Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska poistaa rajoitukset. Onko mahdollista Suomessa ?

Vierailija
27.08.2021 |

Kokoontumisrajoitukset, turvavälit, maskit ja käsien desinfiointi kohta historiaa ?
Rokotuskattavuus meillä on pian saavuttanut tavoitteen. Ehkä se on se 70%.
Ne jotka ovat rokotuksesta kieltäytyneet ovat omillaan.

Kommentit (454)

Vierailija
381/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että ilman nykyaikaista tehohoitoa hautausliikkeet voisivat oikein hyvin. Moni ajattelee, että mitä siitä, jos vaikka muutama joka päivä kuoleekin koronaan, mutta kyllä se koskee varsin kipeästi läheisiä ja ei kuolevakaan varmaan riemuitse. Minä en ainakaan halua sairastua, en vakavasti enkä lievemmin, ja kuolemaan ehtii myöhemminkin, ei minulla ole kiire. Jonkinlainen kylmyys ja vain itsensä ajattelu on vallannut ihmiset.

Vierailija
382/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tanska on länsimainen demokratia ja Suomi ei. Suomi on neuvostomallinen virkamiesdiktatuuri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko voittaa lotossa? Laskitko mukaan pienetkin voitot? Jotenkin kyllä tuntuu, että useampi ei voita lotossa, mutta ehkä olet tullut eri tulokseen. Yksi asia kuitenkin on aivan varma: hyvin harva koronaan kuollut voittaa lotossa.

Vierailija
384/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä rajoitukset meillä on olleet? Päätä ei saa baarissa vetää täyteen aamuun asti?

Vierailija
385/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset pois. Ei tuon viruksen takia voi piileskellä loputtomiin. Virus muuntautuu,ja se muuntautuu sitä lievemmäksi mitä enempi se saa levitä. Tämä sama tapahtuu kaikkien virusten kanssa.

Nyt Suomessa koitetaan pitää yllä ainoastaan pelon, hajoita ja hallitse periaatetta. Ja koronan varjolla tapahtuu, ja jää tapahtumatta liian monta muutakin asiaa mitkä jäävät nyt taka-alalle. Ja huom, en ole rokotevastainen, sillä olen ottanut kaksi rokotetta. Olen ottanut ne pakottamatta ja ihan omasta halusta. Halu palata normaaliin.

Vierailija
386/454 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hallitus haluaa pitää kansaa panttivankeina, koska NWO ja Agenda2030 pitää saavuttaa. Ovathan monet ministerimme WEF:läisiä, jotka ovat käyneet siellä uudelleen ohjelmoitavina psykopaatti Klaus Schwabin opeissa. mm. pressa, sanna, saarikko, laasonen ym.

Vierailija
387/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset pois meilläkin. Kyllä se 79% rokotuskattavuus riittää.  Ja sikäli näyttää hyvältä, että ensimmäisen piikin saaneet ottavat sen toisenkin.  Sitä ei kannata jarruttaa.

Vierailija
388/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaisia ei pidä ottaa mukaan laskuihin.

Vierailija
389/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ja hallituksen tyttelit haluavat jäädä historiaan henkilöinä, jotka toivat syrjinnän ja fasismin Suomeen.

Vierailija
390/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.duodecimlehti.fi/duo95933

LUKEKAA TÄMÄ. Ihan äärimmäisen hyvä 15 v. vanha juttu :)

30 % immuniteettiaste oli aikoinaan riittänyt laumasuojaan , tai sitten se aasialainen vaan katosi.

Mulla on vaan yksi rokoteannos ja maskia käytän vaan silloin kun joku pakottaa. Eli meidän ruokalassa ja kokoussalissa. Lentokoneella en viitsi edes kotimaassa matkustaa kunnes päästään maskipakosta ja testipakosta.  En siis todellakaan tajua mun tuttavia jotka viikon etelänloman takia altistavat itseään testeihin (molemmilla 2*rokote),  tuntitolkulla jonottamiseen maski päällä. Eteläeurooppaan oli 1 vrk kestäny matka....  Feel free vaan. Mä kestän kyllä täällä koska en muutenkaan ole mikään himomatkustaja. Mutta kaikki tietämäni himomatkustajat ovat jo ihan täysillä menossa. Kaukomatkoja he nyt vielä vähän empivät...

Toiv päästään maskisuosituksesta pian.  Yökerhojen asiakkaana ollu viimeks 00-luvulla, joten ei liikuta minua niitten auki- tai kiinniolo. Teatterit jne normisti auki!

Vierailija
391/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOKAA MITEN NUA RAJOITUKSET OVAT TEITÄ KOSKENEET. räkälöissä huu haa artistia kuulemassa ei muutenkaan olisi ollut kuin 10  paikallista kela rahojaan juovaa.

Vierailija
392/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsipassi ajetaan käyttöön väkisin. Voidaanhaan siitä sitten hetkeksi luopua että kansa saa hieman hengähtää. Mutta rokotteiden laukaisemat taudit..öh, uudet virusvariantit ovat sitten se syy pysyvästi mennä passiyhteiskuntaan myöhemmin. Mitäs tuttua näissä passeissa on? Saksassa lanseerattiin Aatun aikoihin terveyspassit. Neuvostoliitossa piti olla passi kotimaassakin liikkumista varten. Totalitäärinen kontrolli on se ainoa syy näitte passien takana. VIrusta voivat levittää sekä rokotetut että rokottamattomat, mitään terveysperustetta tuolla ei ole.

Vierailija
393/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä häiritä räkälää, artistia kirjoitti:

KERTOKAA MITEN NUA RAJOITUKSET OVAT TEITÄ KOSKENEET. räkälöissä huu haa artistia kuulemassa ei muutenkaan olisi ollut kuin 10  paikallista kela rahojaan juovaa.

Mua ei ole koskeneet mitenkään. 

Vierailija
394/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsipassi ajetaan käyttöön väkisin. Voidaanhaan siitä sitten hetkeksi luopua että kansa saa hieman hengähtää. Mutta rokotteiden laukaisemat taudit..öh, uudet virusvariantit ovat sitten se syy pysyvästi mennä passiyhteiskuntaan myöhemmin. Mitäs tuttua näissä passeissa on? Saksassa lanseerattiin Aatun aikoihin terveyspassit. Neuvostoliitossa piti olla passi kotimaassakin liikkumista varten. Totalitäärinen kontrolli on se ainoa syy näitte passien takana. VIrusta voivat levittää sekä rokotetut että rokottamattomat, mitään terveysperustetta tuolla ei ole.

Eihän sille olekaan terveysperustetta, mutta passi tarjoaa yrittäjille, tapahtumanjärjestäjille jne mahdollisuuden jatkaa toimintaansa, vaikka tartuntaluvut lähtisivätkin nousuun. Ilman passivaatimusta taas yrittäjät, tapahtumanjärjestäjät jne joutuvat uudelleen rajoitusten piiriin. Mä kahdesti rokotettuna mietin, että jos 100:lle hengelle tarkoitettuun tilaan saa nyt ottaa puolet määrästä eli 50 ihmistä ja koronapssivaatimuksen kanssa täydet 100 ihmisiä, haluaisinko mennä paikkaan silloin, kun siellä on 50 ihmistä vai kun on 100 ihmistä. Jostain syystä kallistun ensimmäisen vaihtoehdon kannalle. 

Vierailija
395/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa vähän kauemmaksi kuin nokkansa eteen. Monessa muussa maassa passittomuus on este jokapäiväiselle elämiselle. Ei voi käydä töissä, ei pääse sairaalaan hoidettavaksi jne jne. Kannattaisiko pitää älämölöä jo nyt, ettei meillä tilannetta viedä niin pahaksi? Ja jos luulee, että piikillähän näistä pääsee rauhaan, niin kannatta katsella Australiaa ja miten "vapaata" on elämä piikin jälkeenkin.

Vierailija
396/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille olekaan terveysperustetta, mutta passi tarjoaa yrittäjille, tapahtumanjärjestäjille jne mahdollisuuden jatkaa toimintaansa, vaikka tartuntaluvut lähtisivätkin nousuun. Ilman passivaatimusta taas yrittäjät, tapahtumanjärjestäjät jne joutuvat uudelleen rajoitusten piiriin. Mä kahdesti rokotettuna mietin, että jos 100:lle hengelle tarkoitettuun tilaan saa nyt ottaa puolet määrästä eli 50 ihmistä ja koronapssivaatimuksen kanssa täydet 100 ihmisiä, haluaisinko mennä paikkaan silloin, kun siellä on 50 ihmistä vai kun on 100 ihmistä. Jostain syystä kallistun ensimmäisen vaihtoehdon kannalle. 

Yrittäjien kannattaisi harkita tarkkaan, kumpaan kelkkaan hyppää. Voi tulla liiketoiminnalle kalliiksi hypätä vääriin vankkureihin. Ihmiset, joiden elämä on pelissä, eivät tule unohtamaan.

Vierailija
397/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.duodecimlehti.fi/duo95933

LUKEKAA TÄMÄ. Ihan äärimmäisen hyvä 15 v. vanha juttu :)

30 % immuniteettiaste oli aikoinaan riittänyt laumasuojaan , tai sitten se aasialainen vaan katosi.

Mulla on vaan yksi rokoteannos ja maskia käytän vaan silloin kun joku pakottaa. Eli meidän ruokalassa ja kokoussalissa. Lentokoneella en viitsi edes kotimaassa matkustaa kunnes päästään maskipakosta ja testipakosta.  En siis todellakaan tajua mun tuttavia jotka viikon etelänloman takia altistavat itseään testeihin (molemmilla 2*rokote),  tuntitolkulla jonottamiseen maski päällä. Eteläeurooppaan oli 1 vrk kestäny matka....  Feel free vaan. Mä kestän kyllä täällä koska en muutenkaan ole mikään himomatkustaja. Mutta kaikki tietämäni himomatkustajat ovat jo ihan täysillä menossa. Kaukomatkoja he nyt vielä vähän empivät...

Toiv päästään maskisuosituksesta pian.  Yökerhojen asiakkaana ollu viimeks 00-luvulla, joten ei liikuta minua niitten auki- tai kiinniolo. Teatterit jne normisti auki!

Jaa, no mulla on kestänyt etelä-Eurooppaan kaikki monet korona-ajan lentomatkat noin kolme tuntia. Kerran on testiä vaadittu maahanpääsyyn eli alkukesästä Kreikkaan. Muihin maihin pääsi kesällä joko yhdellä rokotteella ilman testiä ja nyt sitten syksyn tultua olen matkustanut kahden rokotteen turvin eikä kyllä mitään testejä ole kyselty.

Mitäs jos tarkistaisit faktat tai vaikka matkustaisit ihan itse, niin ei tarttisi kuulopuheisiin uskoa.

Vierailija
398/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsiviisikolla on vallantunteiset ajat menossa , ei ne kuuntele nyt järkeä. Ne luulee ettei sotasyyllisysoikeudenkäynnit voi koskea naisia. Tai että "eihän me tiedetty"

Vierailija
399/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan passin. Nyt ja heti.

Vierailija
400/454 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on loppu, eli rajoitukset poistetaan. Elinsiirto potilaat ja Sote henkilökunta saavat vielä kolmois tehosteen, mutta sen jälkeen henkiinjäämiselle ei enää tule yhteiskunnalta apuja. Jokainen selviää miten selviää, tai ei selviä.

Itse riskiryhmäläisenä tulen varmaan käyttämään FFP3:sta niin kauan, kunnes virus on sammunut. Sen verran elämänhaluja on vielä jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi