Voiko mies ja nainen jutella Whatsappissa kuukausia aamusta iltaan ihan vaan kavereina?
Mitä mieltä?
Viesteilyä kokoajan aamusta iltaan 7 päivää viikossa "ihan vaan kavereina jauhetaan paskaa"
Kommentit (49)
Jos eivät tee samaa myös muiden kavereiden kanssa, niin vähintäänkin ihastusta on ilmassa.
Kuulostaa oudolta. Minulla ei olisi aikaa moiseen vaikka viestittelijä olisi Toni Nieminen.
Aamusta iltaan ????
What?
Ei kukaan voi joka päivä noin tehdä.
Sä VALEHTELET👹
Ei voi, yleensä viimeistään iltapäivällä on kuva tai kaksi saapunut pinistä.
Voi! Minä ja ystäväni, 14 vuotta nuorempi mies, viestittelemme joskus koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät tee samaa myös muiden kavereiden kanssa, niin vähintäänkin ihastusta on ilmassa.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen aikoinani useamman vuoden viihtynyt vapaa-ajat viestitellen miehen kanssa. Kummallakaan ei missään vaiheessa mitään seksuaalisuuteen liittyviä tunteita. Eikä ole edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei ole. Muut kaverit on niin raskaita, ettei jaksa kuin silloin tällöin rupatella. Tämän miehen kanssa viestin vaihto on tyyliä "niistin nenän", "avasin tonnikalapurkin". Yksin kun asuu, niin haluaa vaan jonkun samanhenkisen keskustelukaverin päivän viihdykkeeksi.
Voiko nainen ja nainen olla kavereita keskenään?
Voiko mies ja mies olla kavereita keskenään?
Ei jos on varattu. Pitää ottaa selville ensiksi onko toinen vapaa. On outoa jos on naimisissa ja silti roikkuu kirjoittelemassa koko ajan jonkun miehen kanssa. T. Mies41
Oletko itse jompikuimpi? tai toisen heistä puoliso?
Kyllähän se vähän oudolta kuulostaa, itsekin kyllä viestittelen kaverini (ollaan tosin molemnmat naisia) kanssa lähes päivittäin, mutta ei tosiaan 24/7.
No mutta mikäs siinä jos molemmat ovat sinkkuja. Puolisolta en kyllä hyväksyisi vastakkaisen sukupuolen kaverin kanssa viestittelyä koko ajan.
On pettämistä jos on varattu ja silti kirjoittelee jatkuvasti muille. Aika ja huomio on pois omalta kumppanilta. Se voi johtaa pahimmillaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse jompikuimpi? tai toisen heistä puoliso?
Kyllähän se vähän oudolta kuulostaa, itsekin kyllä viestittelen kaverini (ollaan tosin molemnmat naisia) kanssa lähes päivittäin, mutta ei tosiaan 24/7.
No mutta mikäs siinä jos molemmat ovat sinkkuja. Puolisolta en kyllä hyväksyisi vastakkaisen sukupuolen kaverin kanssa viestittelyä koko ajan.
Mitä? Jos he ovat olleet ystäviä jo ennen teidän suhdettanne? Pitääkö ystävät hylätä kun aloittaa suhteen jonkun kanssa? Jösses mitä porukkaa
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä jos on varattu ja silti kirjoittelee jatkuvasti muille. Aika ja huomio on pois omalta kumppanilta. Se voi johtaa pahimmillaan eroon.
Juu jos muualla asuva seurustelukumppani hermostuu yhteydenpidosta ystävän kanssa, saakin ottaa eron. Kuka sellaista kaipaa elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei ole. Muut kaverit on niin raskaita, ettei jaksa kuin silloin tällöin rupatella. Tämän miehen kanssa viestin vaihto on tyyliä "niistin nenän", "avasin tonnikalapurkin". Yksin kun asuu, niin haluaa vaan jonkun samanhenkisen keskustelukaverin päivän viihdykkeeksi.
Jos joku harrastaa tuollaista viestittelyä, kyseenalaistan ko. henkilön älynlahjat ja hengelliset kyvyt. Miljoonien vuosien evoluutio ja tuoko on tulos?
No miksi ei vois :D