Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen jutella Whatsappissa kuukausia aamusta iltaan ihan vaan kavereina?

Vierailija
27.08.2021 |

Mitä mieltä?
Viesteilyä kokoajan aamusta iltaan 7 päivää viikossa "ihan vaan kavereina jauhetaan paskaa"

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä vissiin jos aamusta iltaan juttelevat

Vierailija
22/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse jompikuimpi? tai toisen heistä puoliso?

Kyllähän se vähän oudolta kuulostaa, itsekin kyllä viestittelen kaverini (ollaan tosin molemnmat naisia) kanssa lähes päivittäin, mutta ei tosiaan 24/7.

No mutta mikäs siinä jos molemmat ovat sinkkuja. Puolisolta en kyllä hyväksyisi vastakkaisen sukupuolen kaverin kanssa viestittelyä koko ajan.

Mitä? Jos he ovat olleet ystäviä jo ennen teidän suhdettanne? Pitääkö ystävät hylätä kun aloittaa suhteen jonkun kanssa? Jösses mitä porukkaa

Ihmettelisin mitä asiaa voi koko ajan olla. Kun en itsekään viestittele koko aikaa niin miksi hänen täytyisi. Ei myöskään olisi mukavaa jos mies olisi koko ajan puhelin kädessä. Ei sillä, ei sekään olisi hauskaa jos hän vaan roikkuisi jonkun mieskaverin kanssa luurissa.

Minulle jatkuva yhteydenpito on merkki jostain isommasta kiinnostuksesta kuin ystävyydestä. Itse olen roikkunut luurissa koko päivän ainoastaan kun vastapuoli on ollut ihastukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva naisesta niin kerron vastauksen,

Tämä. Jos nainen on kaunis, niin...

mies53v

Vierailija
24/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta!Miten on aikaa aamusta iltaan olla watsap? eikö ole työtä? Opiskelua?Itse en ole hankkinut syystä älypuhelin! ihan peruskänny,jossa ei edes kameraa.Voi vain laitta viestin ei kuvaa.Arvaateko soiko usein ? Ei siihen maksaa soitta.Mutta mikä rauha siihen kätketyy,uskokaa pois.Samasta syystä en ole F,B,

Vierailija
25/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan samaa parin kaverin kanssa. Kavereita ollaan ja kavereina pysytään. Oon sanonut kavereille että mulle voi laittaa viestiä ihan milloin vaan. Vastaan kun ehdin. Aika usein chattaillaan yhden kollegan kanssa iltasella kun päivällä ei ehdi. 

Vierailija
26/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia,a68 kirjoitti:

Kuulostaa oudolta!Miten on aikaa aamusta iltaan olla watsap? eikö ole työtä? Opiskelua?Itse en ole hankkinut syystä älypuhelin! ihan peruskänny,jossa ei edes kameraa.Voi vain laitta viestin ei kuvaa.Arvaateko soiko usein ? Ei siihen maksaa soitta.Mutta mikä rauha siihen kätketyy,uskokaa pois.Samasta syystä en ole F,B,

Näyttääkin siltä että olet kirjoittanut tekstiviestillä tämän kommenttisi. Pidä sama linja, et tule tarvitsemaan älykännykkää, et ole siihen valmis. 

Vierailija
27/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä siis viesteilee joka päivä kokoajan. Ei vain joinain päivinä tai johonkin aikaan päivästä vaan aamu 6 ilta 11 joka päivä.

Vierailija
28/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyvät "yhdessä". Ei ole välttämättä seksuaalista kiinnostusta mutta henkisesti klikkaa ainakin.

Vierailija
29/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä siis viesteilee joka päivä kokoajan. Ei vain joinain päivinä tai johonkin aikaan päivästä vaan aamu 6 ilta 11 joka päivä.

Ei oo kyllä normaalia. En ole edes ihastukselle koskaan viestitellyt noin paljon :D

Vierailija
30/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole lemmen esteenä.

Vierailija
31/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole lemmen esteenä.

Hehheh...

Vierailija
32/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eivät tee samaa myös muiden kavereiden kanssa, niin vähintäänkin ihastusta on ilmassa.

Mutta kun ei ole. Muut kaverit on niin raskaita, ettei jaksa kuin silloin tällöin rupatella. Tämän miehen kanssa viestin vaihto on tyyliä "niistin nenän", "avasin tonnikalapurkin". Yksin kun asuu, niin haluaa vaan jonkun samanhenkisen keskustelukaverin päivän viihdykkeeksi.

Jos joku harrastaa tuollaista viestittelyä, kyseenalaistan ko. henkilön älynlahjat ja hengelliset kyvyt. Miljoonien vuosien evoluutio ja tuoko on tulos?

Minä panen paremmaksi. Mies teki tuota exänsä kanssa vuosia ja viestien sisältö oli juuri tuota ja lisäksi erilaisia tarroja. Kyllä, tarroja. Siis niitä animaatiokuvia, jossa vaikkapa virtahepo on menossa uimaan uimarengas vyötäröllään. Hassunhauskaa. Mies on akateemisesti koulutettu, nainen tosin joku kouluttamaton. Ärsyttää edelleen kun mietin, kuinka aneemisen jälkeenjäänyttä touhua.

Mulla ei ole ensinnäkään aikaa, toisekseen kiinnostusta kirjoitella kenenkään kanssa koko päivää, ei nais -eikä miesystävien.

Kuulostanpa iloiselta ihmiseltä, muuten :'D

Vierailija
33/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä viestittelin tinderissä tapaamani naisen kanssa 4kk päivittäin. Oli välimatkaa liikaa ettei koskaan tavattu mutta mukavaa oli heittää läppää 😄 En muista miksi yhteydenpito loppui mutta hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.

M34

Vierailija
34/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy töissä?

Vierailija
35/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö käy töissä?

Kyllähän töistä voi tännekkin kirjoitella.

Vierailija
36/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö käy töissä?

Kyllähän töistä voi tännekkin kirjoitella.

Nämä kaksi ainakin tekevät toimistotyötä ja siitä helppo 5-10min välein laitella viestiä..

Vierailija
37/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen päässä voidaan olla ihan vaan kavereita, miehen päässä yleensä ei.

Vierailija
38/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompi kumpi on ihastunut tai kumpikin

Vierailija
39/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kattelis miestä, joka aamusta iltaan viettäisi aikaansa toisen naisen kanssa.

Vierailija
40/49 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa heittää läppää aamusta iltaan?