Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”40 v. miehen turha haaveilla nuoresta seksikumppanista”

Vierailija
27.09.2014 |

Jokos pölöt olette tämän lukeneet ja puineet?

Miehet suosivat seksikumppaninsa valinnassa noin 25-vuotiaita naisia riippumatta siitä, ovatko he itse tätä nuorempia tai vanhempia. – Tulos ei sinänsä yllätä, koska kyllähän miehet ottaisivat kaikkein mieluiten parikymppisen seksikumppaniksi. Miesten ideaaliseksikumppani voisi olla vielä 25 vuottakin nuorempi. Tätä ei vaan moni kehtaa myöntää.

Naiset ovat usein hyvin vihaisia sellaisille ikääntyville miehille, jotka haaveilevat parikymppisistä naisista tai jopa hakevat heitä. – Naiset eivät hevin kelpuuta selitystä, jonka mukaan kyse on vain biologisesta halusta, jolle ei voi yhtään mitään.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/240665-pariutumisen-asiantuntija-40-vuotiaan-miehen-turha-haaveilla-nuoresta

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:35"]

ei pidä paikkaansa,jos osaat lukea niin tossa totesin kun ei enää nuoria irtoa olen ilman,kaksi vuotta sitten vielä seurustelin 18 kesäsen kanssa ja juu mulla ei oo rahaa jne,ja moni18-25 vuotiaita ollut tässä iha lähi menneisyydessä.eli ei kannata yleistää jos et sinä tykkää,en mäkää tykkää vanhemmista :) ja kuten sanoin makuasioita

[/quote]

Mutta et saa ketään nuorta naista pysyvään suhteeseen?

Vierailija
62/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo toi paskanjauhaminen ikäeroista. Ihmiset ovat yksilöitä, ettekö sitä tajua? Täytyy kuitenkin sanoa, että ajatusmaailma on useimmiten erilainen jos ikäeroa on tarpeeksi, mutta poikkeuksiakin löytyy. Itse olen kohdannut monenikäisiä kiinnostavia vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"]

Mä en kestä keski-ikäisissä miehissä sitä, että ne haukkuu omanikäisiään naisia. Siinä on jotain säälittävää ja kuolemanpelkoista taustalla, ukot ei itse tajua vanhenneensa yhtä lailla. Ryppyjä on ja vatsaa ja otsasta hiusraja paennut. Näitä sit pitäisi alkaa lohduttaa EI KIITOS.

N26

[/quote]

No mutta parhaat vuodet jo itselläsikin takana, melkeen kolmekymppinen.

[/quote]

4 vuotta vielä kolmeenkymmeneen ja naisen elämän parhaat vuodet vasta edessä :) Miehet ei määrittele mun onneani, eivät ole koskaan määritelleet :)

[/quote]

Hohhoo, "parhaat vuodet edessä". Just joo, niin aina.

:D

[/quote]

Joku nelivitonen runkku siellä taas uhoaa 26-vuotiaalle naiselle, että tämän 'parhaat vuodet' ovat jo takana? In your dreams.

[/quote]

haista huora VITTU!
[/quote] osu ja uppos? älä huoli, onneksi kädet toimii vaikket naista koskaan enää (tai vieläkään, am I right? ;)) tule saamaankaan. (:

Vierailija
64/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 42-v mies on kohta vapaata riistaa minkä hyvänsä ikäiselle naiselle. Ei haittaa vaikka olisi kaksikymppinen.

Vaikka meidän välillämme rakkaus onkin kuollut jo kauan sitten, tuleva eksäni on (lukuisista sairaan ärsyttävistä puutteistaan huolimatta) itse asiassa ihan hyvä mies, jota voin suositella: varsinkin alkuun hauska kun kuulee ne jutut ensimmäiset sata kertaa, aivan kiistatta todella fiksu, kohtuullisesti toimeen tuleva ja oletettavasti valmis kokeilevaisuuteen sängyssä, kun on tässä vaiheessa jo hyvinkin selvillä siitä millaiseksi seksielämä menee jos ei ole. Parasta tulevassa eksässäni on se, miten kiva isä hän on, lapset ovat hänelle tärkeintä maailmassa. Hänellä on huonoja puolia niin kuin kaikissa meissä - itsekkyyttä, omahyväisyyttä, epärehellisyyttä - kaikenlaista, muttei mitään yksittäistä hirviömäisyyttä. Hänen ulkonäkönsä on myös ihan tavallinen ikäisekseen - toki hiukset pakenevat ja maha kasvaa, mutta ei hän mikään hirviö ole. Ihan tavallinen keski-ikäinen mies.

Voin oikeasti suositella. Hyvä mies, jonka kanssa en itse saanut 15 vuoden aikana suhdetta kestämään, mutta se ei ollut pelkästään hänen vikansa vaan myös minun. Uskon että hän vielä löytää uuden rakkauden, ja toivon hänelle onnea matkaan. En silti oikein näe että parikymppiset naiset hänestä taistelisivat.

Vierailija
65/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo EI TOD pidä,paikkaansa, kun "nuori seksikumppani" on toinen mies. Olen 48v salilla käyvä mies ja saan kuulkaa ihan valikoida parikymppisistä muscle bear -tyyppiä hakevista opiskelijakundeista. Ja ovat timmissä kunnossa!

Vierailija
66/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa saa aina. Ja mun puolesta seurustella ja harrastaa seksiä, jos vastapuoli siihen suostuu.

Itseäni kyllä oikeasti ällöttää ajatuskin vanhemmista miehistä. Pysyn näissä omanikäisissä mielummin, kiitos.

N20v.

Vierailija
67/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"]

Mä en kestä keski-ikäisissä miehissä sitä, että ne haukkuu omanikäisiään naisia. Siinä on jotain säälittävää ja kuolemanpelkoista taustalla, ukot ei itse tajua vanhenneensa yhtä lailla. Ryppyjä on ja vatsaa ja otsasta hiusraja paennut. Näitä sit pitäisi alkaa lohduttaa EI KIITOS.

N26

[/quote]

No mutta parhaat vuodet jo itselläsikin takana, melkeen kolmekymppinen.

[/quote]

4 vuotta vielä kolmeenkymmeneen ja naisen elämän parhaat vuodet vasta edessä :) Miehet ei määrittele mun onneani, eivät ole koskaan määritelleet :)

[/quote]

Hohhoo, "parhaat vuodet edessä". Just joo, niin aina.

:D

[/quote]

Sitä samaa itsepetosta ne 70 vuotiaatkin hokee.

Vierailija
68/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtaa 25v jälkeen kovaa vauhtia, joten on ihan perusteltua haluta alle 25v naista, jos vain ulkonäköä katsotaan. Tietenkin on niitä vanhempia sisäisesti kauniita, mutta ne sisäisesti kauniit ovat kaikki parisuhteessa. Vapaana on vain katkeria, rupsahtaneita vanhempia akkoja, jotka syyttävät miehiä kaikesta. 25v nainen ei ole yleensä vielä ehtinyt katkeroitua.

Vierailija
69/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:47"]

Naiset rupsahtaa 25v jälkeen kovaa vauhtia, joten on ihan perusteltua haluta alle 25v naista, jos vain ulkonäköä katsotaan. Tietenkin on niitä vanhempia sisäisesti kauniita, mutta ne sisäisesti kauniit ovat kaikki parisuhteessa. Vapaana on vain katkeria, rupsahtaneita vanhempia akkoja, jotka syyttävät miehiä kaikesta. 25v nainen ei ole yleensä vielä ehtinyt katkeroitua.

[/quote]

Mies rupsahtaa samalla lailla 25 vuoden jälkeen.

Vierailija
70/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani 40+ eronn eet miehet ovat ottaneet uuden puolison ikäisestään naisesta.

Ps. Jungnerista ei ole kuulunut mitään ainakaan VIIKKOON. Varmaan ikäkriisi meneillään.

Vierailija
71/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ollaan ihmisiä kaikki, jokainen joskus 7-kymppinen jos niin pitkään elää. Tai jos on onnekas heittää pyyhkeen kehään 35-vuotiaana?

Oletteko ajatelleet mitä elämä on kun ei tarvii todistella mitään. On vain tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
72/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä..

Mä olen nelikymppinen nainen ja olen ollut kakskymppisten miesten kanssa.

Vierailija
73/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän totuus ole sellainen, että jokainen keski-ikäinen niin mies kuin nainen haluaisi kumppaninsa näyttävän komealta / kauniilta alle 30-vuotiaalta, mutta ajattelevan ja käyttäytyvän + olevan sängyssä yhtä hyvä kuin keski-ikäinen. Kuka aikuinen yli 40-v jaksaisi olla parikymppisen kanssa muuta kuin sängyssä? Pitää olla henkisesti melko kehittymätön. Mutta kukin tyylillään, itse muistan, että parikymppisenä kyllä kolmekymppinen oli jo ihan yli-ikäinen, nelikymppinen ikivanha ja viiskymppinen haudan partaalla.

Vierailija
74/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vapaasti miehet, olkaa vaikka 18-kesäisten kanssa, eipä liikuta mua. Muistakaa kuitenkin varautua siihen, että nuori tyttöystävänne haluaa todennäköisesti muutaman vuoden kuluttua lapsia. Mutta toki sekin käy, jos haluaa olla pappaisä ja jaksaa vielä painaa menemään vaunulenkillä, leikkipuistoissa jne.

Vierailija
75/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:58"]

Kyllä kyllä..

Mä olen nelikymppinen nainen ja olen ollut kakskymppisten miesten kanssa.

[/quote]

Nelikymppisellä naisella ei ole mitään kehumista jos on pannut parikymppistä. Parikymppinen mies panee kaikkea mikä liikkuu, eikä tiedä elämästä mitään.

Vierailija
76/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:39"]Mun 42-v mies on kohta vapaata riistaa minkä hyvänsä ikäiselle naiselle. Ei haittaa vaikka olisi kaksikymppinen.

Vaikka meidän välillämme rakkaus onkin kuollut jo kauan sitten, tuleva eksäni on (lukuisista sairaan ärsyttävistä puutteistaan huolimatta) itse asiassa ihan hyvä mies, jota voin suositella: varsinkin alkuun hauska kun kuulee ne jutut ensimmäiset sata kertaa, aivan kiistatta todella fiksu, kohtuullisesti toimeen tuleva ja oletettavasti valmis kokeilevaisuuteen sängyssä, kun on tässä vaiheessa jo hyvinkin selvillä siitä millaiseksi seksielämä menee jos ei ole. Parasta tulevassa eksässäni on se, miten kiva isä hän on, lapset ovat hänelle tärkeintä maailmassa. Hänellä on huonoja puolia niin kuin kaikissa meissä - itsekkyyttä, omahyväisyyttä, epärehellisyyttä - kaikenlaista, muttei mitään yksittäistä hirviömäisyyttä. Hänen ulkonäkönsä on myös ihan tavallinen ikäisekseen - toki hiukset pakenevat ja maha kasvaa, mutta ei hän mikään hirviö ole. Ihan tavallinen keski-ikäinen mies.

Voin oikeasti suositella. Hyvä mies, jonka kanssa en itse saanut 15 vuoden aikana suhdetta kestämään, mutta se ei ollut pelkästään hänen vikansa vaan myös minun. Uskon että hän vielä löytää uuden rakkauden, ja toivon hänelle onnea matkaan. En silti oikein näe että parikymppiset naiset hänestä taistelisivat.
[/quote]

Täältä lähtee kans yks tarjolle ihan kohta 39 v. Vapaata riistaa tulee olemaan piankin ja ihmiseksi kovin tyhjä eli mies. Ihan itseni ja lasteni kanssa elän loppuelämäni, ei yhtään miestä enää ikinä, ei koskaan.
N38

Vierailija
77/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti sanottu, miehet suosivat. Ihan kuin 4-kymppinen voisi vain valita minkä ikäisen kelpuuttaa.

Kyllä itse olin ainakin hyvin vihainen 4-kymppisille äijille kun itse olin 2-kymppinen ja nuo yrittivät joka paikassa tulla iskemään. Nyt olen kolmekymppinen enkä vieläkään lämpene yli 40-vuotiaiden yrityksille. 25-vuotias kepaisi minulle, mutta en taida sellaista saada.

Vierailija
78/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 21:49"]

Kaikki tuntemani 40+ eronn eet miehet ovat ottaneet uuden puolison ikäisestään naisesta. Ps. Jungnerista ei ole kuulunut mitään ainakaan VIIKKOON. Varmaan ikäkriisi meneillään.

[/quote]

Hah, hah, junger on kyllä ihme sälli. Kummallinen tarve esitellä naisiaan lehdissä.

Vierailija
79/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Lassukka linjoilla? Great

Vierailija
80/82 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroparit tulevat lisääntymään, kun entistä useampi joutuu opiskelemaan toisen ammatin aikuisiällä, ja eri sukupolvien kohtaamisille tulee näin luonteva areena? 40v 20-vuotiaiden perässä baarissa voi olla nolostuttavaa, mutta 40v ja 20v yhdessä harkkaryhmässä tai tentissä ei ole ollenkaan, ja voi johtaa tutustumiseen ja ihastumiseen...