Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit kun lapsivedet meni?

Vierailija
27.09.2014 |

Otsikko varmaan kertookin jo kaiken. Kävikö hetki yhtä dramaattisesti kuin elokussa, jossa suunnilleen sankollinen vettä tipahtaa kaupan lattialle ;)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä, viidesti. Kerran spontaanisti ponnistusvaiheessa, neljästi kalvot puhkaistu eri syistä johtuen.

Vierailija
22/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just niinku leffoissa! Oottelin just että mies tulee töistä niin lähtään leffaan. Puin siinä eteisessä takkia päälle ja sitte yhtäkkiä semmonen hirmunen humahdus ja housut litimärkänä lattiasta puhumattakaan. Oltiin vielä vasta rempattu niin huolehin vielä siinä kohtaa eniten lattiasta joten riisuin märät housut ja pikkarit ja aloin kuivaan ja putsaan lattiaa. Mies siinä sitte melkeen heti tuli kotiin ja ihmetteli ku vaimo paljain persein kuivaa lattiaa eteisessä. Ei päästy leffaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ponnistusvaiheen alussa puhkaistu kalvot, kerran jo aiemmin seurannan vuoksi ja kerran tuli vedet sänkyyn yöllä. Ensimmäinen ajatus oli, että piti tämäkin vielä nähdä ennen kuin vauva syntyy ja luulin siis pissanneeni alleni. Lorinan tapa ja väri paljastivat asiantilan pöntöllä.

Vierailija
24/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä. Kello oli jotain 5.30 ja rv 35. Täysi yllätys oli.

Vierailija
25/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:42"]Molemmissa raskauksissa on mennyt kotona sängyssä ku oon ollu nukkumassa.
[/quote]

Sama. Toisella kertaa oli vaan jännitystä mukana, kun tulikin veristä lapsivettä.

Vierailija
26/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssalissa x2. Ekalla kerralla kätilö puhkaisi kalvot, toisella kertaa vedet meni lapsen syntyessä.

Vierailija
27/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan synnytysalissa,kalvot puhkastiin ja lapsivettä alkoi tulemaan

Vierailija
28/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä puhkaistiin.

Vierailija
29/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssalissa mennyt molemmat

Vierailija
30/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla olin sairaalassa osastolla ja sinne lattialle lurahti, toisella kerralla oli kaupassa ja sinne lattialle jäi melkoinen vana vettä. Tein kyllä ostokset loppuun asti ja ajelin vielä autolla kotiin, mistä sitten lähdettiin sairaalaan.

Vierailija
31/31 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kohdussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme