Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”40 v. miehen turha haaveilla nuoresta seksikumppanista”

Vierailija
27.09.2014 |

Jokos pölöt olette tämän lukeneet ja puineet?

Miehet suosivat seksikumppaninsa valinnassa noin 25-vuotiaita naisia riippumatta siitä, ovatko he itse tätä nuorempia tai vanhempia. – Tulos ei sinänsä yllätä, koska kyllähän miehet ottaisivat kaikkein mieluiten parikymppisen seksikumppaniksi. Miesten ideaaliseksikumppani voisi olla vielä 25 vuottakin nuorempi. Tätä ei vaan moni kehtaa myöntää.

Naiset ovat usein hyvin vihaisia sellaisille ikääntyville miehille, jotka haaveilevat parikymppisistä naisista tai jopa hakevat heitä. – Naiset eivät hevin kelpuuta selitystä, jonka mukaan kyse on vain biologisesta halusta, jolle ei voi yhtään mitään.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/240665-pariutumisen-asiantuntija-40-vuotiaan-miehen-turha-haaveilla-nuoresta

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa oli tosta hedelmällisyydestä... Eikö nainen ole hedelmällisimmillään 16-25 vuotiaana? 

Mutta eihän tuossa mitään kummallista ole. Moni mies haaveilee seksistä parikymppisen naisen kanssa, samoin moni nainen haaveilee seksistä 20-30v miehen kanssa, vaikka olisi paljon vanhempi itse. Kumpikaan ei tarkoita välttämättä että asialle tekisi mitään, monelle tämä jää fantasian tasolle eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Ja kyllä mä taas oon sitä mieltä että yli neljäkymppinenkin voi saada 25v naisen. Mm. serkkuni alkoi juuri seurustella (erottuaan omanikäisestä vaimostaan jonka kanssa oli naimisissa yli 20 vuotta) 27v naisen kanssa. Serkkuni on itse 46. Hän tekee kylläkin fyysistä työtä ja pitää itsestään huolta joten ei ole sellainen stereotyyppinen neljäkymppinen kaljamaha. 

Vierailija
2/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ylipäätään niitä vanhempia naisia voisi liikuttaa, jos joku mies haluaa nuorempaa seksikumppania? Jotenkin kummastuttaa nämä "Naiset ovat usein hyvin vihaisia sellaisille ikääntyville miehille" ja "Naiset eivät hevin kelpuuta selitystä".

Ja jos nyt pidetään mielessä se, että seksi on kuitenkin molempien valinta, niin en itse näe siinä ainakaan mitään pahaa. Jos nuori nainen haluaa vanhempaa miestä ja vanhempi mies haluaa nuorta naista, niin ei tässä ole yhtään mitään monimutkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset hakee 40 v miehistä isää ja tai rahaa. Tai isää isättömölle lapselleen. Seksi on jo niin onnetonta 40 v miehen kanssa että sen perässä nuoret naiset ei ainakaan ole.

Vierailija
4/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:50"]Tossa oli tosta hedelmällisyydestä... Eikö nainen ole hedelmällisimmillään 16-25 vuotiaana? 

Mutta eihän tuossa mitään kummallista ole. Moni mies haaveilee seksistä parikymppisen naisen kanssa, samoin moni nainen haaveilee seksistä 20-30v miehen kanssa, vaikka olisi paljon vanhempi itse. Kumpikaan ei tarkoita välttämättä että asialle tekisi mitään, monelle tämä jää fantasian tasolle eikä siinä mitään ihmeellistä ole. Ja kyllä mä taas oon sitä mieltä että yli neljäkymppinenkin voi saada 25v naisen. Mm. serkkuni alkoi juuri seurustella (erottuaan omanikäisestä vaimostaan jonka kanssa oli naimisissa yli 20 vuotta) 27v naisen kanssa. Serkkuni on itse 46. Hän tekee kylläkin fyysistä työtä ja pitää itsestään huolta joten ei ole sellainen stereotyyppinen neljäkymppinen kaljamaha. 
[/quote]
Tottakai vanhemmat naiset haaveilee seksistä nuorten miesten kanssa kun ikäisellään miehellä ei enää pelaa mikään ja terhakkaa on tarjolla.

Vierailija
5/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:12"]

Nuoret naiset hakee 40 v miehistä isää ja tai rahaa. Tai isää isättömölle lapselleen. Seksi on jo niin onnetonta 40 v miehen kanssa että sen perässä nuoret naiset ei ainakaan ole.

[/quote]Kertoisitko miksi seksi 40v miehen kanssa on onnetonta? Itse olen vielä reilusti nuorempi kundi, mutta kiinnostaa, että mitä ne nelikymppiset mukamas tekevät väärin meihin nuorempiin verrattuna.

Vierailija
6/82 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan mies haaveilla vaikka kamelista, kunhan jättää koskematta.

Ikääntyvien miesten erektiot ovat niin heikkoja, että nuorten naisten on turha vaivautua seurustelemaan heidän kanssaan. Nuorilla miehillä on parempi ote asiaan.

Vierailija
7/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:12"]

[/quote]Kertoisitko miksi seksi 40v miehen kanssa on onnetonta? Itse olen vielä reilusti nuorempi kundi, mutta kiinnostaa, että mitä ne nelikymppiset mukamas tekevät väärin meihin nuorempiin verrattuna.

[/quote]

En myös ymmärrä. Miehellä kova kuin kanki, aina kun petipuuhiin ryhdytään. T. N39

Vierailija
8/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes avata tuota linkkiä. Mutta uusia tutkimuksia myös on, että naiset ovat yllättävänkin hedelmällisiä noin 30-35 vuotiaina. Ja saa sitä tosiaan haaveilla, mutta mun mielestän 40 vuotiaan ei välttämättä silti kannattaisi ottaa vaikka 20 vuotiasta kumppania. Kyllähän mä varmaan mieluummin itsekin  vähän kypsempänä naisena jos olisin sinkku harrastaisin seksiä itseäni nuoremman miehen kanssa noin periaatteessa mutta käytännössä kyllä en lähtisi sellaisia iskemään varsinkaan jos muutakin suhteelta haluaisin.

Vierailija
9/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla ja haaveilla toki saa, mutta itse 20-vuotiaana täytyy sanoa että älkää pettykö, miehet, sillä aika harva meistä nuorista osaa nauttia seksistä rennosti ja avoimesti. Minulla on ollut kolme 33-38-vuotiasta seksikumppania, ja oikeasti harmittaa se miten yksi heistä kutsui minua lahnaksi, toinen estoiseksi ja kolmas sanoi että olen "kaunis mutta huono sängyssä".

Vierailija
10/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:12"]

[/quote]
Vehje ei toimi ja jos toimiikin niin on kutistunut huomattavasti ihan silmämääräisestikin nähtynä vaikka verrattuna 30 v vuosiin. Ja miten toimivat väärin niin sen kerran jos toimii niin äheltävät vain sitä omaa ähellystä kun on niin kiire että ehtii itse saada ennenkuin se lerpahtaa ja lerpahtaa tosiaan ihan kesken kaiken. Eli siinä sinulle tulevaisuutesi.

Vierailija
11/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en ole samaa mieltä etteikö jopa 40-vuotias voisi saada parikymppisiä kumppaneita. 30-vuotias nyt tietenkin saa, eikä se ole edes harvinaista. Harha syntyy siitä, että noin eri ikäiset harvoin tapaavat muualla kuin baareissa, ja siellä niitä aloitteita tekevät enimmäkseen limaiset ukkelit. He saavat tietenkin pakkeja. Mutta 22-23-vuotiaana valmistuva ja työelämään siirtyvä nuori nainen voi hyvinkin ihastua 10-15 vuotta vanhempaan työkaveriinsa. Samoin 30+ koulunpenkille palaava uudelleenkouluttautuva mies, tai vaikka urheilu-uransa opiskeluihin vaihtava, löytää kyllä seuraa opiskelijatytöistä, jos ei ole pahasti ukkoutunut, kunhan vaan elämäntilanteet ovat samankaltaiset.

Vierailija
12/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kaikki väärässä. 40v ja +40v seisoo paremmin kuin alle kolmekymppisillä, seksi on myös yleisesti parempaa. Ja ne kaljamahat! Ai että kuin ihanaa :) Eikä ole sarkasmia.

Vierailija
13/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa riippua ihan miehestä...

Vierailija
14/82 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:12"] Nuoret naiset hakee 40 v miehistä isää ja tai rahaa. Tai isää isättömölle lapselleen. Seksi on jo niin onnetonta 40 v miehen kanssa että sen perässä nuoret naiset ei ainakaan ole. [/quote]Kertoisitko miksi seksi 40v miehen kanssa on onnetonta? Itse olen vielä reilusti nuorempi kundi, mutta kiinnostaa, että mitä ne nelikymppiset mukamas tekevät väärin meihin nuorempiin verrattuna. [/quote] Vehje ei toimi ja jos toimiikin niin on kutistunut huomattavasti ihan silmämääräisestikin nähtynä vaikka verrattuna 30 v vuosiin. Ja miten toimivat väärin niin sen kerran jos toimii niin äheltävät vain sitä omaa ähellystä kun on niin kiire että ehtii itse saada ennenkuin se lerpahtaa ja lerpahtaa tosiaan ihan kesken kaiken. Eli siinä sinulle tulevaisuutesi.

[/quote]

Nainen alkaa olemaan maho samassa iässä. Lisäksi ämpäriksi levinneet paikat ja riippurinnat ovat kuvottavia.

Ei ole mikään ihme jos miehillä on vaikeuksia pitää seisokkia kaltaisesi kanssa.

Vierailija
15/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
16/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin neljääkymppiä lähentelevänä miehenä täytyy todeta että lähinnä käsivoimien heikkeneminen häiritsee:

Parikymppisenä jaksoi painaa erektiokullin yhdellä kädellä alas, nyt joutuu kaksin käsin tosissaan vääntämään.

Vierailija
17/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä keski-ikäisissä miehissä sitä, että ne haukkuu omanikäisiään naisia. Siinä on jotain säälittävää ja kuolemanpelkoista taustalla, ukot ei itse tajua vanhenneensa yhtä lailla. Ryppyjä on ja vatsaa ja otsasta hiusraja paennut. Näitä sit pitäisi alkaa lohduttaa EI KIITOS.

N26

Vierailija
19/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"]

Mä en kestä keski-ikäisissä miehissä sitä, että ne haukkuu omanikäisiään naisia. Siinä on jotain säälittävää ja kuolemanpelkoista taustalla, ukot ei itse tajua vanhenneensa yhtä lailla. Ryppyjä on ja vatsaa ja otsasta hiusraja paennut. Näitä sit pitäisi alkaa lohduttaa EI KIITOS.

N26

[/quote]

No mutta parhaat vuodet jo itselläsikin takana, melkeen kolmekymppinen.

Vierailija
20/82 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pariutumisen asiantuntija" Henry Laasanen :) Ei kai kukaan ota sitä tosissaan!