Voiko mies ja nainen jutella Whatsappissa kuukausia aamusta iltaan ihan vaan kavereina?
Mitä mieltä?
Viesteilyä kokoajan aamusta iltaan 7 päivää viikossa "ihan vaan kavereina jauhetaan paskaa"
Kommentit (49)
Et sitten ole miehesi ystävä? Menikö puolison valinta pieleen? Minä viestittelen kaiken päivää mieheni kanssa kaikesta mahdollisesta mikä meitä kiinnostaa. uutisista, säästä, peleistä, tutuista. Se on kaveruutta ja ei ole yksinäinen olo. Seksi on asia erikseen. Ehkä sinulla ja miehelläsi ei ole muuta yhteistä kuin seksi. Hänen kaverinsa on joku muu ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole miehesi ystävä? Menikö puolison valinta pieleen? Minä viestittelen kaiken päivää mieheni kanssa kaikesta mahdollisesta mikä meitä kiinnostaa. uutisista, säästä, peleistä, tutuista. Se on kaveruutta ja ei ole yksinäinen olo. Seksi on asia erikseen. Ehkä sinulla ja miehelläsi ei ole muuta yhteistä kuin seksi. Hänen kaverinsa on joku muu ilman seksiä.
No me jutellaan kotona ja harrastuksissa ja kavereiden luona. Töissä tehdään töitä. Ei tule työpäivän aikana niin kova ikävä että tarvitsee viestittää jotain tajunnanvirtaa. Kahdella ihmisellä on hyvä olla olemassa joku erillisyyskin. En kestäisi sellaista tukehduttavaa tunkeutumista mun elämän joka sekuntiin mitä tuommonen jatkuva viestipommitus edustaa
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Minulla ei olisi aikaa moiseen vaikka viestittelijä olisi Toni Nieminen.
Minulla ei olisi koskaan aikaa, JOS cieteilijä olisi Toni Nieminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sitä kutsutaan ystävyydeksi.
Ei tuollainen jatkuva turhilla viesteillä pommittaminen mitään ystävyyttä ole.
Tulee vaan mieleen että jos jollain on aikaa viestitellä jatkuvasti työpäivän aikana, niin työtunnit (ja palkka) pitäisi puolittaa.
Kyllä kai siihen "enemmän kuin kaveruuteen" vaaditaan jotain muuta kuin viestien lähettelyä aamusta iltaan.