Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko peräpukamista kärsivä enää ikinä nauttia tai ylipäätänsä

Vierailija
27.09.2014 |

harrastaa spontaania seksiä?
Huomasin pukamat tänään ja taidan kuolla häpeään... Päättyikö mun seksielämä nyt tähän?
Vertaistukea kaivataan!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"]

Antaako teidän miehet teille suuseksiä pukamista huolimatta?

[/quote]

No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko.

Vai tarkoitatko suuseksillä tässä erityisesti peräaukon nuolemista?

Vierailija
22/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"]
[/quote]No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko.
[/quote]
Mutta ovat ihan tarpeeksi lähellä, ei kai voi olla huomaamatta..?
Mutta mutta, ihana mies! Kauanko olet ollut naisen kanssa yhdessä? Ja välittäisitkö pukamista jos kyseessä olisi uusi suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei ne pukamat ole mitään ikuisia välttämättä. Mulle tuli kuopuksen synnytyksen jälkeen. Ostin yhdistelmähoidon apteekista ja viikossa parani. Eikä sen koommin ole näkynyt.

Vierailija
24/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"] [/quote]No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko. [/quote] Mutta ovat ihan tarpeeksi lähellä, ei kai voi olla huomaamatta..? Mutta mutta, ihana mies! Kauanko olet ollut naisen kanssa yhdessä? Ja välittäisitkö pukamista jos kyseessä olisi uusi suhde?

[/quote]

Yhdessä yli 15 vuotta ja vaimolla pukamia. Jos uudelle miehelle pukamat olisivat seksiin liittyen ylipääsemätön ongelma niin sellaisen miehen kanssa vastaan tulisi yleensä muitakin ulkonäköön tms asioihin liittyviä ylipääsemättömiä ongelmia. Parempi että tilanne selviää suhteen alkuvaiheessa.

Jos olisin aloittamassa uutta suhdetta niin naisen pukamat eivät olisi mikään este.

Vierailija
25/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et anaalia harrasta niin tottakai voi.

ei se mies kerkeä sinne kokoaikaa kurkkia.

valotki voi sammuttaa jos ahdistaa liikaa ne.

käy leikkauttamassa pois tuollaiset turhakkeet.

Vierailija
26/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat voi saada pois helposti ns. Kuminauhahoidolla.. ei tartte turhaan kärsiä..

Vierailija
27/33 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut raskauksienjälkeen pukamia,hoitanut voiteilla. Vaivat loppuneet. Ei näy ulos päin. Ja kyllä mies katselee sinnekinja kuulemma hyvältä näyttää :) Ja kyllä, miehenikin on joskus kärsinyt samasta vaivasta ilman synnytyksiäkin.

Vierailija
28/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaihtanut miestäkin pukamien aikana, jotka mukana roikkuneet jo 20v. Ja viemärireikäseksiäkään eivät ole haitanneet.

Vierailija
29/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on just niitä aiheita, joita palstalta luettuani en osaa sanoa että ovatko tosissaan kirjoitettua vai läppää. Esim. peräaukon valkaisua pidin Porvoon putkikassi -juttuna, mutta myöhemmin selvisi että sitä ihan oikeesti harrastetaan :D

Luojan kiitos on sama mies ollut kohta 16 vuotta! En todellakaan pärjäisi missään markkinoilla enää, kun joka asiaa pitäisi hävetä ja murehtia ja kaikki normaalitkin asiat (häpykarvat yms) olisivat esteitä seksille ja supernoloja :D

Vierailija
30/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukamat maailmanloppu ole, mutta kurja vaiva kyllä. Itse olen pukamineni harrastanut ryhmäseksiäkin, ja jos ne jotakuta ovat häirinneet, niin ovat osanneet pitää sen omana tietonaan.

Vierailija
32/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:30"]

harrastaa spontaania seksiä? Huomasin pukamat tänään ja taidan kuolla häpeään... Päättyikö mun seksielämä nyt tähän? Vertaistukea kaivataan!

[/quote]

Hahaha!

Kannattaa pysyä loppuelämä kotona, otan osaa!

Vierailija
33/33 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä haittaa, jotakin parikymppisiä poikia varmaan.