Testaa montako orjaa vuoksesi työskentelee
Kommentit (43)
46. Eniten kulutukseeni vaikuttivat elektroniikka ja ruoka (syön paljon lihaa).
148 ja ylpeä siitä! Ne on niitä, minä en.
Miksi joku murehtii orjien osalta kun eihän ne mitään oikeita orjia ole. Vapaaehtoisesti menevät töihin ja ilolla painavat duunia palkkaa vastaan.
Ei toimi tuo testi. Ei pääse ekasta kohasta, missä kysytään kaupunkia, eteenpäin ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:46"]
Miksi joku murehtii orjien osalta kun eihän ne mitään oikeita orjia ole. Vapaaehtoisesti menevät töihin ja ilolla painavat duunia palkkaa vastaan.
[/quote]
Vihervassarien puuhia nämä, eihän niillä järkeä olekaan.
Miten sd lihan syönti vaikuttaa orjuuteen? En minä ainakaan syö kuin kotimaista lihaa....joko suomessakin on orjatyövoimaa?
26
Tosin esim. vaatteiden kohdalla yksikään orja ei tee rättini eteen työtä. Ostan kaikki käytettynä kirppareilta, joten en koe harjoittavani orjatyövoimaa sen avulla.
Tällainen välikysymys: Pelkäättekö, että kehitysmaiden kehityksen myötä joutuisitte alentamaan omaa elintasoanne? Olisitteko valmiita luopumaan ''orjistanne''? (Tarkoitukseni ei ole alkaa moralisoimaan ketään. Kysyn ihan mielenkiinnosta)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:12"]
Jess! 76!
[/quote]
Harmi, vain 75.
23.
Tässä on se ongelma että ruokien suhteen tuo tuskin ymmärtää suomalaisen lähituotannon päälle vaan olettaa kaiken olevan suurtuotantojen lähteiltä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 21:16"]
Miten sd lihan syönti vaikuttaa orjuuteen? En minä ainakaan syö kuin kotimaista lihaa....joko suomessakin on orjatyövoimaa?
[/quote]
Ei se vaikutakaan, joku typerä vegaani taas yrittää mustamaalata lihansyöntiä.
Lapsi mukana laskussa: 40. Enkä hyväksy tuotakaan tulosta, mulla on paljon mm.kenkiä made in finland ja ruoka on pääosin kotimaista. Vaatteet, lelut ja elektroniikka lienee suurimmat syylliset.
Tosin osa lapselle merkityistä leluista on olleet jo minulla 70-luvulla.
Mitä helvettiä nuo naisten ehdotetut vaatemäärät oikein oli....kymmenittäin mekkoja ja kumisaappaita??
30, oli muuten kivasti tehty testi!
Jess! 76!