Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin varattuun mieheen ja aloitin seksisuhteen hänen kanssaan

Vierailija
27.08.2021 |

Pitkään sanoin ei, mutta hän oli niin sinnikäs, että sitten kerran annoin mennä. Hän on mielestäni todella komea ja hänen persoonansa todella puoleensavetävä. Meillä on paljon yhteistä, ja hänessä on monia sellaisia puolia, joista miehissä tykkään. Seksi on aivan mahtavaa, ja meillä on todella mielenkiintoisia keskusteluja.

Olen nyt useamman kuukauden vältellyt häntä, mutta aina välillä on jotenkin ihan pakko tavata, ja lähes aina on seksiä. Olen kesän ajan treffaillut muita miehiä, ja harrastanut seksiäkin joidenkin kanssa. Olen yrittänyt päästä ihastumisesta, mutta se on vaikeaa, kun ei kukaan muu ole mitenkään kolahtanut. Miehiä maailma pullollaan, mutta tähän yhteen olen minä onneton ihastunut.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua, että mies eroaa, et voi jättääkään. Asia selvä. Jatkatte samanlailla, kunnes ajan myötä huuma katoaa. Olet kait nuori ihminen, jota tämä mies periaatteessa käyttää hyväkseen. Tajuat sen joskus. Kuten myös sen, ettei puoliso ja isä ole kovin hyvä mies, jos on tällainen tyyppi. Nuo selittelyt miehen puolesta, olivat juuri niitä pelkkiä selittelyjä, joilla yrität tehdä jutusta jotenkin kauniimpaa itsellesi. Millähän se mies asian perustelee..

Vierailija
42/44 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sulla on tietysti tiukempi römpsä kun et ole synnyttänyt ja vaimo pihtaa törsöään classic case.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asioita vaimon kannalta, ehkä se auttaa. Et ole tässä asiassa pettäjä vaan se mies on, ja hän on hyväksikäyttäjä samalla. Mutta mieti silti miltä tuntuisi jos olisit tuon luonakunnan kruunun ksnssa naimisissa ja olisitte vannoneet uskollisuutta ja saisit sitten tietää että sana ei merkitsekään hänelle mitään? Sinä vain kotona pidät lapsista ja kymmenistä muista asioista huolta ja luulet kaiken olevan ok, ja mies hyppääkin sängyssä toisen kanssa!

Suhteenne voi tulla ilmi ja arvaa ketä sitten syytetään??????

Lopeta ajoissa!

44/44 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ukko eroaa niin varmasti tulee esille sinä ja sä saat paskat niskaan ja kyseisen miehen nainen ja sen kaverit ja muut varmasti sua syyttää ja joudut muuttamaan muualle ja aloittamaan uudrn elämän koska et saa rauhaa. Nyt blokkaat sen miehen kokonaan koska se vaan käyttää sua ja menet elämässä eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi