Hei sinä tasa-arvoisen avioliittolain vastustaja! Kysymys sinulle
Kommentit (21)
Asema on jo hyvä. Hehän saavat seurustella ihan vapaasti.
Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:17"]Asema on jo hyvä. Hehän saavat seurustella ihan vapaasti.
[/quote]
Mutta eivät mennä naimisiin. Suutarin pitäs kieltää naimisiin meno. Samoin periaatteessa ateisteilta ainakin heidän mukaan jotka väittävät homouden olevan vastoin Jumalan tahtoa. No miksi sitten ateistit saavat solmia liiton ?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:18"]Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin.
[/quote]
Aika yleistystä. Kaikki homot eivät läksyt tai ole neitimäisiä
Ei heillä mitenkään huono asema nytkään ole. Ihan tekaistua huomionhakua.
Teeveessä on ihan liian vähän homojankutusta nykyään, määrä pitää kaksinkertaistaa heti. Esim. säätiedotuksen ja testikuvan tilalle pitää laittaa homoja lisää.
Itse olen homoseksuaali, enkä käsitä tätä vauhkoamista. Itsestänikin avioliitto kuuluu miehelle ja naiselle. Ei se rakkautta minun ja kumppanini väliltä pois vie.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:18"]Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin.
[/quote]
Joo aivan kaikki homot lässyttää. Voi elämä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:18"]Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin.
[/quote]
Aika yleistystä. Kaikki homot eivät läksyt tai ole neitimäisiä
[/quote]
En kysynyt tätä pahalla. Mutta ihmettelen vain, että on pakko tuoda homouttaan esille puhumalla niin. Kiinnostaa ja olisi kiva löytää asialle syy.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:21"]Ei heillä mitenkään huono asema nytkään ole. Ihan tekaistua huomionhakua.
[/quote]
Nimenomaan ja sitä huomiota hakee ihan muut kuin homot itse.
Minusta homojen asemaa ei juurikaan voi enää parantaa. Ellei sitten mennä positiivisen syrjinnän puolelle, mutta sellaista en kannata, koska se ei ole tasa-arvoista.
Erilaisuus, stereotypiat, ihmisten ennakko-odotukset ja sen sellaiset saattavat toki tuoda homoille ongelmia, joita muilla ihmisillä ei ole. Tässä mielessä homojen elämä voi olla muita ihmisiä rankempaa. Mutta mielestäni näille asioille ei yhteiskunnan toimesta ole juurikaan mitään tehtävissä. Yhteiskunta voi taata sen, että kaikkia kohdellaan lain edessä tasavertaisesti, mutta ei sen enempää. Ja nykyisinhän homoja kohdellaan tasavertaisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:25"]Itse olen homoseksuaali, enkä käsitä tätä vauhkoamista. Itsestänikin avioliitto kuuluu miehelle ja naiselle. Ei se rakkautta minun ja kumppanini väliltä pois vie.
[/quote] Miksi tätä on alapeukutettu? Totuushan tämä on. Lisäksi tällainen samperin homopyörremyrsky on tuonut paljon silkkoja trendihomoja. Jo kahteen eri kertaan olen saanut pettyä, kun on selvinnyt tunteiden syventymisvaiheessa, ettei vastapuoli taida loppujen lopuksi mikään homo ollakaan. Kunhan on olevinaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:18"]Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin.
[/quote]
Joo aivan kaikki homot lässyttää. Voi elämä.
[/quote]
Missä vaiheessa kirjotin, että kaikki?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:18"]Ainakin puheterapiaa. Minkä takia pitää lässyttää ja puhua naisellisesti? Onko se esittämistä? Vaikka homoja olisi ollut vuodelta nakki ja muusi, en usko että silloin olisi lässytetty noin. [/quote] Joo aivan kaikki homot lässyttää. Voi elämä. [/quote] Missä vaiheessa kirjotin, että kaikki?
[/quote]
No miksi mainita juuri homojen olevan puheterapian tarpeessa kun ässävikaisia ja lässyttäjiä löytyy muualtakin?
Rekisteröidyssä suhteessa elävät voisivat saada pieintöoikeuden yhteiseen omaisuuteensa. Muuten ei tarvitse muuttaa enempää. Avioliitto olkoon jatkossakin yhden miehen ja yhden naisen instituutio. Muuten ei ole enää kyllä perusteita kieltää "tasa-arvoa" moniavioisuudeltakaan.
[/quote]
Täs illan naurut :D
[/quote]
Homoille pitäisi tarjota pitkäkestoista terapiaa. Kohta vain ei uskalla edes hakeutua sellaiseen, koska homoutta pidetään luonnollisena - mitä se ei ole.