Millaiset perjantaiherkut ostit?
Minä söin juuri pestocroissantin ja savulohimousseleivän päivälliseksi sekä jälkkäriksi vielä kinuskileivos. Hintaa tuli 4,75 RESQ-sovelluksen kautta ostettuna :)
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien jutut…
Öö en ole millään mittapuulla köyhä. Kyselin herkkuja eli mitä ostit?
Avec-suklaata ja rommirusinatoffeeta. 🤩
En ole jaksanut mennä kauppaan. Auton oisin tankannu töistä tullessa,’mutta oli jonoa niin en jaksanut sitäkään. Syön kalapuikkoja ja perunoita, kun jaksan laittaa.
En mitään. Perjantai on päivä muiden joukossa, kaupassa kävin keskiviikkona.
Hallista kukkakaalin, herkkutatteja, rosmariinia ja kaksi tuoretta perunarieskaa. Rieskat meni jo, mutta herkkutattipizza on tulossa uunissa - tuoksu on jo aika ihana!
Ei ole tänä perjantaina tarvetta ostaa herkkuja, kun kotoa löytyi jo viinilehtikääryleitä, herkkuleipätarvikkeet ja skumppaa.
Ystävän kanssa nähdään tänään, mutta en vielä tiedä tuleeko hän tänne vai minä hänelle vai mitä.
Usein ostan viikonlopuksi sellaisen Geisha selection-rasian (niitä viuhkamallisia) tai jogurtti/suklaapähkinöitä, mutta nyt ei tee mieli makeaa.
Perinteisesti pizzaa tekee mieli vaikka jo löytyy kaapista esim. suklaata.
Pari tölkkiä lonkeroa ja kohta teen pitsaa 👍
Munakoiso ja liukkaria. Hyvää ruokaa tiedossa sunnuntaina.
En ostanut tänään mitään, mutta eilen vai oliko se toissapäivänä ostin Aakkosten makuisia Allsortseja. Olivat hyviä.
Eilisiä juhlista jääneitä herkkuja syödään, suolaista ja makeaa. Mitään ei ostettu lisää.
Mansikkaviinereitä ei vaan löydy mistään kaupasta . Eikä edes omenapiirakkaa . Köyhää on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että varakkailla olisi niin hyvin asiat, että ei tarvitse piikitellä, mutta ilmeisesti kaikilla ei näköjään ole.
En mitään, mutta mulla on pakasteessa kaksi Classic Blueberry Pop -jäätelöpuikkoa.
BK ja B&J ja illalla sitten ehkä vähä BJ.
Popcornia, kokista ja Geisha-suklaapatukan. Kaveri tuo sipsejä ja keltaista jaffaa. Pidetään leffailta, tilataan pitsat paikallisesta pitseriasta.