Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin asia, mikä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
27.09.2014 |

Elikkäs kammottavin ja pelottavin asia, minkä olet kokenut! D:

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:54"]

Ollessani Fallujassa ja jouduimme Al Quidan taistelijoiden piirittämiksi, silloin todellisuus oli läsnä konkreettisesti, kuolemmeko vai jäämmekö vangeiksi niille vastapuolen taistelijoille. Ehkä se kuolemakaan ei ollut suurin pelko, vaan se vangiksi jääminen sairaiden fundalistien käsiin, sillä sitä olin ajatellut jo aiemmin suurimpana pelkona ja sitä se on edelleen. Kaikki me kuolemme, mutta harva meistä joutuu minkään ääriryhmittymän vangitsemiksi ja sen tietää, että sillloin kohtelu ei ole likimainkaan sellaista jota kukaan toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen.

[/quote]

Millainen ihminen alapeukuttaa tätä? Joku muslimiko?

Vierailija
22/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 22:54"]

Ollessani Fallujassa ja jouduimme Al Quidan taistelijoiden piirittämiksi, silloin todellisuus oli läsnä konkreettisesti, kuolemmeko vai jäämmekö vangeiksi niille vastapuolen taistelijoille. Ehkä se kuolemakaan ei ollut suurin pelko, vaan se vangiksi jääminen sairaiden fundalistien käsiin, sillä sitä olin ajatellut jo aiemmin suurimpana pelkona ja sitä se on edelleen. Kaikki me kuolemme, mutta harva meistä joutuu minkään ääriryhmittymän vangitsemiksi ja sen tietää, että sillloin kohtelu ei ole likimainkaan sellaista jota kukaan toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen.

[/quote]

Millainen ihminen alapeukuttaa tätä? Joku muslimiko?

[/quote]

Jotku mamut jotka elävät täällä turvallista elämää ja ihannoivat sitä aavikkokansojen mielipuolista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on aika tylsä. Intissä vedettiin vähä kovempi lenkki eikä meinannu kunto kestää. No juokson mukana kuitenkin. Kun jouksu loppui niin sain jonkun kohtauksen, että vaikka kuinka vedon ilmaa keuhkoihin, niin mitään ei tapahtunut. Luulin kuolevani siihen paikkaan tukehtumalla. Näin minulle ei ollut aikaisemmin käynyt joten olin todella peloissani.

Vierailija
24/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeän exän paljastuminen erossa aggressiviseksi hulluksi. Ja hän siis jätti minut nuoremman naisen takia.

Vierailija
25/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki ennen kliinistä kuolemaani kun lääkäri karjui samassa lauseessa hätäverta, takykardiaa ja elvytysryhmän hälyttämistä. 

Vierailija
26/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sanoa, mikä on ollut pelottavinta. Minut yritettiin raiskata, kun olin 8-vuotias, mutta lapsen mieli ei varmaan käsitä, miten pelottava sellainen tilanne oikeasti on. Rimpuilin ja huusin ja juoksin karkuun, enkä edes kertonut asiasta kenellekään. Aikuisena kokemaani keuhkoveritulppaa voisi varmaan myös pitää pelottavana, mutta diagnoosin saadessani olin sairaalassa ja koin olevani turvassa ja hyvässä hoidossa, vaikka jälkeenpäin ajatellen siinä olisi voinut käydä huonosti. Sitten joskus olen pelännyt järjettömästi ilman mitään syytä esim. ollessani teini-ikäisenä yksin omassa huoneessani keskellä yötä, mutta en enää edes muista mitä pelkäsin.

Vierailija
27/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lasta elvytettiin (onnistui). Pelätä tajusin vasta myöhemmin.

Vierailija
28/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili lähti sillan alla juoksemaan perääni kun olin 13v

Vierailija
29/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin palavassa talossa eksäni lukitsemana.

Vierailija
30/30 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minut 12-vuotiaana yritettiin tappaa.