Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
No, itse ainakin olisin TODELLA rikki, jos mies jättäisi. Se vaikuttaisi varmasti koko elämääni ainakin aluksi. Pidän erittäin huonona ideana tätä "valejättämistä". En välttämättä pystyisi ainakaan heti antamaan anteeksi, enkä näe tätä mitenkään vitsikkäänä. Mielestäni tuollainen on turhaa huomiohakuisuutta sinulta. Mitä jos tyttökaverisi ottaa eron todella raskaasti ja tekee jotain, mitä katuu myöhemmin. Edellä puhuttiin "laastariseksistä", mutta vaikkei sellaista tapahtuisikaan... tyttö lähtee vaikka juopottelemaan ja on seuraavana aamuna hirveässä morkkiksessa (tai tekee kännissä jotain typerää tai joutuu onnettomuuteen). Tai vuodattaa koko perheelleen ja ystävilleen, miten paska jätkä sinä olitkaan. On sulla kiva sitten selitellä perästäpäin, että leikkiähän tää vaan oli. Tyttökaverisi saattaa myös tuntea itsensä naurunalaiseksi ja pilkan kohteeksi, kun kerran olette oikein koko kaveriporukalla tätä suunnitelleet. En nyt kyllä suosittele tuollaista "yllätystä". On olemassa oikeasti kivojakin tapoja yllättää rakkaansa.
Ap:n peli on oikeastaan jo menetetty. Vaikka tätä idioottimaista ja julmaa suunnitelmaa ei toteutettaisikaan, ennen pitkää nainen kuulee siitä jomman kumman kavereilta. Toivon että tämä tapahtuu ennen mahdollisen avioliiton solmimista sillä muuten avioerotilastot rumentuvat jälleen yhdellä numerolla.
Mun mielestä ihan paska idea. Itse ainakin suuttuisin ja loukkaantuisin. Keksi nyt ihmeessä jotain ihan oikeasti kivaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:25"]
Ei kuulosta edes aidolta aloitukselta, on niin outo. Mutta jos joku näin ihan oikeassa elämässä tekisi, itse ainakin antaisin rukkaset. Voisihan sitä sitten jonkun ajan päästä, jos sattuisi leppymään, sanoa että vitsi, vitsi, palataan vaan yhteen. Kyllähän se miehen sydän siitä toipuisi ihan samalla logiikalla kuin naisenkin.
[/quote]
minustakin tämä vaikuttaa kyllä naisen kirjoitukselta.
Kuten sanoin niin se parin päivän "tuska" (mielestäni tuo sana on kyllä vähän liioittelua) vaan korostaisi ja maksimoisi sitä parin päivän päästä tulevaa onnen tunnetta. Ja se helpotuksen määrä olisi varmaan valtava, positiivisia tunteita olisi niin paljon. Tai no en ole enää niin varma siitä teidän todella negatiivisten kommenttien jälkeen. Ja sanoitte sitä, että nainen ei haluaisi tämän jälkeen edes viettää syntymäpäiviä kanssani: naisen yksi kaveri on juonessa mukana, koko syntymäpäiväjuhlatkin ovat tavallaan yllätys eli nainen ei osaa kieltäytyä kun ei edes tiedä koko juhlista vielä, naiseni tulee siis kyllä viettämään syntymäpäivänsä mm. minun kanssani.
Parempi pila olisi ensin kosia ja myötyvän vastauksen jälkeen paljastaa, ettet ollut tosissasi, vaan oikeasti haluatkin eron.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:18"]Mitä jos jättämisen sijaan sanoisit, että et pääse hänen juhliinsa?
[/quote]
Tämä olisi muuten ihan hyvä idea, mutta nainen ei vielä edes tiedä juhlista eli ei onnistu
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:05"]Frendeissä näin tapahtuikin. Chandler yritti esittää, ettei halua naimisiin, tavoitteena yllättää Monica kosinnalla. Monica menikin sitten jättämään Chandlerin, tarkoituksena yllättää Chandler kosinnalla. En kyllä suosittele tosielämässä, aika riskialtista.
[/quote]
Frendeissä kävi myös niin että Ross pelehti heti toisen naisen kanssa kun olivat TAUOLLA Rachelin kanssa . Mutta hei, kokeile ja tuu kertomaan kuin kävi ! :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:38"]Kuten sanoin niin se parin päivän "tuska" (mielestäni tuo sana on kyllä vähän liioittelua) vaan korostaisi ja maksimoisi sitä parin päivän päästä tulevaa onnen tunnetta. Ja se helpotuksen määrä olisi varmaan valtava, positiivisia tunteita olisi niin paljon. Tai no en ole enää niin varma siitä teidän todella negatiivisten kommenttien jälkeen. Ja sanoitte sitä, että nainen ei haluaisi tämän jälkeen edes viettää syntymäpäiviä kanssani: naisen yksi kaveri on juonessa mukana, koko syntymäpäiväjuhlatkin ovat tavallaan yllätys eli nainen ei osaa kieltäytyä kun ei edes tiedä koko juhlista vielä, naiseni tulee siis kyllä viettämään syntymäpäivänsä mm. minun kanssani.
[/quote]
Helpotus olisi kyllä varmaan suuri. Nimittäin siitä, että ei ehtinyt naimisiin asti. Tee vain tuo ja varaudu tulemaan itse jätetyksi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:55"]...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
[/quote]
Ehdottomasti hyvä idea. Itse vähän parantelisin suunnitelmaa niin, että "jätettyäsi" tulevan vaimosi, pistät liikkeelle huhua, että olet jo käynyt heiluttelemassa peittoa uuden ja vielä ns. paremman naisen kanssa...
.. Tai sitten otat pään pois perseestä ja jätät tämänlaiset lapselliset leikit muille. Varmasti on parempiakin tapoja kertoa halustasi viettää loppuelämä hänen kanssaan.
Terv. Mies
En tekisi moista pilaa, sillä on pikkaaen liian julma ja käy ehkä niin ettet enää takas kelpaa.
Lapsellista jos testaat tunteita näin, jopa vaarallista.
Ei meillä ole samoja harrastuksia, älä ainakaan perustele.
Öö...maksimoisi onnentunnetta? Mistä hitosta olet saanut tuon päähäsi? Voi olla, että nainen tuntee hetken helpotusta mutta kyllä se kääntyy suuttumukseen ja loukkaantumiseen mitä todennäköiseimmin. Tajuatko, että koko tekosi on suunnitelma hänen nöyryyttämisekseen. Minulta menisi kokonaan luottamus tuollaisen teon tekijää kohtaan.
Riippuu tietysti ihmisestä, mutta jos minut julkisesti nöyryytettäisiin niin, että miesystäväni olisi suunnitellut kavereidensa kanssa/ heidän tietäessä pääni menoksi tällaisen tempun, en todellakaan ilahtuisi asioiden ns. iloisesta käänteestä vaan laittaisin suhteen takuulla katkolle pitemmäksi ajaksi, ehkä lopullisestikin.
Olenko mä ainoa jonka mielestä tässä ideassa on potentiaalia? Mut mun mielestä toi valejättäminen olis liian extremejuttu, parempi olis vaan jättämisen pelko. Älä suoranaisesti jätä, mut sano et tarvitset miettis aikaa suhteen tulevaisuuden suhteen ja lähde kaverille pariski päiväksi, sitten ylläribileet ja kosiminen. Tällä tavoin tulee vähän sama efekti mutta kukaan ei ole vielä ehtinyt tekemään mitään peruuttamatonta kun ette kuiteskaan eronneet. Kerranhan täällä eletään, parempi repäistä kun vielä voi :D
Ihmisten tyhmyys se ei lakkaa hämmästyttämästä. Saat vielä ansiosi mukaan.
100% vastaajista on sitä mieltä, että suunnitelmasi on ala-arvoinen. Näetkö jo valon vai aiotko todellakin tuhota suhteenne tällä infantiililla tempauksella?
Olen 32 kun joku kysyi. Te paisuttelette asiaa, vai että itsemurhan nainen muka tekisi eikä yhdestä pilasta toipuisi... Mutta hyvä tietysti että toitte toisenlaisenkin näkökulman esille, täytyy miettiä tätä juttua vielä. Olisiko parempi jos "jättämisen" ja kosinnan välissä olisikin kahden päivän sijasta vain yksi?
Huumoria on minullakin, mutta kosinta on minun ja mieheni välinen henkilökohtainen asia. Ei mikään revitään huumoria kavereiden kanssa. Voisin kyllä tuohon todeta miehelle, että menee kotiin vähän vielä kasvamaan.