Ärsyttää kun joudun hakemaan paketin 1,5km päästä kävellen
Auto hajosi eikä ole kyytiä. :( Saiskohan sen kotiinkuljetuksella nyt tässä vaiheessa? 0.8kg vaatteita.
Kommentit (22)
Häh :D Kolme kilsaa on aika lyhyt lenkki. Otat pussin mukaan pakettia varten ja meet ulos reippailemaan.
Siis oikeasti tuo nyt on aivan minimimäärä mitä päivässä tulisi kävellä. Vai ajaako AP autolla postilaatikollekin?
Ei kannata noin pienen paketin takia.
Ihanko oikeesti ootte tota mieltä? Joudun raahaamaan sitä pakettia koko matkan.
t. ap
Taidat olla aika huonokuntoinen jos et tuollaista matkaa jaksa kävellä!
Mee takasin nukkuun. Ei me jakseta vääntää.
Siis et jaksa "raahata" alle kilon pakettia puolitoista kilometriä? JOhan pikkulasten koulureputkin ovat painavampia, eikä ne ainakaan yleensä taksia ota. Heh. Tollasta laiskuutta autoilu just teettää.
Tämmösten asioiden takia oon niin iloinen, ettei mulla ole koskaan ollut autoa tai edes ajokorttia. Se tekee ihmiset niiin laiskoiksi. Mun mieskin käy lähikaupassakin autolla, vaikka pitäisi ostaa vaan maito ja leipäpussi tms.
Mulla on reilun parin kilometrin kauppamatka, eikä autoa. Ostokset yleensä painaa useamman kilon ja aina oon saanut ne kotiin kannettua kävellen. Alle kilon paketti ei oikeasti edes paina juuri mitään.
Voi ei. Onneksi ei ole ollut varaa pitää autoa koskaan ja stadissa sillä nyt mitään tekisikään, mutta naurattaa ap sorry vaan :) Kävelen helposti 5-8km päivässä ja raahaan useamman kerran viikossa painavia kauppakasseja käsissäni. Huvittaa autoileva ystäväni joka käy salilla 2x/vko ja kokee kuntoilevansa ja patistaa muakin kuntoilemaan.. Ei tartte saleja kun kävelee/kantelee kasseja pitkin viikkoa. Reipastuhan sinäkin ap, sitä paitsi liikunta tunnetusti nostaa mielialaa ja varmasti ne uudet vaatteet myös. Ota reppu mukaan jos tuntuu ettei käsivoimat riitä kassin kantamiseen. Jaksuhali :)
Hyvää sulle tekee pieni happihyppely. Eikun vaatteet päälle ja menoksi.
Tämä on varmaan vitsi :) Kyllähän tollaisen matkan kävelee isommankin taakan kanssa, vaikka kuusi kertaa päivässä. Minä joskus kannoin äitiyspakkauksen kotiin useamman kilometrin, kun halusin sen heti kotiin, enkä illalla vasta. Ei tosin ole kovin painava, mutta aika hankalan mallinen kannettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:56"]
Ihanko oikeesti ootte tota mieltä? Joudun raahaamaan sitä pakettia koko matkan. t. ap
[/quote]
Tosiaan, melkein kilon taakka.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:56"]
Ihanko oikeesti ootte tota mieltä? Joudun raahaamaan sitä pakettia koko matkan. t. ap
[/quote]
Siis painaa alle kilon!? Johan tavallinen käsilaukkukin painaa enemmän. No oikeesti olen tätä mieltä, kun eihän se voi olla edes iso. Eri asia, jos painoa olisi edes 8 eikä 0,8 kiloa, vaikka saattaisin itse kantaa isompaakin tuon matkan.
Kyllä maalla on mukavaa, siellä tuodaan paketit maksutta kotiin, jos on yli 5 km postimatkaa.
Terveisin puolen kaupungin läpi ylisuurta paperilla topattua pakettia kantanut.
Mä kävelin koko yläasteen ja lukion tuollaisen matkan kouluun ja toisen takaisin. Painavan repun kanssa ja säällä kuin säällä. Että kyllä täytyy aika laiska olla, jos ei yhtä pikkuista iltalenkkiä jaksa tehdä.
Nii ja minä ! Hiihdin kouluun kesät/talvet naapurin vanha Alma-täti reppuselässä
Lol