Voiko peräpukamista kärsivä enää ikinä nauttia tai ylipäätänsä
harrastaa spontaania seksiä?
Huomasin pukamat tänään ja taidan kuolla häpeään... Päättyikö mun seksielämä nyt tähän?
Vertaistukea kaivataan!
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"]
[/quote]No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko.
[/quote]
Mutta ovat ihan tarpeeksi lähellä, ei kai voi olla huomaamatta..?
Mutta mutta, ihana mies! Kauanko olet ollut naisen kanssa yhdessä? Ja välittäisitkö pukamista jos kyseessä olisi uusi suhde?
Häh? Ei ne pukamat ole mitään ikuisia välttämättä. Mulle tuli kuopuksen synnytyksen jälkeen. Ostin yhdistelmähoidon apteekista ja viikossa parani. Eikä sen koommin ole näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"] [/quote]No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko. [/quote] Mutta ovat ihan tarpeeksi lähellä, ei kai voi olla huomaamatta..? Mutta mutta, ihana mies! Kauanko olet ollut naisen kanssa yhdessä? Ja välittäisitkö pukamista jos kyseessä olisi uusi suhde?
[/quote]
Yhdessä yli 15 vuotta ja vaimolla pukamia. Jos uudelle miehelle pukamat olisivat seksiin liittyen ylipääsemätön ongelma niin sellaisen miehen kanssa vastaan tulisi yleensä muitakin ulkonäköön tms asioihin liittyviä ylipääsemättömiä ongelmia. Parempi että tilanne selviää suhteen alkuvaiheessa.
Jos olisin aloittamassa uutta suhdetta niin naisen pukamat eivät olisi mikään este.
jos et anaalia harrasta niin tottakai voi.
ei se mies kerkeä sinne kokoaikaa kurkkia.
valotki voi sammuttaa jos ahdistaa liikaa ne.
käy leikkauttamassa pois tuollaiset turhakkeet.
Pukamat voi saada pois helposti ns. Kuminauhahoidolla.. ei tartte turhaan kärsiä..
Itselläni on ollut raskauksienjälkeen pukamia,hoitanut voiteilla. Vaivat loppuneet. Ei näy ulos päin. Ja kyllä mies katselee sinnekinja kuulemma hyvältä näyttää :) Ja kyllä, miehenikin on joskus kärsinyt samasta vaivasta ilman synnytyksiäkin.
Mä olen vaihtanut miestäkin pukamien aikana, jotka mukana roikkuneet jo 20v. Ja viemärireikäseksiäkään eivät ole haitanneet.
Nämä on just niitä aiheita, joita palstalta luettuani en osaa sanoa että ovatko tosissaan kirjoitettua vai läppää. Esim. peräaukon valkaisua pidin Porvoon putkikassi -juttuna, mutta myöhemmin selvisi että sitä ihan oikeesti harrastetaan :D
Luojan kiitos on sama mies ollut kohta 16 vuotta! En todellakaan pärjäisi missään markkinoilla enää, kun joka asiaa pitäisi hävetä ja murehtia ja kaikki normaalitkin asiat (häpykarvat yms) olisivat esteitä seksille ja supernoloja :D
Ei pukamat maailmanloppu ole, mutta kurja vaiva kyllä. Itse olen pukamineni harrastanut ryhmäseksiäkin, ja jos ne jotakuta ovat häirinneet, niin ovat osanneet pitää sen omana tietonaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:30"]
harrastaa spontaania seksiä? Huomasin pukamat tänään ja taidan kuolla häpeään... Päättyikö mun seksielämä nyt tähän? Vertaistukea kaivataan!
[/quote]
Hahaha!
Kannattaa pysyä loppuelämä kotona, otan osaa!
Ei miehiä haittaa, jotakin parikymppisiä poikia varmaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 17:00"]
Antaako teidän miehet teille suuseksiä pukamista huolimatta?
[/quote]
No ainakin minä annan. Miksi en antaisi? Klitta on aika eripuolella naista kuin peräaukko.
Vai tarkoitatko suuseksillä tässä erityisesti peräaukon nuolemista?