Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KANGER EMOW sähkötupakka

Vierailija
28.09.2014 |

Tilasin muutama päivä sitten kyseisen aloituspakkauksen itselleni. Latasin alussa 6 tuntia vaikka suositeltu 4, ja toimi noin 2 päivää.

Illalla akku loppui ja välkkyi 15x. Latasin ensin 2 tuntia ja yritin kokeilla, mutta akku vieläkin vilkutti 15x ja pidin vielä yhden tunnin ja sen jälkeen vieläkin vilkutti. Aamulla ladannut jo kolme tuntia ja kokeillut kaksi kertaa jos toimisi. Ollut jo yli 6 tuntia latauksessa ja olen kokeillut toimivuutta muutaman kerran.

Nollaantuuko akun lataus kun sen irrottaa laturista vai eikö akku toimi ollenkaan ellei ole ladattu täyteen (ja latausaika enemmän kuin 4 h)?

Kyseessä siis 1300mAh akku.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt mieheni kanssa höyrytelty http://happyjuice.eu/sahkotupakat/62-evod-double-aloituspakkaus.html tuollaisella. Otettiin pari nestettä mukaan ja koko paketti alle 50e kotiin, siis tuossa paketissa on kaksi sähkötupakkaa! Nyt kaksi viikkoa myöhemmin, kumpikaan ei ole polttanut ensimmäistäkään tupakkaa ja jos näin laskee, niin tuo alle 50e laitteet ja nesteet on jo maksettu ja vieläkin on nesteitä jäljellä.
15 vuotta olemme kumpainenkin polttaneet ja lopettamista yrittäneet useita kertoja ikinä siinä kuitenkaan onnistumatta ja nyt loppui kun kertalaakista, uskomatonta ja samaan aikaan NIIIN IHANAA! Ei haise hengitys enää ei :)

Jotenkin vaan tekee mieli hehkuttaa kaikille kuinka mahtavia nuo ovat ja kuinka helppoa lopettaminen oli!

Vierailija
2/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan otin pois latauksessa yön ajaksi, ettei ylikiumene ym. Ja eilen siis ehti latautua reilu 3 tuntia ja tänään ollut jo 3 eikä silti toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi akut voi joskus jäädä jumittamaan. Yritä klikkailla useita kertoja niin se saattaa herätä.

Vierailija
4/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se herää ja antaa painaa kerran "polttaakseni", mutta heti sen jälkeen vilkuttaa vaan tyhjää akkua. Alkaa mennä hermo tuohon jo alkumetreillä.

Vierailija
5/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään :D Olenkohan onnistunut rikkomaan jo sen tai saanut viallisen akun.

Vierailija
6/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla useampi akku ja atomisaattori? Jos on , niin koita vaihtaa keskenään, joskus noi osat ei vaan ole yhteensopivia, vaikka pitäisi olla. Mulla on eri merkkisiä, mutta tuo vilkkuva akku on yleensä sen merkki, että ei sovi yhteen atomisaattorin kanssa.

Vierailija
7/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:00"]

Onko sulla useampi akku ja atomisaattori? Jos on , niin koita vaihtaa keskenään, joskus noi osat ei vaan ole yhteensopivia, vaikka pitäisi olla. Mulla on eri merkkisiä, mutta tuo vilkkuva akku on yleensä sen merkki, että ei sovi yhteen atomisaattorin kanssa.

[/quote]Ja ootko varma, että sun laturi toimii?

-sama

Vierailija
8/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole säädettävä akku? Tekeeko se saman ilmiön kaikilla säädöillä?

Vierailija
9/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi sähkötupakka kyseessä ja toimi siis moitteettomasti ensimmäiset 2 päivää, joten luulen osien toimivan yhdessä.

Ensimmäisellä latauskertaa akku latautui ja pistokkeessa sekä usb laturissa paloivat punaiset valot (laturi tuli aloituspakkauksessa). Eilen ja tänää ladatessa samat valot palavat, vaihtuvat vihreästä punaiseen kun akun kytkee laturiin, joten nähtävästi se tunnistaa akun.

Akkua säädetään nappia painamalla, (5 kertaa painaminen päälle/pois päältä. 3kertaa painaminen jännitteen säätö). Eilen vilkutti 15x valoa akun loppuessa kuten ohjeissa luki. Sen jälkeen reagoinut kaikkiin nappia painalluksiin vain 15x valoa vilkuttaen tai reagoinut akun sulkemiseen / avaamiseen.

http://www.puff.fi/kanger-emow-1300mah-steel-vvmodaloituspaketti-saadettava-374248v-p-1361.html
Kyseessä siis tämä pakkaus jos joltain sattuu löytymään ja tietäisi miten toimia.

Ollut jo aamu kymmenestä latauksessa :/

Vierailija
10/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:00"]

Ihan uusi sähkötupakka kyseessä ja toimi siis moitteettomasti ensimmäiset 2 päivää, joten luulen osien toimivan yhdessä. Ensimmäisellä latauskertaa akku latautui ja pistokkeessa sekä usb laturissa paloivat punaiset valot (laturi tuli aloituspakkauksessa). Eilen ja tänää ladatessa samat valot palavat, vaihtuvat vihreästä punaiseen kun akun kytkee laturiin, joten nähtävästi se tunnistaa akun. Akkua säädetään nappia painamalla, (5 kertaa painaminen päälle/pois päältä. 3kertaa painaminen jännitteen säätö). Eilen vilkutti 15x valoa akun loppuessa kuten ohjeissa luki. Sen jälkeen reagoinut kaikkiin nappia painalluksiin vain 15x valoa vilkuttaen tai reagoinut akun sulkemiseen / avaamiseen. http://www.puff.fi/kanger-emow-1300mah-steel-vvmodaloituspaketti-saadettava-374248v-p-1361.html Kyseessä siis tämä pakkaus jos joltain sattuu löytymään ja tietäisi miten toimia. Ollut jo aamu kymmenestä latauksessa :/

[/quote]Vaihtuuko se laturin valo vihreäksi?

Vierailija
11/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:00"]

Ihan uusi sähkötupakka kyseessä ja toimi siis moitteettomasti ensimmäiset 2 päivää, joten luulen osien toimivan yhdessä. Ensimmäisellä latauskertaa akku latautui ja pistokkeessa sekä usb laturissa paloivat punaiset valot (laturi tuli aloituspakkauksessa). Eilen ja tänää ladatessa samat valot palavat, vaihtuvat vihreästä punaiseen kun akun kytkee laturiin, joten nähtävästi se tunnistaa akun. Akkua säädetään nappia painamalla, (5 kertaa painaminen päälle/pois päältä. 3kertaa painaminen jännitteen säätö). Eilen vilkutti 15x valoa akun loppuessa kuten ohjeissa luki. Sen jälkeen reagoinut kaikkiin nappia painalluksiin vain 15x valoa vilkuttaen tai reagoinut akun sulkemiseen / avaamiseen. http://www.puff.fi/kanger-emow-1300mah-steel-vvmodaloituspaketti-saadettava-374248v-p-1361.html Kyseessä siis tämä pakkaus jos joltain sattuu löytymään ja tietäisi miten toimia. Ollut jo aamu kymmenestä latauksessa :/

[/quote]Vaihtuuko se laturin valo vihreäksi?
[/quote]

Vain silloin kun akun irrottaa laturista/ laturi seinässä ilman että akku lataamassa.

Vaihtuu punaiseksi kun akun kytkee laturiin.

Vierailija
12/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani taisikin selvitä. Akku kierretään laturiin kiinni ja olin varmaankin kiertänyt sen liian tiukasti. Kun kiersin löysemmälle niin laturin valo on punainen mutta vilkkuu vihreää. Toivottavasti tämä nyt oli se ratkaisu :D Kiitos vastanneille!

Vierailija
13/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"]

Ongelmani taisikin selvitä. Akku kierretään laturiin kiinni ja olin varmaankin kiertänyt sen liian tiukasti. Kun kiersin löysemmälle niin laturin valo on punainen mutta vilkkuu vihreää. Toivottavasti tämä nyt oli se ratkaisu :D Kiitos vastanneille!

[/quote]Mulla ainakin kaikissa latureisssa valo vaihtuu vihreäksi, kun akku on täynnä, joten siinä päässä on jotain häikkää.

Anna latautua niin kauan, että valo vaihtuu vihreäksi. Jos ei vaihdu, niin uskoisin, että laturissa on vika. Onko laturin kaikki liittimet kunnolla kiinni?

Yleensä noissa akuissa on valmiina jo tehdaslataus, joten tuo eka latauskerta ei välttämättä näytä, jos laturi on rikki.  Mulla vilkuttaa punaista/vihreää, jos akku ei ole kunnolla laturissa kiinni.

Vierailija
14/15 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"]

[/quote]Mulla ainakin kaikissa latureisssa valo vaihtuu vihreäksi, kun akku on täynnä, joten siinä päässä on jotain häikkää.

Anna latautua niin kauan, että valo vaihtuu vihreäksi. Jos ei vaihdu, niin uskoisin, että laturissa on vika. Onko laturin kaikki liittimet kunnolla kiinni?

Yleensä noissa akuissa on valmiina jo tehdaslataus, joten tuo eka latauskerta ei välttämättä näytä, jos laturi on rikki.  Mulla vilkuttaa punaista/vihreää, jos akku ei ole kunnolla laturissa kiinni.
[/quote]

Vaihtui vihreäksi kun latasin niin, että vihreä valo vilkkui laturissa. Luulin vain aluksi, että akku pitää kierittää laturiin pohjaan asti, mutta näköjään ei silloin lataa.

Vierailija
15/15 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN ei kiinosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi