Artistit / bändit, jotka aivan liian yliarvostettuja?
- PMMP lähes koko tuotanto. Kamalaa paskaa, ei pysty kuuntelemaan
- Madonna
Kommentit (124)
Joo sehän on sillä tapaa että sinussa on vikaa kun et ymmärrä Beatlesin suuruutta. Esim. ne alkuvuosien kappaleet on ihan kuin lastenlauluja.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:07"]
Madonna. Kaikki biisit samanlaisia, lukuunottamatta kasariaikojen joitain hittejä. Muuten kaikki kuulostaa ihan samalta.
[/quote]
En kyllä itsekään pidä Madonnasta mutta kyllä Frozenin ja Hung Upin väittäminen samanlaisiksi kertoo lähinnä kirjoittajansa puukorvaisuudesta.
Anssi Kela
Jippu
Jenni Vartiainen
Ja yks jota en voi ymmärtää on Veeti Kallio. Milloin se on edes laulanut. Kiertää vaan jotain julkkisvisoja 15vuotta vanhoilla meriiteillä...
Niin ja bändeistä Mamba. Kauheeta kuraa.
Neljä Ruusua, Haloo Helsinki, Loiri ja nämä Robinit yms. Isaac Elliotit.
En jaksanut selata vastauksia läpi ja tämä on varmaan jo sanottukin: Beyonce. Ihan uskomatonta sontaa saadaan myytyä pelkällä ulkonäöllä. Sekin uusin 7/11 on oikein sanoittajan todellinen taidonnäyte. Or not.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:14"]
En jaksanut selata vastauksia läpi ja tämä on varmaan jo sanottukin: Beyonce. Ihan uskomatonta sontaa saadaan myytyä pelkällä ulkonäöllä. Sekin uusin 7/11 on oikein sanoittajan todellinen taidonnäyte. Or not.
[/quote]
Musiikki on ihan eri asia kuin sanoitukset.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:31"]
Joo sehän on sillä tapaa että sinussa on vikaa kun et ymmärrä Beatlesin suuruutta. Esim. ne alkuvuosien kappaleet on ihan kuin lastenlauluja.
[/quote]
Täytyisikö noin vanhassa kulttuurissa ymmärtää vähän sitä asiayhteyttä, mitä?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:14"]
[/quote]
Musiikki on ihan eri asia kuin sanoitukset.
[/quote]
Voit toki vaihtaa sanoittajan kohdalle säveltäjän/tuottajan/whatever. Koskee tässä tapauksessa jokaista heistä.
Iron Maiden
Metallica
Guns n roses
Yö
Eppu Normaali
Nuo nyt ainakin
Pink Floyd. Ennen pidettiin yhtenä aivan kaikista parhaimmista.
Coldplay. Näiltä ei jää elämään yhtään laulua.
No. Iki-inhokkini on ollut Mamba. Tero Vaaran ynseä ääni suorastaan pilkkaa kuulijaa. Samaa voi sanoa Yön Olli Lindholmin epävireisestä mokellukseksesta. SIGin Matti Inkinen oli kai kiistatta Suomen huonoin laulaja, mutta ei häntä kukaan kyllä arvostanutkaan. Pelle miljoonaa en ole ikinä tajunnut, kauheaa kähisemistä. Nylon Beatin nasaali äninä oli kamalinta mitä olen kuunaan kuullut, onneksi ei tarvitse kuunnella niitä enää. Chisut ja muut nykyiset naisartistit ovat järjestään hirveitä vinkujia ja piipittäjiä, äänessä ei ole minkäänlaista syvyyttä, viittaa puutteisiin laulutekniikassa. Moni on mollannut Jenni Vartiaista, mutta kyllä hän on yksi kuunneltavimmista nykyartisteista ja hän tekee kappaleensa ymmärtääkseni itse. Ja joku Jari Sillanpää, en pidä suurimmasta osasta hänen musiikistaan ja sitä voisin haukkua, liian "humppaa" minun makuuni mutta onhan nyt jokaisen laulamisesta jotakin ymmärtävän myönnettävä, että Jarin äänenmuodostus ja tekniikka on erittäin hyvää.
Musician kirjoitti:
No. Iki-inhokkini on ollut Mamba. Tero Vaaran ynseä ääni suorastaan pilkkaa kuulijaa. Samaa voi sanoa Yön Olli Lindholmin epävireisestä mokellukseksesta. SIGin Matti Inkinen oli kai kiistatta Suomen huonoin laulaja, mutta ei häntä kukaan kyllä arvostanutkaan. Pelle miljoonaa en ole ikinä tajunnut, kauheaa kähisemistä. Nylon Beatin nasaali äninä oli kamalinta mitä olen kuunaan kuullut, onneksi ei tarvitse kuunnella niitä enää. Chisut ja muut nykyiset naisartistit ovat järjestään hirveitä vinkujia ja piipittäjiä, äänessä ei ole minkäänlaista syvyyttä, viittaa puutteisiin laulutekniikassa. Moni on mollannut Jenni Vartiaista, mutta kyllä hän on yksi kuunneltavimmista nykyartisteista ja hän tekee kappaleensa ymmärtääkseni itse. Ja joku Jari Sillanpää, en pidä suurimmasta osasta hänen musiikistaan ja sitä voisin haukkua, liian "humppaa" minun makuuni mutta onhan nyt jokaisen laulamisesta jotakin ymmärtävän myönnettävä, että Jarin äänenmuodostus ja tekniikka on erittäin hyvää.
Huom! Chisu säveltää, sanoittaa ja tuottaa kaiken musiikkinsa itse. Jenni Vartiainen säveltää muttei sanoita eikä tuota. Sanni sanoittaa muttei sävellä. Eli tuolla perusteella Chisua sopisi arvostaa enemmän kuin näitä muita.
Popeda, Apulanta, Olli Lindholm, Nylon Beat
David Bowie, Madonna. arvostan ihmisinä ja ymmärrän heidän suosionsa, mutta laulut eivät vain nappaa!
suomalaisista Cheek ja Haloo Helsinki
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:21"]
Lady Gaga Ääni on hyvä, mutta musiikki on huonoa. Hän myös on sävellyksissä matkinut toisia artisteja.
[/quote]
Musiikki on kyllä hyvin keskinkertaista tusinakamaa josta yritetään tehdä jotenkin ainutlaatuista panostamalla visuaaliseen puoleen (joka sekin matkittu Grace Jonesilta, Björkiltä jne).