Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa työskennelleet/työskentelevät

Vierailija
30.08.2006 |

muuttuko hoitajien käytös siihen aikaan kun vanhemmat tulevat hakemaan lapsiaan kotiin?? Tekisi mieli mennä yllärinä pari tuntia aiemmin hakemaan muksu, että näkisi mikä siellä oikeen on meininki...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee päiväkodista. Omat lapseni olivat mukavassa päiväkodissa ja itse hain hyvin vaihtelevasti aina lapsiani hoidosta ja aina oli sama, mukava meininki päällä.

Vierailija
2/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silleen se ääni muuttuu että vaikka keskenään hoitsut puhuu jostain lapsesta rumastikin niin äidille hymyillään kuinka ihana mukelo on.

Hoitsuilla on myös monilla oma suosikki ja se näkyy monesti.

Mutta yleisesti ottaen minusta ainakin ihmiset siellä olivat ihan samanlaisia kellosta riippumatta ja olisi voinut tulla koska vaan käymään. Omasta mielestäni lapsilla oli siellä mukava olla noin pääasiassa. Ainoastaan muutama erikoistapaus oli eli lapset olivat hieman vaikeita joissain ja sen takia kohtelu oli joskus turhan ilkeää. Mutta tähän " ilkeilyyn" ei kaikki tädit sortuneet, mutta joillain ei pinna kestänyt ihan yhtä hyvin :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule eiköhän jokaisella äidillä ääni muutu jos on ensin torunut lastaan ja sitten sanoo päivää naapurin tädille.

Kyllä minä toivon että päiväkodin henkilökunta on tiukkana lapsilleni sillon kun siihen on aihetta. Ei päiväkoti ole joku ihme paikka missä lapsille saa lässyttää päivät pitkät vaikka nämä tekisivät mitä tahansa.

Ihmetyttää kun äidit täällä kauhistelee miten päiväkodeissa lapset kiusaa toisiaan eikä tädit tee mitään ja sitten kuitenkaan ääntäkään ei saisi korottaa.

Ja kuten jo toiseen ketjuun kirjotin, minä haen lapseni tällä hetkellä kesken päivän, tulen ihan yllättäen sinne eikä siellä todellakaan ole mitään sadistista toimintaa. Tädit hymyilevät, vastailevat lapsille, välillä toruvat, auttavat, ovat kädet täynnä työtä mutta minusta oikeen hyviä " apukasvattajia" .

Joskus tulee varmaan keinu päälle mutta käy sitä kotonakin yhtä jos toista pientä.

Vierailija
4/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina iltapäivällä hän mutisee kuinka ei lapset taaskaan jaksa leikkiä, huutelee lapsia pois keinusta kun " aina vaan istutte siellä, menkää leikkimään" , samalla juoruaa minun ja muiden äitien kanssa. Kun lapsen äidin/isän auto näkyy, hän suorastaan suoksee hymyssä suin antamaan vauhtia keinuun! Eikä muuten nosta reilu 2-vuotiasta vauvakeinuun, koska ei aina jaksa olla nostamassa. Menköön isojen keinuun jos pääsee (ja ne keinut ovat korkealla).

Vierailija
5/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli että eiköhän jokainen äitikin tee noin. Mitä siinä nyt on niin ihmeellistä... ja kato, täällä me kaikki mammat juorutaan ja haukutaan ja kun tavataan naamatusten niin johan on toinen meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan