exän outo juttu
Erosin exästä kaksi vuotta sitten. Ero oli alkuun vaikea, koska hän rakastui toiseen naiseen ja tuo nainen alkoi odottamaan vauvaa ennen kuin ero selvä.
Mun oma elämä on järjestynyt hyvin. On vakituinen työ, omistusasunto ja lasten asiat ok. Nyt ex muuttaa toiselle paikkakunnalle uuden perheensä kanssa ja saavat lyhyellä ikäerolla toisen lapsen. Ensin hän ei halunnut kertoa siitä koska luuli minulle olevan vaikeaa.
Onnittelin uuden johdosta, koska olen tavannut oikein mukavan ja fiksun miesystävän itsekin.
Eräänä iltana ex soitti ja kertoi, että uuteen raskauteen liittyy jotain dramaattista joka paljastuu vasta lapsen synnyttyä. Hän ei halunnut kertoa ja loukata muita.
Mitä se voisi olla ? Ei ole kaksosia kuulemma
Olen kiltti ex, en häiritse eikä minulla ole tunteita mutta olen utelias. :-)
Kommentit (29)
No kuulostaa ainakin siltä, että olet onnekas kun olet päässyt siitä miehestä eroon. Jotenkin tulee vain huomionkipeys mieleen tuollaisesta epäselvästä vihjailusta.
Hei ap oli niin tai näin? Sinun on nyt jatkettava omaa elämääsi. Toivo sitä ennen kuitnekin onnea sinäkin uudelle vauvalle ja että kaikki menisi niin että lapsi saisi häntä rakastavat vanhemmat. Sinun on nyt jatkettava tätä omaa maallista elämääsi. Ole avoin ja utelias uusiin seikkailuihin.
Eilinen on historiaa. Huominen on se suuri mysteerio! mene ja ota siitä kiinni!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:36"]No kuulostaa ainakin siltä, että olet onnekas kun olet päässyt siitä miehestä eroon. Jotenkin tulee vain huomionkipeys mieleen tuollaisesta epäselvästä vihjailusta.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Mies jäi työttömäksi eron jälkeen ja nainen nykyinen on opiskelija. En tiedä millä elävät. Elarit maksaa kela. Mies jotenkin sairastui eron yhteydessä. En olisi ikinä uskonut joutuvani tilanteeseen
Mutta en myöskään selviytyväni siitä näin hyvin lopullisesti. :-) ap
Onko sulla exän kanssa vain poikia/tyttöjä? ja onko exän eka lapsi nyxän samaa sukupuolta entisten kaa. esim kaikki lapset poikia ja nyt uusi tulokas ois tyttö?
Eli nyt olisi tulossa se tyttö/poika ja siksi ei halua kertoa kun sukupuolihan selviää varmasti vasta synnytyksessä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:44"]Hei ap oli niin tai näin? Sinun on nyt jatkettava omaa elämääsi. Toivo sitä ennen kuitnekin onnea sinäkin uudelle vauvalle ja että kaikki menisi niin että lapsi saisi häntä rakastavat vanhemmat. Sinun on nyt jatkettava tätä omaa maallista elämääsi. Ole avoin ja utelias uusiin seikkailuihin.
[/quote]
:-D Olen jatkanut jo, onnittelut sanoin heti eikä asia herättänyt minussa mitään tunnepitoista paitsi uteliaisuutta. Minulla on hyvä miesystävä, kivat lapset jotka menestyvät koulussa ja olen ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:44"]Hei ap oli niin tai näin? Sinun on nyt jatkettava omaa elämääsi. Toivo sitä ennen kuitnekin onnea sinäkin uudelle vauvalle ja että kaikki menisi niin että lapsi saisi häntä rakastavat vanhemmat. Sinun on nyt jatkettava tätä omaa maallista elämääsi. Ole avoin ja utelias uusiin seikkailuihin.
[/quote]
:-D Olen jatkanut jo, onnittelut sanoin heti eikä asia herättänyt minussa mitään tunnepitoista paitsi uteliaisuutta. Minulla on hyvä miesystävä, kivat lapset jotka menestyvät koulussa ja olen ihastunut.
[/quote]
Olen onnellisempi kuin exäni kanssa ja vilpittömästi toivoisin kaikkea hyvää.
Exällä on poikia ja tyttöjä. Asia ei liikuttaisi minua mitenkään kumpi sieltä tulossa :-D
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:44"]Hei ap oli niin tai näin? Sinun on nyt jatkettava omaa elämääsi. Toivo sitä ennen kuitnekin onnea sinäkin uudelle vauvalle ja että kaikki menisi niin että lapsi saisi häntä rakastavat vanhemmat. Sinun on nyt jatkettava tätä omaa maallista elämääsi. Ole avoin ja utelias uusiin seikkailuihin.
[/quote]
Miksi sinulle jäi käsitys etten olisi jatkanut elämääni kun aika selkeästi siitä kerroin?
Ap
Tulee mieleen, niinkuin aina av-palstalla, että tuo exän nyksäkin lukee tätä palstaa. Varsinkin kun on raskaana ja varmasti tunnistaa itsensä ja miehensä noista kirjoittamistasi asioista. Ei ehkä vaikuta mihinkään, mutta kuitenkin...
Jospa sieltä tuleekin tummaihoinen baby =)