Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Murkkupoikien äidit!

Vierailija
28.09.2014 |

Kertoisitteko onko teillä pojan taholta tulevaa äidin kritisoimista ja "haukkumista" ollenkaan? jos niin millaista? kaipaisin hieman vertaistukea, olen alkanut jo epäilemään omaa äitiyttäni ja vanhemmuuttani ja mietin olisiko pojalle oikeasti parasta jos minä vaikka häipyisin kokonaan :´(

Terv."liian tiukkis ragemamma" jota lähdettiin jopa pikkusisaren harrastusturnaukseen "karkuun" kun känkkispäivä taas murkulla menossa ja minähän olen niin kamala ja ragettava että piti su-aamu taas aloittaa känkkistelemällä ilman että minä eli äiti ehdin edes suuta avata.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:37"]Poika täyttää kohta 13v. Ja ei harrastakaan enää mitään ja ulkoilu muutenkin kuulema ihan suolesta eli ei sitäkään oikein ole eikä pyöri kavareidensa kanssakaan ulkona, nuorisotalolla tai misään. Koulunsa hoitaa joo ja lukee eri lehtiä mutta muuten elämä oliskin hänen puoleltaan pelkkää kännykkää, tietokonetta ja iPadia.

ap
[/quote]
tiesitkö, että pelaamisessakin voi pitää yhteyttä kavereihin. Se myös kehittää englannin taitoa ja avaruudellista hahmotuskykyä. Luultavasti Tää on vaan kausi. Mut mitä enemmän painostat ulkoiluun Ym, sitä todennäköisemmin poika sitä vastustaa. Lisäksi selkeästi näytät pojalle, että hän on vääränlainen, koska tykkää olla kotona (voi kauheeta) ja harrastaa pelaamista. Relaa vähän. Poikasi saattaisi pyöriä kylillä pussikaljaa vuoden ja olla vastaamatta puhelimeen. Ole tyytyväinen, kun viihtyy kotona. Arvosta lastasi.

Vierailija
22/22 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, en siis arvosta lastani. Jep, kiitos, niinhän se on. Plaah, tämä tästä, kiitos kommenteista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla