärin, ethän sinä voi käyttää hänestä enää muotoa "naiseni", koska kerran olet jättänyt hänet ettekä näin ollen ole enää yhdessä.

Vierailija
597/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:05"] Aiemmin tässä ketjussa nimimerkki "Ensihoitajan avovaimo" (tms.) kävi kommentoimassa, että oli saanut ketjusta vinkin kaveriltaan. Ei oikein käy yhteen tarinan loppuosan kanssa... [/quote]

No, jospa se oli eri ensihoitajan avovaimo...? Tämä ap:n tyttöystävä tuskin oli avovaimo jos vielä oli omat kämpätkin. [/quote] No olisipa aikamoinen sattuma, jos jonkun ensihoitajan avovaimoa (jolla on synttärit tulossa) olisi varoitettu, että tämän miehellä saattaisi olla typerä maailman typerin kosimissuunnitelma, mutta ap olisikin eri ensihoitaja. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta ei kai ap ollut kertonut ammattiaan ennen kuin tämä "Ensihoitajan avovaimo" kävi kommentoimassa ketjuun?

[/quote]

Muistaakseni ap kertoi ammatistaan ennen ensihoitajan avovaimon ilmestymistä. Ja mahtuu kai tähän maahan joku muukin ensihoitaja, jonka avovaimolla on synttärit näin lokakuun alussa. Itse asiassa huomattavasti epätodennäköisempää olisi (jos tarina siis on totta) että juuri ap:n avovaimo olisi saapunut kommentoimaan.

[/quote]

Ei se ensihoitajan avovaimo sanonut että hänellä juuri synttärit tulossa, se kaveri oli vinkannut ketjun vain siksi että mies oli ensihoitaja. Jos ap olisi maininnut vain että synttärit tulossa eikä ammattiaan, niin olisitko itse mahdollisena ap:n tyttökaverina esittäytynyt "ensihoitajan avovaimona"...? Et, vaan olisit kirjoittanut jotakin että "kaksivuotinen seurustelusuhde takana ja synttärit viikon päästä".

Kaikki voi hyvin olla provoa, en minä sitä. Mutta ei siinä ensihoitajan avovaimossa mitään hämärää ole.

Vierailija
598/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen ihminen voi toimia ensihoitajana?? Siis täysin empatiakyvytön eikä yhtään ymmärrä tekojen seurauksia. 

Vierailija
599/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla kihloja...

Vierailija
600/837 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kuin ensimmäisen sivun, mutta siis mitä HITTOA MÄ JUST LUIN?!? Kai tää on provo? En mä kyllä luottais enää ikinä ihmiseen, jonka mielestä on hauska vitsi leikkiä mun tunteilla. Se on ihan musertavaa, kun joutuu rakastamansa ihmisen jättämäksi. Enpä kyllä ilosta hyppisi, jos pari päivää itkettyäni saisin helvetin nolon kosinnan. Todennäköisesti löisin miestä ja marssisin ulos lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi