Nyt hirvittää. Jotain peruuttamatonta on tapahtunut
Ensimmäistä kertaa ikinä otin pikavipperöisen. Yököttävää! Alhaista! En olisi ikimaailmassa uskonut, että tämä päivä koittaisi.
Tarkoituksenani on maksaa lähes koko summa välittömästi takaisin. Minimisumma on 300 €, mutten aio käyttää edes puolia siitä.
Olen opiskelija enkä voi saada pankkilainaa enkä -korttia. Tämän vippijutun otin siksi, että voin silloin tällöin ehkä mahdollisesti nostaa jonkin PIENEN summan hätätilanteessa, jos sellainen osuisi kohdalle.
Tämä on hirvittävää. En olisi uskonut, että ottaisin joskus pikavipin. Olen yksi heistä :(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa että sulla on vähän morkkis. Vs nämä huuhaaporukat joilla ei aikomustakaan maksaa takaisin.
En haluaisi tulla liitetyksi huuhaaporukoihin. Enkä olisi koskaan uskonut tätä päivää näkeväni. Aina on ollut taloudellisesti ok tilanne, mutta nyt on ollut vaikea jakso. En ole koskaan ennen kokenut mitään tällaista. En malta odottaa veronpalautuksiani. Saan taas elää normaalisti. Niin kuin olen tottunut elämään.
Oletko asettanut itsellesi jonkun 75:n veroprosentin?
Kuinka lapsellinen täytyy olla, että leikkii aloittakaa muiden ketjuissa, ja vieläpä noin surkeasti. En jaksa edes reagoida tuollaiseen kakaramaiseen pelleilyyn🥱