Eiiii mä en kestä mieheni pukeutumistyyliä :D
Siis ollaan nelikymppinen(!) ikuisuus yhdessä oltu pariskunta.
Rakastan miestäni, mutta herranjestas sen vaatemakua ja tyylitajua, tai paremminkin sen puutetta. Ja hullummaksi menee koko ajan!
Juuri tilasi itselleen vaatteita, sai paketin postista ja esitteli äsken vaatteet ylpeänä ja iloisena mulle. En voinut oikeasti mitään, kun räjähdin epäuskoiseen nauruun.
(Pyysin kyllä anteeksi ja sanoin, että makuasioitahan nämä tietysti ovat.)
Siis, pohjustukseksi vielä, että itse näkisin hänet mielelläni tyylikkäissä, rennoissa yksivärisissä kauluspaidoissa, tummissa perusfarkuissa, siisteissä neulepaidoissa, villakangastakissa tms.
Ja mitä mies nyt taas osti... Kolme jotain Wish-halpiskiinalaatuista t-paitaa, jotka sikinsokin riemunkirjavia, yhdessä lukee rinnuksissa isolla tunnettu kaljamerkki(!), toisessa on pääkalloja ja kolmannessa isolla joku moottoriöljymerkki kaiken kukerruksen kruununa. Ja sitten shortsit, jotka beiget maastokuvioiset, mutta edessä ja takana joku räikeä maantiekiitäjän kuva.
Siis näitä joku Tauski vois pitää... Apua. 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Kommentit (55)
Mä en kelpuuttais teidän kummankaan vaatemakua. Miehesi maku on junttimainen ja sinun taas ihan liian setämäinen. Itse suosin rennon sporttista tyyliä miehellä. Laadukkaita mutta rentoja ja nuorekkaita vaatteita. Farkut ok, kunhan eivät ole mitkään setä-farkut, tai maajussi-lökärit.
Vierailija kirjoitti:
Näin itse kolmikymppisenä miehenä joskus ärsyttää, kun miesten osastolta löytyy vaatteet joko
A) johtokunnan päivälliselle
B) teinihevareiden mopomiittiinNykyään sentään vähän paremmin, ja tapaan kaivaa toimistolle siistit, mustat chinot ja kevyesti kuvioidun kauluspaidan. Pahimmat rytkyt jäi onneksi teini-ikään. Itsensä pystyy olemaan muutenkin kuin pukeutumalla samanlaisiin rytkyihin kuin oli cool 16-vuotiaana 😅
Loistava vaatejako 😂😂👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en seurustele... aloitus sai muistamaan syyn. Mun eksä oli vähän samaan tyyliin pukeutuja.
Ihme bändipaitoja, mielipidehuppareita, farkut ketjuilla, ihme lisälenksuilla ja todella voimakkailla kulutuksilla, kenkinä aina linttaan astutus tennarit. Pukua ei saanut päälle millään. Ei edes suoria housuja tai kravattia ja kauluspaitaa. Ei mitään siistimpää. Villapaitaa tai mitään luonnon kuitua kuin puuvillaa ei suostunut käyttämään. Näissä vaatteissa sitten oltiin vapaalla ja juhlassa. Kiva katsoa meidän hääkuvaakin. Minulla työistuva vaalea silkkimekko, korkokengät ja hiukset siistillä nutturalla. Miehellä t-paita, jossa lukee "f**k the w*rld" ja kranaatin kuva sekä nuo edellä mainitut farkut että tennarit. :)
Mun työssä olevan asemani vuoksi miehen olisi pitänyt joskus pukeutua business casual tai jopa tumma puku erilaisiin iltatapahtumiin. Jätin sitten kotiin.
Muutaman kerran jälkeen jätin kokonaan ja muutin pois kun elämämme oli liian erilaista. Nykyään katsoisin miehen ulkoisen statuksen ja päätyisin niihin kauluspaita, slipooveri -henkilöihin.
Oi kohtalotoveri, nauroin ääneen mielikuvalle hääkuvastanne 😂😂 oma sentäs pisti häihimme puvun. Ihme sinänsä kyllä!
Ap
Meidän hääkuva oli kieltämättä aika mielenkiintoinen ja olin tuona päivänä vuoroin äärettömän vihainen ja toisinaan nauroin hysteerisesti kun mietin, että mikä turrukka sitä onkaan tultu naitua.
Sulla on miehesi kanssa jotain toivetta jos sentään puvun saa päälleen. :D noiden muiden vaatteiden kohdalla en voi muuta toivottaa kuin huumoria peliin. Toisinaan ne ovat niin karmeita, että et voi epäillä siippasi huumorintajua. ;) varsinkin tuo Heineken paita on tyyliltään jo niin mauton, että eihän tuolle voi kuin hymyillä ja miettiä, että kyllä sulla on kestämistä ikuisessa mieslapsessa (sanan posiivinen merkitys huom!).
Uskon kuvatun hääkuvan helposti. Jäisi toki itseltäni ottamatta resupellepuoliso. Ja tämä asia ei muuten katso sukupuolta ollenkaan. Naisissakin on näitä ikuisia bändäreitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en seurustele... aloitus sai muistamaan syyn. Mun eksä oli vähän samaan tyyliin pukeutuja.
Ihme bändipaitoja, mielipidehuppareita, farkut ketjuilla, ihme lisälenksuilla ja todella voimakkailla kulutuksilla, kenkinä aina linttaan astutus tennarit. Pukua ei saanut päälle millään. Ei edes suoria housuja tai kravattia ja kauluspaitaa. Ei mitään siistimpää. Villapaitaa tai mitään luonnon kuitua kuin puuvillaa ei suostunut käyttämään. Näissä vaatteissa sitten oltiin vapaalla ja juhlassa. Kiva katsoa meidän hääkuvaakin. Minulla työistuva vaalea silkkimekko, korkokengät ja hiukset siistillä nutturalla. Miehellä t-paita, jossa lukee "f**k the w*rld" ja kranaatin kuva sekä nuo edellä mainitut farkut että tennarit. :)
Mun työssä olevan asemani vuoksi miehen olisi pitänyt joskus pukeutua business casual tai jopa tumma puku erilaisiin iltatapahtumiin. Jätin sitten kotiin.
Muutaman kerran jälkeen jätin kokonaan ja muutin pois kun elämämme oli liian erilaista. Nykyään katsoisin miehen ulkoisen statuksen ja päätyisin niihin kauluspaita, slipooveri -henkilöihin.
Oi kohtalotoveri, nauroin ääneen mielikuvalle hääkuvastanne 😂😂 oma sentäs pisti häihimme puvun. Ihme sinänsä kyllä!
Ap
Meidän hääkuva oli kieltämättä aika mielenkiintoinen ja olin tuona päivänä vuoroin äärettömän vihainen ja toisinaan nauroin hysteerisesti kun mietin, että mikä turrukka sitä onkaan tultu naitua.
Sulla on miehesi kanssa jotain toivetta jos sentään puvun saa päälleen. :D noiden muiden vaatteiden kohdalla en voi muuta toivottaa kuin huumoria peliin. Toisinaan ne ovat niin karmeita, että et voi epäillä siippasi huumorintajua. ;) varsinkin tuo Heineken paita on tyyliltään jo niin mauton, että eihän tuolle voi kuin hymyillä ja miettiä, että kyllä sulla on kestämistä ikuisessa mieslapsessa (sanan posiivinen merkitys huom!).
Kiitos toivotuksista, huumoria tässä kyllä tarvitaan, ja tulihan mulle kyllä päivän naurut miehen muotinäytöksestä 🤦🏼♀️😂 ONNEKS mies on muuten kiva ja kultainen.
Ap
Tekeekö miehesi tuon lisäksi häpeää aiheuttavaa aspa-tradenomihommaa? Onko ilmennyt luonnottomia taipumuksia kuten onsnismia? Onko?
Hei nyt löysin sen moottoriöljypaidankin, tämmönen:
https://www.airhugo.com/products/castrol-motor-oil-race-print-short-sle…
Ap
Kaikenlaisia te puolisoiksenne kelpuutattekin! Kertoo kyllä paljon siitä toisestakin osapuolesta, että on moisen kauhistuksen huolinut. Ei ole ihan kaikki kotona tuollaisilla pukeutujilla, ei todellakaan.
Minun mies suosii camokuosia kaikessa. Ihan sama minulle. Ei ole minun asia alkaa neuvomaan kuinka minun mielestä kuuluu pukeutua, puhumattakaan että nolaisin räkättämällä hänelle.
Eikö teillä ole käytöstapoja?
Olen aina pukeutunut hyvin ja seurannut muotia. Kävikin sitten niin, että löysin miehen, joka ei paljon muodista piittaa. Mies käyttää bändipaitoja ja verkkareita, kesällä aina shortseissa. Armeijakaupasta hakee takit. Olen suurimmaksi osaksi sopeutunut tilanteeseen, mutta myös ostanut miehelle muutamia tyylikkäitä neuleita ja paitapuseroita, joita onneksi suostuu käyttämään. On myös suostunut heittämään pois jotain vaalimiaan nuhjaantuneita t-paitoja ja vähentänyt verkkareiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Oikeasti, keksikää jotain uusia aiheita välillä näihin paskaprovoihin. Ei kukaan jaksa tuota samojen juttujen jankkausta.
Mua naurattaa entistä enemmän! Ymmärrän hyvin miksi pidät tätä provona, mutta kuule totuus on tarua ihmeellisempää, VALITETTAVASTI 🤦🏼♀️😂
Ap
Ihan mielenkiinnosta utelen, että mitäs tykkäisit jos asetelma oisi tpisinpäin, eli miehesi haukkuisi sinun pukeutumistasi tai vaikka ulkonäköäsi täällä?
On naiset kyllä hassuja:). En ymmärrä, mutta ei minun tarvitsekaan.
Minusta se on parempi, että tarvittaessa vaikka purkaa anonyyminä ahdistuksensa av-palstan kautta huumoriksi kuin että aikuinen rupeaa marmattamaan ja kouluttamaan toista aikuista, puolisoaan.
Nuo paidat, joita ap linkkasit, ovat keski-ikäiselle jo ihan huvittavan kammottavia ja jonkun toisen ainutkertaisen hääkuvan kuvittelu tyylieroineen sai minut täysin repeämään.
Ajattelen silti, että he rakastavat ja kunnioittavat puolisoitaan. Nuo esimerkit vain ovat jo niin räikeitä, että pakkohan tavanomaisesti ja tilannetajuisesti pukeutuvan keski-ikäisen naisen on johonkin purkaa.
Tämä ei satuta ketään. Emme me tunne näitä ihmisiä. Lisäksi keski-ikäiset perheenisät ja aviomiehet eivät toden totta viihdy tällä naisten keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on parempi, että tarvittaessa vaikka purkaa anonyyminä ahdistuksensa av-palstan kautta huumoriksi kuin että aikuinen rupeaa marmattamaan ja kouluttamaan toista aikuista, puolisoaan.
Nuo paidat, joita ap linkkasit, ovat keski-ikäiselle jo ihan huvittavan kammottavia ja jonkun toisen ainutkertaisen hääkuvan kuvittelu tyylieroineen sai minut täysin repeämään.
Ajattelen silti, että he rakastavat ja kunnioittavat puolisoitaan. Nuo esimerkit vain ovat jo niin räikeitä, että pakkohan tavanomaisesti ja tilannetajuisesti pukeutuvan keski-ikäisen naisen on johonkin purkaa.
Tämä ei satuta ketään. Emme me tunne näitä ihmisiä. Lisäksi keski-ikäiset perheenisät ja aviomiehet eivät toden totta viihdy tällä naisten keskustelupalstalla.
Juuri näin. Iso kiitos, kommentista ja ymmärryksestä! 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin itse kolmikympp5isenä miehenä joskus ärsyttää, kun miesten osastolta löytyy vaatteet joko
B) teinihevareiden mopomiittiinNykyään sentään vähän paremmin, ja tapaan kaivaa toimistolle siistit, mustat chinot ja kevyesti kuvioidun kauluspaidan. Pahimmat rytkyt jäi onneksi teini-ikään. Itsensä pystyy olemaan muutenkin kuin pukeutumalla samanlaisiin rytkyihin kuin oli cool 16-vuotiaana 😅
Joskus ihmettelen, miksi mun mies pukeutuu sitkeästi vielä keski-iässä kuin lapsi eli collegehuppariin ja-housuihin ja lenkkareihin. Selitys voi olla, että ne on helpompi ostaa tuosta valikoimasta.
Ai hitto, näin me ollaan erilaisia. En kestä yhtään kauluspaita-tyyliä, mutta en myöskään näköjään kaljapaita keravaa. Muhun putoaa sellanen rento ruutupaitatyyli, onneksi oma sattuu olemaan sellanen. Ymmärrän siis arvostan lisää!
Ymmärrän ap sua täysin. Itse seurustelin aikoinaan ihanan fiksun nelikymppisen kanssa, joka ajoittain pukeutui just noin. Hänellä saattoi olla todella junttimaisia paitoja typerillä iskulauseilla.
Oltiin kerran melko tasokkaassa hotellissa ja raja meni siinä. Oli iltadrinkeille lähdössä niin kammottavassa paidassa, ettei mun huumori enää riittäny. Sanoin, että jos lähtee noin, niin minä laitan alaosaks pelkät ohuet ihonväriset sukkahousut, kylpytossut ja lyhyen toppatakin. Hissiin asti päästiin, kun tajus että olen tosissani. Suostui vaihtaa paidan. Tän tarinan ainaki mun tutut tunnistaa, et terkkuja vaan😂
Miksi olette suhteessa sellaisten henkilöiden kanssa jotka eivät miellytä teidän silmää?
Jokainen saa pukeutua siten kuin haluaa, toinen ei voi siihen puuttua.
Mies ei pukeudukaan naisia varten vaan itseään varten.
Näin itse kolmikymppisenä miehenä joskus ärsyttää, kun miesten osastolta löytyy vaatteet joko
B) teinihevareiden mopomiittiin
Nykyään sentään vähän paremmin, ja tapaan kaivaa toimistolle siistit, mustat chinot ja kevyesti kuvioidun kauluspaidan. Pahimmat rytkyt jäi onneksi teini-ikään. Itsensä pystyy olemaan muutenkin kuin pukeutumalla samanlaisiin rytkyihin kuin oli cool 16-vuotiaana 😅