Mieheltä kadonnut kondomeja
Kehtaanko kysyä että mihin? Pettääkö? Onko väärin vetää tuollaisia johtopäätöksiä? Ollaan oltu pari viikkoa erillään kun olen ollut töissä muualla ja hän kotona. Ja viimeksi juuri ostettiin paketti jossa oli kondomit pareittain ja nyt löytyi yks "pariton"
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:00"]
Minä käytän kondomeja masturboidessa toisinaan ja pelkkään kuollakseni vaimoni saavan tämän selville
[/quote]
No mikä siinä olisi niin kamalaa? Itse ymmärrän tämän naisenakin oikein hyvin. Ei minua ainakaan kummastuttaisi tuollainen, mutta salailu ihmetyttäisi.
[/quote]
Komppaan edellistä, kannattaa kertoa vaimolle ennen kuin se löytää spärdärivaraston.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:00"]
Minä käytän kondomeja masturboidessa toisinaan ja pelkkään kuollakseni vaimoni saavan tämän selville
[/quote]
No mikä siinä olisi niin kamalaa? Itse ymmärrän tämän naisenakin oikein hyvin. Ei minua ainakaan kummastuttaisi tuollainen, mutta salailu ihmetyttäisi.
[/quote]
En usko että vaimoni nielee jos sanon että minulla on kortsuja, ethän ihmettele kun niitä kuluu kun vetelen niihin välillä.
No entä onko käynyt mielessä, että se on harjoitellut kortsun paikalleen laittoa..? Jos ootte olleet vasta pari vk yhdessä. Riippuu, tiätty minkä ikäsiä olette.
kännipäin ootte kumminkin käyttäny etkä vaan muista.
Ei miehet petä, jos ovat tyytyväisiä. Jos miehesi on pettänyt niin katso peiliin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:00"]
[/quote]
Sama. Kortsu päällä runkkaaminen tuntuu parhaalta. Minäkään en voi kertoa vaimolle, koska hän ei ymmärtäisi... sitäkään.
Jatkossa kondomeita hankkiessa laitatte niihin sarjanumerot ja kirjaatte yhteiseen pöytäkirjaan jokaisen numeron kohdalle käyttöpäivämäärän sekä käyttötarkoituksen. Yksikin hukkaan joutunut on peruste avioerolle. Meillä suurin osa kortsuista kuluu tällä hetkellä sooloseksissä seksilelujen suojaamisessa.
Jos ap lähtee kyselemään asiasta niin miehen kannalta hän voi näyttää mustasukkaiselta kyttääjältä. Pariton kondomi voi olla esimerkiksi edellisestä pakasta jäänyt.
Eli olen seonnut. Ja ei voi olla eri "pakasta" koska ostettiin hotain uutta merkkiä,ei olla ennen kokeiltu. Äh,raivostuttavaa.
Miten lähden edes aloittamaan koko keskustelua,en haluaisi turhan rajusti syytellä mutta epäilyttää ihan kauheasti. Kyllä sitä itsellekin tulisi vähän jännät paikat kun toinen syyttää uskottomuudesta vaikka mitään ei olisikaan tehny.
Ja tässä vielä se ettö ollaan pitkään oltu yhdessä ja juuri viime vkloppuna sanoin että jos petät niin kerro. Ap