Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”40 v. miehen turha haaveilla nuoresta seksikumppanista”

Vierailija
27.09.2014 |

Jokos pölöt olette tämän lukeneet ja puineet?

Miehet suosivat seksikumppaninsa valinnassa noin 25-vuotiaita naisia riippumatta siitä, ovatko he itse tätä nuorempia tai vanhempia. – Tulos ei sinänsä yllätä, koska kyllähän miehet ottaisivat kaikkein mieluiten parikymppisen seksikumppaniksi. Miesten ideaaliseksikumppani voisi olla vielä 25 vuottakin nuorempi. Tätä ei vaan moni kehtaa myöntää.

Naiset ovat usein hyvin vihaisia sellaisille ikääntyville miehille, jotka haaveilevat parikymppisistä naisista tai jopa hakevat heitä. – Naiset eivät hevin kelpuuta selitystä, jonka mukaan kyse on vain biologisesta halusta, jolle ei voi yhtään mitään.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/240665-pariutumisen-asiantuntija-40-vuotiaan-miehen-turha-haaveilla-nuoresta

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:36"]

Ikäeroparit tulevat lisääntymään, kun entistä useampi joutuu opiskelemaan toisen ammatin aikuisiällä, ja eri sukupolvien kohtaamisille tulee näin luonteva areena? 40v 20-vuotiaiden perässä baarissa voi olla nolostuttavaa, mutta 40v ja 20v yhdessä harkkaryhmässä tai tentissä ei ole ollenkaan, ja voi johtaa tutustumiseen ja ihastumiseen...

[/quote]

Tällaisia ihastumisia tuli kyllä pari minun opiskeluaikanani, siis 4-kymppisten miesten puolelta. Itse katselin niitä 2-kymppisiä ikätovereitani. Kyllä ne aikuisopiskelijat ovat selvästi nuoren porukan ulkopuolella, vaikka ei heitä mitenkään syrjittykään.

Vierailija
82/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:12"]

Nuoret naiset hakee 40 v miehistä isää ja tai rahaa. Tai isää isättömölle lapselleen. Seksi on jo niin onnetonta 40 v miehen kanssa että sen perässä nuoret naiset ei ainakaan ole.

[/quote]Kertoisitko miksi seksi 40v miehen kanssa on onnetonta? Itse olen vielä reilusti nuorempi kundi, mutta kiinnostaa, että mitä ne nelikymppiset mukamas tekevät väärin meihin nuorempiin verrattuna.

[/quote]

No kun naisilla on yleisesti ottaen evoluution tarkoittama lisääntymisikä 40 vuotiaana ohi, niin joku kärttyinen keski-ikäinen vanhapiika toivoo, että miehilläkin olisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla