Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiiii mä en kestä mieheni pukeutumistyyliä :D

Vierailija
27.08.2021 |

Siis ollaan nelikymppinen(!) ikuisuus yhdessä oltu pariskunta.

Rakastan miestäni, mutta herranjestas sen vaatemakua ja tyylitajua, tai paremminkin sen puutetta. Ja hullummaksi menee koko ajan!

Juuri tilasi itselleen vaatteita, sai paketin postista ja esitteli äsken vaatteet ylpeänä ja iloisena mulle. En voinut oikeasti mitään, kun räjähdin epäuskoiseen nauruun.
(Pyysin kyllä anteeksi ja sanoin, että makuasioitahan nämä tietysti ovat.)

Siis, pohjustukseksi vielä, että itse näkisin hänet mielelläni tyylikkäissä, rennoissa yksivärisissä kauluspaidoissa, tummissa perusfarkuissa, siisteissä neulepaidoissa, villakangastakissa tms.

Ja mitä mies nyt taas osti... Kolme jotain Wish-halpiskiinalaatuista t-paitaa, jotka sikinsokin riemunkirjavia, yhdessä lukee rinnuksissa isolla tunnettu kaljamerkki(!), toisessa on pääkalloja ja kolmannessa isolla joku moottoriöljymerkki kaiken kukerruksen kruununa. Ja sitten shortsit, jotka beiget maastokuvioiset, mutta edessä ja takana joku räikeä maantiekiitäjän kuva.

Siis näitä joku Tauski vois pitää... Apua. 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SMH kirjoitti:

Onhan ihan perus-suomimiehen tyyli aika hirveä. Se nyt vaan on faktaa. Ei täällä näy sellaisia keikareita mitä Pariisissa tai Milanossa. Olen itsekkin huomannut tuon keski-ikäisten miesten halun ostaa kauluspaitoja joissa on jos jonkilaista kuviota ja väriä. Minkä takia ihan perus hyvin istuva yksivärinen kauluspaita ei käy?

Koska niitä ei myydä.

Kiersin pari kuukautta sitten Helsingin keskustan kauppoja.

Yksivärisiä löytyy vain vaaleansinisinä ja valkoisina, en halua sellaisia.

98% tarjolla olevista kauluspaidoista on kuvioituja.

Suunnatkaa kritiikkinne kauppiaisiin.

Vierailija
42/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo osittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiväristä kaulunpaitaa on oikeasti vaikea löytää, jos vaaleansininen tai valkoinen ei kelpaa.

Ei ole kaupoissa eikä ole uffeissa. Kukaan ei ilmeisesti halua ostaa sellaisia. Paitsi vaimot.

44/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo just tämä se tilaamansa kaljapaita, mutta melkein. Ton mustan tilalla vihreää läikikkäästi. Etsin jos löydän muutkin...

https://shopee.sg/Heineken-lager-beer-3D-print-men-women-fashion-casual…

Ap

Verkkokalvoni syttyivät juuri tuleen…

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo osittain.

Voi ny helvetti 😅😂 miltä osin?

En ymmärrä missä pullossa osa ihmisistä elää, kun tällainen asia, kuin tyylitajuton nelikymppinen mies on osan mielestä provo, jotain täysin uskomatonta siis..?

Kaikki mitä kirjoitin, on 100% totta. Uskokaa tai älkää, mutta ihan turhaa tulla huutelemaan enää/taas provoksi, kyllä niitä epäilijöitä jo tässäkin ketjussa piisaa.

Ap

Vierailija
46/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet kestää suominaisen sisustusmakua, siinä vasta kysymys. Sisustustikkaita, scandibohoa, ym tilpehööriä kämppä täys. Sitte tapellaan kun mies ei halua sitä tiimaria siivota.

Vierailija
47/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat esimerkiksi vihreä tai punaisen yksivärisen miesten kauluspaidan, niin ainoa vaihtoehto on käytännössä pienet ulkomaiset erikoisliikkeet netissä. Suomen kaupoissa ei ole.

Niitä kuvioituja hirvityksiä on joka keskustan kauppa aivan täynnä.

Vierailija
48/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus aikoihin. Ajattelin ennen että, silloisen miesystäväni "luonto t-paidat" olisivat olleet kamalia; ärjyvä karhunpää salamataivasta vasten tai kalakotka tai väiski vemmelsääri-aihe.

Kuvailit niin elävästi miehesi tauski-tyylin etten voi muuta kuin läiskäistä käden otsalle ja nauraa.

Vierailija
49/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nämä mukahauskat pikkutuhmat teksti-t-paidat sähkömiehen koskettamisesta, ei-gynekologin vilkaisusta jne... Luulen että mun sanomisen raja menis noissa. Noihin ei ole keski-ikäiselle enää mitään tilannetta. Tai ehkäpä yhdessä johonkin menemisen raja :)

Jos alttarille kanssani olis kävelemässä joku räikeä AC/DC bändipaita tai kaljalogo niin ei mulla kyllä huumori riittäisi...

Mutta yksi nainen tässä ketjussa on mun uusi idolini :) Hän joka on tämänkin kestänyt, koska tämä vihkiasu on todistettavasta ollut ja ikuistettu hääkuvaan!

Ehkäpä siellä yhteisen kodin seinällä ihanana muistona :)

Vierailija
50/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS Tunnelmallisena canvastauluna? :D

Vierailija
51/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 60+ isä vetää ehkä pohjat tässä tauskityylissä. Vaaleat farkut sellaiset vaaleat vaaleat missä valkoisia raitoja tms. Ja aina joku pikee paita jonkun random firman logolla koska ilmaseksi saatu paita on best. Apua. Ennen koronaa kävi aina etelän matkoilla ja osti sieltä kaiken maailman feikkikammotuksia ISOILLA logoilla. Koko komeuden kruunaa vessanraikastimelta haiseva partavesi/dödö ja tarjoustalon tarra (kyllä) lenkkarit.. ovat mukavat kuulemma.

Tää on jotenkin niin hellyyttävä kuvaus :) Ei ehkä joo kaikkein tyylikkäin kokonaisuus, mutta tulee sellainen reilu ja rehellinen suomalainen mies mieleen.

Vierailija
52/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä mainitsemianne tyylikkäämpiä vaatteita löytää oi te pukeutumisneuvojat? Saisiko vielä joitain vaatemerkkejä, kiitos. Olen lähdössä vaateostoksille.

Vierailija
53/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pukeutua pojat tyylillä baariin. Tulee tyttö ja vetää kravatista mukaansa jatkamaan iltaa.

Vierailija
54/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on nämä mukahauskat pikkutuhmat teksti-t-paidat sähkömiehen koskettamisesta, ei-gynekologin vilkaisusta jne... Luulen että mun sanomisen raja menis noissa. Noihin ei ole keski-ikäiselle enää mitään tilannetta. Tai ehkäpä yhdessä johonkin menemisen raja :)

Jos alttarille kanssani olis kävelemässä joku räikeä AC/DC bändipaita tai kaljalogo niin ei mulla kyllä huumori riittäisi...

Mutta yksi nainen tässä ketjussa on mun uusi idolini :) Hän joka on tämänkin kestänyt, koska tämä vihkiasu on todistettavasta ollut ja ikuistettu hääkuvaan!

Ehkäpä siellä yhteisen kodin seinällä ihanana muistona :)

Minkä yhteisen kodin, kun he erosivat jo?

Vierailija
55/55 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla 25 v on keski-ikäinen tyyli. Jalassa halvimmat lököttävät markettifarkut, likaiset ja kulahtaneet lenkkarit, mainos-t-paita, pusakka. Ja ihmettelee vaan miksi tytöt ei kiinnostu.