Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin rikas, että mulla on varaa omaan osakkeeseen

Vierailija
27.09.2014 |

Ei tarvi mennä muitten nurkkiin asumaan.

olen myös niin rikas, että on varaa omaan tukkaan ja omiin kynsiin, eikä tarvi mitään muitten ihmisten tekotukkia laittaa päähäni tai tekokynsiä sormiin.

Olen myös niin rikas, että on varaa ihan omaan ihonväriin. Ei tarvitse mitään vierasta rusketusväriä laittaa purkista eikä millään vierailla kemikaaleilla tatuoida ja värjätä ihoa. Olen myös niin rikas, että voin olla täällä kotisuomessa eikä tarvitse hakea vieraista etelänmaista rusketusta iholle

Olen myös niin rikas että voin nauttia raittiista ilmasta järki terävänä. Ei tarvitse köyhien ihmisten lailla tervata tupakalla keuhkoja ja sumentaa ajatusta alkoholijuomilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, ensimmäisen lauseen jälkeen. Eihän tuo alku sopinut muuhun juttuun yhtään.

Vierailija
2/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on henkistä pääomaa. Hyvä. Ja hyvä tietty sekin, ettet ole asunnoton!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Toivottavasti olet tyytyväinen omaan osakkeeseesi.  sekä omassa tympeässä ja haalistuneessa hiusvärissä, joka on poistunut muodista jo 10 v. sitten.

Jeeee! Terveelliset elämänarvot kunniaan!! Nyt lähretähän hakemahan sulle kuule knnon  naiset

Vierailija
4/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä vaan on varaa osakkeeseen, jopa monikossa. Halvimmat ovat siinä parin sentin luokkaa.

Vierailija
5/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Ap, mutta mun vääjäämätön hius on kaukana haaleasta. Kiva väri, hyvä kiilto ja kampaaja onnessaan kun pääsee vaihteluksi laittamaan käsittelemätöntä hiusta.

Vierailija
6/6 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajan fillarilla tuhatta ja sataa, mulle tulee hiki. Kiva hikoilla ja lemuta kaupan kassalla.