Miksi Minnat on yleensä brunetteja
Kommentit (112)
Minnat on vaaleita. Jennit on brunetteja.
Minä en tunne kuin vaaleita Minnoja. Enkä yhtään Jonnaa.
Itse tunnen tummia Minnoja ja vaaleita Jonnia.
Ei vaan Tiinat, Tiinat on yleensä luonnostaan tummanruskeatukkaisia.
Minnat on usein vaaleitakin.
Minna nimen on saanut yli 31000 Suomalaista naista.
Ihan päätähuimaavan hieno teoria ap:lla. Tästä päätelmästä on hyötyä koko ihmiskunnalle. Olen muuten tummatukkainen Jonna, toivottavasti en tällä tiedolla pilaa ap:n iltaa.
Tiinoilla on tumma tukka ja hieman vinot silmät. Siis sellaset aasialaismalliset, joita suomalaisilla paljon.
En ole koskaan nähnyt pallosilmäistä Tiinaa.
Minnoilla on usein pallosilmät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan päätähuimaavan hieno teoria ap:lla. Tästä päätelmästä on hyötyä koko ihmiskunnalle. Olen muuten tummatukkainen Jonna, toivottavasti en tällä tiedolla pilaa ap:n iltaa.
Tästä sun tekstistä päätellen Jonnat on vittumaisia.
Perusminnalla on pallosilmät ja luonnostaan joku haalean värinen tukka.
Mä tunnen peräti 3 Minnaa ja kaikki on jo vanhoja melkein kuuskymppisiä. Heitä yhdistää iän lisäksi huomattava ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. T: Jonna
Vierailija kirjoitti:
Tiinoilla on tumma tukka ja hieman vinot silmät. Siis sellaset aasialaismalliset, joita suomalaisilla paljon.
En ole koskaan nähnyt pallosilmäistä Tiinaa.Minnoilla on usein pallosilmät.
Mä tunnen pallosilmäisen Tiinan. Hän on yksi pallosilmäisimmistä ihmisistä, jonka tunnen :D
Tuntemani Minnat on kaikki vaaleatukkaisia. Tiedän kaksi Jonnaa ja molemmat heistä on tummia. Mikä tämän aloituksen tarkoitus edes on? Kiistellä Minnojen ja Jonnien hiusten väreistä vai.
Minusta sekä Minnat että Jonnat ovat yleensä molemmat vaaleita.
Myös Leenat on vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vittumainen kuin saakelin tyhmä kuten Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen peräti 3 Minnaa ja kaikki on jo vanhoja melkein kuuskymppisiä. Heitä yhdistää iän lisäksi huomattava ylipaino.
Minna nimen saaneista yli puolet on syntynyt 1960 ja 1970 luvulla.
Mäpäs tunnen kaksi Tuulaa, joista toinen on pitkä, laiha ja vaalea, toinen lyhyt, tukeva ja tumma.
Miksi kaikki Minnat ovat rumia vanhoja läskejä?
Kaunis ja hoikka Jonna täällä ihmettelee.
Tunnen yhden Jonnan ja hän on tumma. Minnoja tunnen taas useita ja 70% heistä on vaaleita. Ihan sattumaa kuitenkin.