Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut eivät osallistuneet talvisotaan?

Vierailija
27.09.2014 |

Olin tänään tapani mukaan Senaatintorilla tekemässä natsitervehdyksiä Aleksanteri toisen patsaalle, kun yksi kukkahattutäti tuli sanomaan mulle, että persut eivät taistelleet talvisodassa Suomen itsenäisyyden puolesta. Nyt mua itkettää... Onko mulla PMS? Olen 38v. Mies, mutta en ole koskaan ollu naisen kanssa sillee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oli "hauska" aloitus....

Vierailija
2/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ainakin on sivarihomo, mutta nykyään rassaa aseita kaikki päivät, rentoutuu ampumalla. Tämä on fakta. Soini ei varmaankaan kestäisi rintamalla päivääkään vaan sydät pettäisi ensimmäisen kerran taakse poistuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden tarvitse pärjätä sodassa koska liittoutuvat natsien kanssa, saavat heiltä aseita sekä miehiä, jotka ainakin ovat hakanoita naisten perään. Jos se olisi ollut persuista kiinni, niin ryssät olisi natsien kanssa talvisodassa ajettu Uralin taakse.

Vierailija
4/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne persnyhveröt koskaan tee mitään Suomen hyväksi.

Vierailija
5/5 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:43"]

Olin tänään tapani mukaan Senaatintorilla tekemässä natsitervehdyksiä Aleksanteri toisen patsaalle, kun yksi kukkahattutäti tuli sanomaan mulle, että persut eivät taistelleet talvisodassa Suomen itsenäisyyden puolesta. Nyt mua itkettää... Onko mulla PMS? Olen 38v. Mies, mutta en ole koskaan ollu naisen kanssa sillee.

[/quote]

Siinä mielessä täti oli oikeassa, että PerusSuomalaisten puoluetta ei silloin vielä ollut (mikäli Persu siihen viittasi?) Muuten kyllä Talvisota yhdisti Suomen kansan porvareista työläisiin, pahimpia kommunisteja lukuunottamatta. Toiseksi, itke vaan, kyllä mieskin voi näyttää tunteensa, mutta PMS:ää sinulla ei voi olla ja mitä tuohon naisen kanssa olemiseen tulee, sieltähän on lyhyt matka Rafaelloon vonkaamaan, mars mars.. Ehkä tänään onnistaa!